Jeg hadde min største frykt i hånda

Heei!

Dere aner ikke hva jeg har gjort i dag. Jeg har holdt i en tarantella(!!). Jeg har tidenes edderkoppskrekk og jeg har aldri turt å ta i en. I dag ble jeg utfordret til å holde i en tarantella, og da hadde jeg vel egentlig ikke noe valg. Jeg var sinnsykt redd, men til slutt turte jeg å ha den i hendene mine. Hvor sykt er ikke det? Jeg fikk skikkelig adrenalinkick av hele greia, hvem holder vel i en tarantella om man har fobi? Jeg er hvertfall utrolig stolt av meg selv, og jeg håper jeg har kommet meg litt over den skrekken nå.

Se da! Jeg følte meg så utrolig tøff som faktisk turte det her. Hadde noen spurt meg for noen dager siden om jeg ville holde en edderkopp hadde jeg sagt nei med en gang. Jeg elsker å utfordre meg selv, og når jeg klarer noe eller tør noe jeg er redd for blir jeg skikkelig fornøyd. Det her kommer jeg nok til å skryte av lenge!

4 kommentarer
    1. Haha kult!
      Ser du nesten alltid går med hestehale, og det er SKIKKELIG fint, du kler det veldig! Det gjorde jeg også alltid før, men så fant jeg ut at hårfestet blir skikkelig mye dratt oppover og man får mer babyhår! Tenkte bare gi beskjed hvis du ikke visste det, men som sagt så kler du det veldig så jeg skjønner at du gjør det haha!

    2. Ææææ det dær e så ækkelt :-O E livredd små edderkoppa.
      Du kler og ha håre opp i hæstehale men det skade håre 🙂 E det ditt ega hår eller extension ?

    3. Har du noen tips til å komme over kjærlighetssorg? Jeg er så forelsket i en gutt som ikke liker meg tilbake.

    4. Man har nok ikke tidenes edderkoppskrekk, og slettes ikke en reel fobi, hvis man klarer å holde en edderkopp etter så lite om og men. Jeg besvimer og kaster opp til tider, bare av å se en edderkopp. Våkner også ofte skrikende i full panikk av at jeg hallusinerer alt fra 1 edderkopp på størrelse med hodet mitt, til flere tusen små edderkopper i rommet. Folk har alt for lett for å bare kalle ordinær frykt for fobier, og enda lettere for å bare gi seg selv diagnoser.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg