Sannheten mellom Aleksander og meg

Hei dere! 

Aleksander og jeg får spørsmål hele tiden om vi er sammen. Vi har prøvd å holde dette skjult lenge nok nå, og jeg har faktisk løyet til dere. 


Vi har så og si vært kjærester siden vi kom hjem, så vi har faktisk vært sammen i rundt to måneder allerede. Jeg er verdens lykkeligste jente, og jeg har det utrolig bra med Aleksander♡ 

Det vil komme et lenger innlegg om dette senere, og spørsmålsrunden kommer ut i slutten av denne uken. 

Unnskyld for at jeg har løyet til dere, men jeg tipper de fleste hadde en mistanke allerede. Dere er best♡

109 kommentarer
    1. Hei, lurer bare på hvorfor du ikke ville si det… Ihvertfall jeg, synes ikke det er noe galt med å ha kjæreste

    2. Heia!
      Prøvde å se litt nedover, men fant fort ut at jeg får heller bare spørre her, selvom det ikke passer til innlegget. Men hvilken leppestift er det du har på deg på headeren? Den er så fin!
      Og ja, gratulerer! Dere er et skikkelig fint par, sammen 🙂

    3. Yeey!
      Hadde håpet på dette!! Så utrolig søte sammen 🙂
      Håper dere gifter dere og får barn og hele pakka 😀

    4. yeeezz! endelig sa dere det! jeg hadde en tanke om det hele tiden, men det er enda bedre nå som dere innrømmer det❤❤dere er så utrolig søte sammen!<3

    5. Ååå😍Herregud for et søtt par!! Jeg heier på dere og har til og med lagt ut #AleksOgMartineL dere er så søte!

    6. Gratulerer til dere begge! Nå ble jeg kjempeglad! Dere er nydelige sammen og du ser virkelig lykkelig ut, hvilket jeg unner deg! 🙂 Heier på dere på PH, og jeg synes dere er så søte der inne <3

    7. Du er en seriøst den mest skittene spillern på PH, måten du skal lage din egen “allianse” etter alt Sofie og andrea har hjulpet deg der inne, det irriterer meg så mye at du er inne på PH, du øddelegger serr hele TV programmet. Du tror du er så fin og at alle guttene liker deg.Håper de skipper deg på hue og ræva ut, for du fortjener ikke og være der.Du har selv bidratt til og ikke være med på vanskelige valg osv… ikke rart at Sofie og Andrea må gjøre det da, så ikke si at de styrer for mye for det har alle dere jentene der inne spesielt deg sørget for, viss du hadde prøvd og være med på det hadde jeg forstått. Jeg synes du var drit kul i starten men har fått et “inntrykk” av noe annet nå. Håper du snart sjekker ut av PH så det blir bedre og se på:) ❤️❤️❤️🖕🏼

    8. Omg!!! Endelig dere er verdens beste❤ Kommer til og savne fjesene deres i perra men nå er dere sammen❤❤😭 Dere er de fineste parret jeg har sett❤❤ finere en mamma og pappa😂❤❤

    9. Visste det! Hehe.
      Så glade på deres vegne, har bare ventet på denne beskjeden siden dere ble et par på pæra.

    10. Æææææææææ!!!😍😍😍jeg ser liksom på ph pga dere!! Jeg ville så sykt at dere skulle bli sammen!🔥😻😻😻😻#marleks

    11. Gratulerer da! Har hatt en liten mistanke hele tiden. Dere passer så bra sammen. Heier på dere på Paradise Hotel. (:

    12. EmilieHansen: Hvorfor hate? du bruker masse tid av livet ditt til å hate på en av verdens flotteste og snilleste menneske! Hun er ikke en irriterende spiller, og hun skaper et veldig godt miljø inne på hotellet, for hun er et godt menneske. Alle guttene liker hun, så det er ikke bare noe hun tror.

    13. Hvorfor bruker du så mye sminke? Hvorfor har du tatt silikon? Er du fornøyd med kroppen din, og utsende ditt generelt sett?
      Vil si at du er veldig pen – naturlig! Trenger ikke så mye fiks og fald.
      Hvordan og hvor designet du din egen bunad, og hva kostet det?

    14. Er så glad for at dere ble sammen, jeg heier på dere 2 på PH 😍😍 fy fsen dere er så søte !

    15. Den løgnen var aldri en løgn i mine og alle andres øyne. Det er bare fint innrømmelsen kom nå, for det begynte snart å se litt dumt ut.. haha

    16. Hei! Jeg lurte bare på hva som skjedde med aleks og hun andre Martine fra paradise, for hun hadde jo også følelser for han…

    17. Synes det er fint at du spiller litt skittent inne på PH. Jeg skrur ikke på Tv-en for å se folk være venner, jeg vil ha drama❤

    18. Emilie Hansen: Sofie og Andrea er noen skitne spillere så hold kjeften din sjalue dritt. hahahha faen hvor blåst er du. Heia martine og aleks!

    19. “Bor dere fortsatt i forskjellige byer eller er han veldig ofte i oslo?” Så fette lætis kommentar 😂😂😂

    20. “Jeg er her ikke for å få meg kjæreste liksom”
      Haha, litt morsomt at du sier det på “introen din” Men det er så utrolig koselig, dere er veldig fine sammen!❤️

    21. Dere er dritsøte sammen, men håper virkelig ikke at du shipper ut Sofie om du får makten. Hun står med Morten, som er bestekompisen til din partner der inne og hun har hjulpet deg mye gjennom oppholdet på PH… jeg syns dere begge to er verdige kandidater i en finale og det blir derfor sinnsykt kjedelig om hun blir shippa ut og blir ræva stemning på grunn av at Kevin, Morten og Andrea er så glad i hun der inne…

    22. Grattis begge to digge dåkker sykt på PH dåkker e så søt sammen misunne dæ virkelig martine ta vare på hverandre 😍❤❤

    23. Du var ikke så høy i hatten da Alex rullet seg med den andre Martine rett foran øynene til deg og alle andre. Så du vet at Alex er en fyr som er utro når anledningen byr seg. Og en som ser ut som Alex får anledning ofte. Dette regner jeg med du har kalkulert med, og har valgt å akseptere. Noen gutter er bare heldige sånn. De finner ei fin dame som tillater at de ligger rundt med andre fine damer. Men sympatien kommer ikke til å ligge hos deg om du velger å forlate ham på grunn av dette, for du gikk inni det med åpne øyne og full kunnskap om dette.

    24. Du er en fake drittunge, måtte du spiller et dobbeltspill på Ph er kvalmt. Du er en av de verste, kvalmeste og irriterende som har vært med på Ph.Måten du bruker folk, som f.eks Teele. Du er en jøvla forvokst botox tryne.skjønner ikke hvordan du kan ha en sånn samvittighet etter alt fu har gjort, gjør denne uke på Ph.Det er rett og slett kvalmt ass uf…

    25. Helt enig Johanne, hun er kvalm og øddelegger. Skjønner IKK hvordan du ikke kunne hatt dårlig smamvitihet æsj ass for en fake “venn” du er .INGEN vil ha deg der.Fuck you og gå og dø

    26. Egentlig så begynner jeg også og bli ganske enig i at du virker drit fake, likte deg i starten men nå denne og forrige uke begynte jeg og mislike deg mer og mer.Måten Sofie og Andrea har hjulpet deg vil du ha hun ut..skjønner at hun er en sterk spiller men du lot rett og slett som du var god venn med hun.Og det kalles og være fake ja….jeg skjønner ikke hvordan du kan sitte den dag i dag og ikke ha dårlig samvittighet,men du er kanskje en iskald person ikke vet jeg..men du har begynt og framstå sånn i hvert fall for meg. Jeg kjenner deg ikke men inntrykket du gir er rett og slett ræv bokstavlig talt…du burde se og innse at du ikke er alt i verden.Takk Gud for at jeg ikke er venn med deg!

    27. Din drit person, gå og dø i helvete!!!Rumpa di er fettet og IKK trent, så ikke lek din jævla fittunge!!Håper du kveles av noe og dør….du er feit og tror du er noe!!!Ansiktet ditt er skeivt, gå og fiks det!!!Blir kvalm av og se på det!!Ok men ha en fin dag videre❤️

    28. Anja Hagen! Du er sjula på Martine for at hun hvertfall har en fin rumpe, og ser helt fantastisk ut! Ingenting i ansiktet til Martine er skeivt, så ikke si noe på det! Du har ingen grunn til å rakke ned på Martine på denne måten! Aleksander og Martine er goals! Ingen fortjener å få slike kommentarer, og tror ikke du hadde blitt så glad hvis du hadde fått masse hate-kommentarer… så slutt, man har aldri en god nok grunn til å hate på andre! Og hvis du har denne “gode” grunnen, hold den for deg selv 😉 LoveU Martine <333

    29. Anja Hagen! Du er sjalu på Martine for at hun hvertfall har en fin rumpe, og ser helt fantastisk ut! Ingenting i ansiktet til Martine er skeivt, så ikke si noe på det! Du har ingen grunn til å rakke ned på Martine på denne måten! Aleksander og Martine er goals! Ingen fortjener å få slike kommentarer, og tror ikke du hadde blitt så glad hvis du hadde fått masse hate-kommentarer… så slutt, man har aldri en god nok grunn til å hate på andre! Og hvis du har denne “gode” grunnen, hold den for deg selv 😉 LoveU Martine <333

    30. Anja Hagen! Du er sjalu på Martine for at hun hvertfall har en fin rumpe, og ser helt fantastisk ut! Ingenting i ansiktet til Martine er skeivt, så ikke si noe på det! Du har ingen grunn til å rakke ned på Martine på denne måten! Aleksander og Martine er goals! Ingen fortjener å få slike kommentarer, og tror ikke du hadde blitt så glad hvis du hadde fått masse hate-kommentarer… så slutt, man har aldri en god nok grunn til å hate på andre! Og hvis du har denne “gode” grunnen, hold den for deg selv 😉 LoveU Martine <333

    31. EmilieHansen: veit livet ditt e mislykka, når du tar dæ tida te å kommenter hates te folk som e me på et TV program😂Bli voksen liksom

    32. Dere r drit søte sammen og jeg heier på dere❤️ At folk slenger dritt om dere r bare pga de r sjalue på d perfekte parret❤️ Misunner deg også men slenger ikke dritt!!!!! Jeg håper dere vinner hele paradise! Vent, d gjør dere jo!!!!!💟💟 jeg håper de lærer seg at å slenge dritt hjelper ikke noe som helst!!! Jeg har spart masse godt til at jeg skal sitte å juble når dere vinner. Hvis en av dere går ut, kommer tårene til å falle. Først var du ikke favoritten min, men etter innsjekken din ble du d!!!!! Jeg tenker masse på hvor gøy d r at du og Aleksander r sammen😍😍😍😍😍😍😍 DRIIIIT SØØØØTTT❣😍 ALDRI skuff hverandre!!! 🌸🌸🌸🌸

    33. Anja Hagen passe den stygge kjeften din stygge trynet ditt blir kvalm av deg skam deg håper at du dør din bortskjemte lille drittungene håper du å Johanne å Synnøve å Lars dør i helvete å du .anonym kl 21:41 hvis du er enig med de kan du gå å skamme deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg