Hyttekos

Heei!

Nå har vi kommet hjem fra hytta og vi har kost oss så masse! Når vi kom ut dit hadde pappa og kjæresten hans gjemt påskeegg ute, det har vært en tradisjon i noen år nå at vi må lete etter det. Jeg er helt sikker på at pappa kommer til å fortsette den tradisjonen til jeg er tretti, for jeg tror han synes det er morsommere enn oss, haha! Da vi fant påskeeggene forsvant godteriet ekstremt fort. Jeg har spist så mye godteri de siste dagene at jeg er kvalm.

Etter vi hadde stappet i oss en haug av godteri var det klart for burgere, som om ikke vi var mette nok fra før av. Neida, burgerne var utrolig gode!

Etter vi hadde spist var det klart for Paradise Hotel! Jeg synes episoden i går var veldig morsom og jeg var strålende fornøyd med en fredning, så tusen takk Kev!

Nå går turen til Haugesund, så vi blogges der!

8 kommentarer
    1. Heey! Har snakka me deg i chat på insta (la familia ph) skulle ønsk eg fekk kom og møt dokke:( men får ikke:(( kom til Åkra) Norges fineste strand og kjempe fint og ta bilder:)) hint hint

    2. Ett tips, veldig frustrerende å lese utropstegn i hver setning. Ser mye ryddigere når du heller bruker punktum. Blir så brå ending når det er utropstegn ovr alt

    3. Hei, bare lurte på hva som skjer med deg og Alex? Siden han er med deg på hytta med foreldrene dine osv. Har skjønt at dere er gode venner, men er det noe mer? Martine Johansen skrev på bloggen sin her om dagen “men jeg viste ikke om det var noe mellom dem og det var det jo ikke på den tiden.” Og da snakker hun om deg og Alex. Synes du er utrolig pen og jeg heier på dere på ph. Hadde vært så gøy om dere ble sammen, dere passer sammen<333 love

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg