I morgen reiser vi til Norefjell

Hei!

Først må jeg bare si unnskyld for utrolig dårlig blogging i dag, men jeg har gjort ting i hele dag. 

Dagen startet med at Isabelle og jeg møtte Rebecca i byen. Vi spiste på Olivia og koste oss veldig. Vi ble sittende i noen timer å snakke om alt mulig og etterhvert kom vi inn på 17.mai. Herregud, så fort tiden går! Det er jo absolutt ikke lenge til og man må jo snart begynne å planlegge slike ting. 17.mai i fjor var så vellykket, så denne skal bli enda bedre! Det var hvertfall utrolig hyggelig å møte Rebecca igjen!

Etter vi hadde vært med Rebecca møtte vi Aleksander for å kjøre han til en photoshoot. Mens han var der dro jeg og Isabelle en tur på Storo senter og spiste enda mer og shoppet litt. Nå har vi nesten akkurat kommet hjem og jeg gleder meg veldig til å få lagt meg. Jeg er så sliten av å være syk og gleder meg bare til formen er på topp igjen. 

Imorgen reiser broren min, Aleksander og jeg til Norefjell for å være en dag med mamma og kjæresten hennes. Jeg gleder meg veldig og tror det kommer til å bli superkoselig! Jeg har fortsatt ikke fått noe påskestemning, så jeg får håpe den kommer når vi kommer oss dit. Jeg var i Trysil i fjor og det gikk ikke særlig rolig for seg, så jeg håper denne påsken blir litt roligere.

♡Martine

 

8 kommentarer
    1. hey deg og Aleksander er mye ilag<3 er derre kjærester?har derre følelser får hverandre?kan du skrive et inleg

    2. Ble dere ikke “close” med andre deltakere som kom inn? Siden alle bildene er av de gamleste deltakerene

    3. Kan du ikke ta et innlegg hvor du svarer på spørsmål om Aleksander? F.eks hvor han kommer fra, hvor høy han er, hvilken str han bruker når det kommer til hettegensere, og hvilken str den grå hettegenseren “Superdry” er!! ❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg