Hjemme i noen timer

Hei!

Nå har vi akkurat kommet hjem fra Norefjell og jeg er så lei av å kjøre bil nå. Jeg er vel ikke den eneste som synes det er kjempe kjedelig å sitte i en bil flere timer? Jeg blir så sliten av å bare sitte der og selvom jeg var trøtt fikk jeg ikke sove. Nå er vi hvertfall hjemme, men om noen timer reiser vi ut på hytta. Der skal vi besøke pappa, kjæresten hans og familien hennes. Vi blir med andre ord mange der ute! Vi blir der bare til imorgen, siden da går turen videre til Haugesund. Jeg skal fortelle mer om det imorgen! 

Processed with VSCO with s2 preset

Vi har også fått påskeegg og masse annet godteri, så nå skal jeg kose meg med det mens de andre skal trene. 

♡Martine

 

10 kommentarer
    1. Jeg må virkelig si at dere hadde blitt ett fint parr!! Jeg heier på dere, uansett om dere vinner pH eller ikke så vil jeg at dere skal stå som partnere så lenge dere kan. Dere hadde blitt et perfekt kjærestepar. Jeg elsker bloggen din. Jeg leser innleggene dine hver dag, og de lyser opp de mørke dagene mine❤❤#marleks

    2. ka faen e du gal i hodet ditt?? sova MENS DU KJØRE BIL??? VEIT DU KO FARLIG DA E?? sjerpings!! isje rart da sjer trafikk ulykke -.-

    3. Eg elske deg martine og eg heie på deg. Du e så søt inne på paradisehotell! Håpe virkelig du og alex blir sammen dokk hadde vært et perfekt par!🙈❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg