Nøkkelen til et sunt, sterkt og langt hår♡

Innlegg i samarbeid med Good For Me

Hei dere! 

Processed with VSCO with s2 preset
Good For Me har nå kommet med Hair Luxiouset hårprodukt som styrker håret ditt fra innsiden. Hair Luxious kommer i en tablettform som er rikt på B-vitaminer og næringstoffer som er viktig for å vedlikeholde et sterkt og sunt hår. Hair Luxious er utviklet for alle typer hår, uansett om du er blondine, brunette, tørt hår og skadet hår. Dette produktet passer for alle som er opptatt av at håret sitt skal se sunt og fint ut til en hver tid!

Jeg har nå startet å ta en tablett om dagen og jeg gleder meg til å se resultatene. Håret mitt er veldig skadet av all badingen i Mexico, det er både tørt og slitt. Jeg savner da håret mitt var sunt og friskt, og jeg har lenge gått og irritert meg over dette. Derfor ble jeg utrolig glad da jeg så at Good For Me har kommet med dette produktet. I tillegg til å gjøre håret ditt sunt og sterkt, vil Hair Luxious også tilføre den næringen håret ditt trenger for å oppnå en naturlig vekst. Effekten av dette vil først merkes etter en stund ved jevn bruk av pillene. Dette er ikke en mirakelkur, og man vil ikke få langt og sunt hår over natten. Det er en prosess som går over tid, og ved jevnlig bruk vil du få det håret du alltid har ønsket deg. 

Jeg gleder meg sinnsykt mye til å se resultatene, og jeg er allerede godt i gang med prossessen. Og forresten, se på designet! Det er så fint og pillene er rosa!

Processed with VSCO with s2 preset
Jeg har også skaffet en rabattkode til dere♡ Bruker dere rabattkoden “martine20” vil dere få 20% rabatt hos Good For Me. Rabattkoden vil vare i en uke, så om dere vil ha et supert tilbud ville jeg anbefalt å bestille nå! Dere finner direktelink til Hair Luxious HER!

15 kommentarer
    1. Setter veldig pris på at du er så ærlig i reklamen. Enkelte bloggere som skriver “Dette er hemmeligheten bak det lange håret mitt!” også har de hatt helt likt hår i kjempe mange år. Så jeg setter veldig pris på at du faktisk ikke skriver noe mer enn sannheten, hva det hjelper for, og hva det koster, uten og lyve på deg at det er mirakelen bak håret ditt, når det er helt åpenbart at det er veldig mange andre faktorer som har hatt en medgjørende virkning!<3

    2. Du har jo ikke engang brukt dette produktet tilstrekkelig til at du egentlig kan uttale deg om det.
      ”Jeg gleder meg sinnsykt mye til å se resultatene, og jeg er allerede godt i gang med prossessen. Og forresten, se på designet! Det er så fint og pillene er rosa!”
      Den uttalelsen der bare svekker troverdigheten din totalt.
      1. Du har ikke brukt produktet
      2. Hva har det faktum at pillene er rosa noe med saken å gjøre? Dette er jo strengt talt tabletter du putter i deg.

    3. Jeg DIGGER deg!!!! Du er helt Awsom!!! Og jeg digger at bloggen din ikke bare spinner rundt pardise h som noen av de andre deltagernes gjør! Jeg er helt sikker på at når pardise sesongen er over så er det din blogg som kommer til å ruve 1 plass mens de andre blir vekk!!! Nok en gang, digger deg!!! 👍🏻💕

    4. Hei, Martine! Som jeg kan se på fler av disse kommentarene du har fått lengere oppe her, så la dem ligge. Det er overhode ikke noe å bry seg om, noe du heller kanskje ikke gjør? hehe. Folk er bare sjalu for at du gjør slik en suksees. Oversee dem som ikke er verdt tiden din, og ikke ta til deg negative tilbakemeldinger og kommentarer. Visse folk tåler ikke å se at andre har det fint og gjør det bra! STAY STRONG! 🙂
      – Helene Gravdal.

    5. Hei, du!
      Dette produktet ser jo rosa og tiltalende ut, men jeg håper virkelig ikke at unge jenter lar seg lure av dette! Mange av vitaminene og mineralene disse kapslene inneholder er noe de fleste av oss får en tilstrekkelig mengde av gjennom kostholdet vårt. Vil også stille meg kritisk til næringsinnholdet i en anbefalt daglig dose (to tabletter). Den overstiger nemlig kroppens dagsbehov for de ulike vitaminene og mineralene, og å ta en slik “vitamin-overdose” over tid er ikke særlig bra for kroppen. Vil heller anbefale å sørge for å få disse vitaminene tilført naturlig gjennom et sunt og næringsrikt kosthold, eventuelt ta en lavdose multivitamin-tablett (kun EN) som finnes mye billigere på apoteket og i dagligvare. Må man absolutt ta disse rosa tablettene, ta én og ikke to. Kroppen skiller ut det den ikke trenger i urinen, så det er helt bortkastet å ta to.
      Lykke til med hårvekst, jeg forstår godt at man gjerne vil ha lengre og sterkere hår, det vil jeg også! Spis sunt og gi håret god pleie 🙂
      Klem fra en kommende lege <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg