Få den perfekte brunfargen med Betakaroten Gold

Reklame

Hey!

Her om dagen fikk jeg en pakke fra Good For Me, nemlig den nye Betakaroten Gold. Det første jeg tenkte da jeg åpnet pakken var at designet på denne er så sykt fint! Det som er nytt er at Betakaroten Gold er tilsatt ekstra antioksidanter og i tillegg er den 100% vegetabilsk, noe som er perfekt for de som er vegetarianere. 

Nå som solen endelig titter frem og sommeren begynner å nærme seg er det perfekt å begynne å bygge opp brunfargen. Jeg har allerede startet å ta en kapsel om dagen og det skal jeg fortsette med. Jeg er helt sikker på at denne kommer godt med når jeg reiser til Spania i sommer. Ikke bare gir denne betakarotenen deg en dyp og varig brunfarge, men den sørger også for bedre beskyttelse av hudenen din mot solen. Hvis du er en av dem som sliter med soleksem kan denne være til god hjelp!


Det jeg også liker med dette produktet er at man faktisk ikke må være i solen for at den skal fungere. Men du får det absolutt beste resultatet om du er i solen. Om man skal på ferie og tar en kapsel hver dag 2-3 uker før avreise, og fortsetter med en kapsel hver dag gjennom hele ferien, vil du oppnå en dyp og varig brunfarge. 


Jeg gleder meg utrolig mye til å se resultatene og jeg kommer selvfølgelig til å oppdatere dere underveis. Betakaroten Gold kommer til å være med meg på alle ferier fremover, men jeg kommer også til å ta en kapsel om dagen frem til det. Dere finner Betakaroten Gold her!

7 kommentarer
    1. Elsker deg på PH du er så søt å nydelig selv om du har en litt ond side hvorfor må du være så badass men du er en søt å nydelig menneske for det

    2. Sikkert en merkelig ting å legge merke til, men du har et perfekt (om mulig) formet hodet og ansiktsform. Du er langt over gjennomsnittet vakker, sånn rent teoretisk sett – vit det! Synes du er så kul i Paradise Hotel, du kjører din egen greie. Aldri la noen undervurdere deg. You go girl!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg