Hva skjer mellom meg og Aleksander?

Hey!

Den siste tiden har jeg fått ekstremt mange spørsmål om hva som egentlig skjer mellom meg og Aleksander. Det er vel ingen hemmelighet at vi har hengt mye sammen i det siste, for det har vi. 

Jeg og Aleksander har veldig god kontakt og vi har vært mye sammen siden vi kom hjem fra Mexico. For tiden bor han hos meg, i og med at det skjer så mye i Oslo nå. Vi har det veldig fint sammen, så vi får egentlig bare se hva som skjer videre. Jeg er hvertfall utrolig glad for at jeg har møtt Aleksander, han er en fantastisk fin gutt og han gjør meg veldig glad! Han gjør så mye rart hele tiden, så jeg kjeder meg aldri med han. Han skiller seg ut rett og slett, noe jeg liker!


Håper dere fikk litt mer svar på hva dere lurte på nå! 

♡Martine

33 kommentarer

Siste innlegg