Trekantdrama på Paradise Hotel

Heei!

Uff! Ja, dere som har sett episoden i dag har vel fått med seg trekantdramaet mellom Martine, Aleksander og meg. Først og fremst vil jeg bare påpeke at jeg ikke var sur for at de kysset, det skulle de selvfølgelig få lov til. Det jeg stresset med var at jeg ville stå med Aleksander som partner, men følte det var ganske utrygt i og med at Martine og han var veldig mye med hverandre. Jeg hadde ikke følelser for Aleksander, det eneste var at han egentlig var partneren min og vi hadde snakket om at vi skulle fortsette å stå sammen. Det er så mye som ikke kommer med på TV, så det er veldig rart for meg også å se hvordan ting blir fremstilt. 

Jeg var heller ikke irritert på Martine for at hun var med Aleksander. Jeg var irritert for at jeg aldri fikk snakke med Aleksander alene og de gangene vi var alene sto henne å hørte på uten at vi visste om det. 

At Martine og Aleksander var mye sammen inne på hotellet brydde jeg meg ikke særlig om. Det eneste var at jeg var usikker på Aleksander som partner og det håper jeg alle ser og forstår. Uansett ble det endelig litt drama på TV og det var på tide, hehe! 

Kyllingfesten var utrolig morsom! Er helt sykt at det plutselig var en kylling for mye der som danset med oss uten at vi la merke til det. Åh, jeg savner Mexico så sykt mye nå. Skulle gjerne dratt tilbake med den samme gjengen NÅ!

Søteste Sofie som fikser opp, haha! 

♡Martine

11 kommentarer

Siste innlegg