Photoshoot med Per Heimly

Heei!

Nå har vi akkurat kommet hjem etter en veldig morsom photoshoot. Det var Isabelle, Aleksander, Grunde og jeg som hadde en shoot med Lavoappen. Fotografen var Per Heimly og han er så morsom og flink å jobbe med. Jeg er helt sikker på at bildene blir kjempefine, og jeg kommer så klart til å legge de ut her når jeg får dem. 




Etter shooten var vi utrolig sultne og det eneste jeg tenkte på mens jeg tok bildene var burgeren jeg skulle dytte i meg etterpå. Ah, den burgeren her er så god! 

Nå skal jeg begynne å redigere videoen med spørsmålene Aleksander og jeg fikk inn. Håper jeg får den ferdig i løpet av kvelden, slik at jeg får postet den imorgen. 

Vi blogges senere♡

16 kommentarer
    1. Så søte dere er. Godt å se en gutt som holder seg til èn jente for en gangs skyld, er såå lei av fuckboys nå

    2. Du pleier å være så gul i ansiktet… Hva med makeup i din egen hudtone? (Og 90% mindre sminke … Men det er vel eg pointless å si) Eller er gulfargen meningen? Per Heimly er en super fotograf – spennende!

    3. Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal lage så utrolig mye oppstyr rundt dette paradise hotell styret. Hun gjorde det hun måtte for å redde seg selv, dere ville gjort det samme. Så utrolig mye hate til denne jenta, bare på grunn av noe hun gjorde på en reality serie som legger opp til å lage mest mulig drama. TV3 styrer faktisk utrolig mye av hva som skjer der, og tvinger deltagere i posisjoner hvor de må spille skittent og utføre harde valg. Når det kommer til sminken hennes, så synes jeg at hun egentlig skal få lov til å sminke seg akkurat slik som hun selv vil. Jeg syns hun er utrolig pen både med og uten sminke. Greit at dere har egne meninger, men er lov å si ifra på en penere måte, for mange av kommentarene her, inkludert den ovenfor meg, syns jeg er utrolig ufine.

    4. Tror Martine vett veldig godt selv at hun er finere enn samtlige som noen gang har kommentert annonymt uansett, tross alt en av norges peneste uten tvil

    5. Lurer på hvorfor du sier at Sofie og Andrea styret alt? I mine øyne styrer du minst like mye som dem, ikke noe hate, liker deg veldig godt bare lurer på dette

    6. Du kunne se lang vei att det var Sofie å Andrea som styrte PH Martine har ikke styrt en dritt ser du sett på programmet
      Sykt nydelig du er Martine 😍😍😘😘💖💖 kjempe fine bilder 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg