Jeg vil reise langt vekk

Heey!

Jeg er så utrolig rastløs om dagen og jeg lengter så mye etter sol og varme. Jeg er dødslei av været nå, den ene dagen er det sol og varmt, neste dag snør det. Jeg vil bare være et sted der været er stabilt og et sted man kan gå i bikini dagen lang. Et sted man kan ta masse fine bilder og bare finne på masse gøy. Jeg blir lei meg av været i Norge om dagen, for jeg har så ekstremt lite motivasjon til alt. Jeg vil helst sitte inne de dagene det er dårlig vær, og det blir ikke bra blogging. 



Se på dette her da! Jeg får seriøst frysninger av å se slike bilder nå som været ikke er på topp alle dager her. Alle disse bildene ble tatt i Spania, og jeg skal ærlig innrømme jeg ble ganske irritert da jeg fant ut at pappa skulle reise til Spania på fredag. Jeg vil også! Uansett må jeg bestille en tur nå, jeg blir alt for fort lei av å være i Norge over lengre tid. Jeg skulle gjerne reist og blitt borte i noen måneder, til et varmt sted og det skal jeg gjøre en gang i livet. 

Drømmereisemålet mitt er Maldivene, og når jeg ser bilder derfra ser det nesten ikke ekte ut. Maldivene er stedet det frister mest og dra til akkurat nå, men den drømmen må jeg nok vente en stund med å få oppfylt.

 

8 kommentarer
    1. Jeg var på Maldivene for 1 og et halvt år siden og anger ikke et sekund det er helt AMAZING! Det eneste som er litt dumt er at du må bo på en resort for å gå i bikini hvor du vil….Grunnet islamsk religion.

    2. Eyyy villa ho josá jo!! Spania bor der i en villa litt ovenfor der i et annet strøk. Veldig fargerike bygninger med stranden da!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg