Jeg er utrolig skuffet over meg selv

Hei dere!

Jeg er så utrolig skuffet over meg selv. Jeg har redigert sminkevideoen i to dager nå, og i dag skulle jeg fikse det siste og legge til musikk. Selvfølgelig velger macen min å slå seg helt vrang, og den gadd absolutt ikke å samarbeide. Den hang seg opp hele tiden og hver gang jeg skulle trykke på en tast tok det flere sekunder før den reagerte. Jeg synes dette er så kjipt, for jeg har brukt så lang tid på denne videoen og ikke minst gledet jeg meg skikkelig til å få lagt den ut. Nå må jeg heller få fikset det til imorgen, så får vi håpe jeg får publisert den til da.

Nå er vi på bussen  på vei til Den Store Sommerfesten. Vi gleder oss til mat, drikke og ikke minst konserten. Det eneste kjipe er at det regner veldig i Stavanger i dag, men vi klarer nok å kose oss likevel!

22 kommentarer
    1. Lurer på om du ikke liker så godt de andre ph-deltagerne? Du er bare med Aleks og Isabelle men Sofie sier du er en av hennes nærmeste. Men du er jo bare med isabelle og aleks?

    2. Jeg liker deg godt, men ikke bli helt Isabelle raad. Du mister sjukt med lesere av sånne overskrifter som er så overdramatisert !

    3. Ikke bli mammatilmichelle. Martine, du er gøy nok, Spenennde nok og god nok som du er! Sjekker bloggen din uten at du behøver lage slike overskrifter. Kleint spør du meg. Uansett håper det ordner seg! ❤

    4. Du kunne hatt en overskrift som “når alt ikke går etter planen” i stedet for at du er skuffet over deg selv. Begge overskriftene er spennende, men den ene er totalt irrelevant i forhold til innholdet.
      Prøv å unngå clickbaits, ingen liker det. Dessuten så er ikke du en blogger som behøver det, du er flink og spennende nok!

    5. Lol slutt å hate, hun legger ut det han vill, hun er strong indipendent women å selv om hun var med i paradise er hun ett likeverdig menneske som dere, syns det blir for mye hate, hun legger da ut det hun vill, er jo hennes blogg da dere haters, stay strong And live young!

    6. Ikke bli Sraad eller Mammatmichelle!! Du er så uniiiik, Du trenger ikke disse overskriftene for at vi leser bloggen din <3 vi leser den uansett

    7. Digger deg, Martine! Men er så mye bedre å lese bloggen din uten de oversramatiserte overskriftene. Man blir litt skuffa, på en måte. Du er bedre enn det, stå på videre<3

    8. Har lagt merke til at du heller tar bilder av deg selv enn den fine kjæresten og venninna de. Det er alltid flest bilder/selfies av deg, selv når innlegget handler om at dere er sammen. Hvordan greier du å ha så mye fokus på deg selv når du har en så fin type? Jeg mener, blir du ikke opphengt i han og vil vise han frem mest mulig? Og blir du aldri sjalu osv? Jeg husker at jeg fokuserte så mye på typen min at jeg mistet meg selv, nemlig! og jeg tok heller bilder av han enn meg.
      Rotete kommentar, men beundrer hvordan du er glad i deg selv, og tror nok det er grunnen til at Aleks valgte deg 🙂

    9. Det er nok fordi Aleks og Isabell er de nærmeste som hun er med nå. Jeg tror hun bor med Isabell i tillegg? Det hun mente med nærmeste med Sofie kan være hvordan Sofie og Martine hadde det inne på hotellet og utenfor sammen

    10. Jeg leverte selv macen min inn til noe som heter eplehjelp som lå i oslo. De fikset treg Mac og gjorde at den nå går mye fortere 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg