Koselig middag

Heei!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra Egon med Aleksander og foreldrene hans. Vi ble sittende i flere timer å spise og snakke. Det var utrolig hyggelig med en sånn avslutning på Bergenturen min, for imorgen reiser jeg hjem. Jeg har kost meg masse i Bergen og vi har vært så heldig med været. Jeg håper ikke det er lenge til jeg skal tilbake, for det er så koselig her og jeg har kost meg masse!

Nå skal vi se dagens episode av Paradise. Vi har ikke fått sett den enda, så det blir spennende å se hva som egentlig skjedde i dag.

9 kommentarer
    1. Hei Martine! ville bare si jeg digger bloggen din og selvfølgelig deg! Du er bare så SiNNSYKT søt og vakker! Den aller vakreste blggeren her i landet uten tvil! Du og Aleksander ser smashing ut sammen! Jeg bare lurte på en ting,hvor er de fine hvite perle øredobbene dine i fra? Jeg elsker de!! <3 Mange klemmer fra en ny og fast leser som daglig klikker meg inn her <3

    2. Kan du lage en sminke video eller et innlegg??? Litt detaljert, egentlig bare veldig nysgjerrig på den eyeliner looken du og Isabelle bruker innimellom. Ser så damn bra ut. Plis lag en tutorial med fokus på den, vil lære sånn. Og anbefal meg en eyeliner som ikke smudger… Hahaha plis

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg