Cassie har bursdag!

Hei!

I dag var egentlig planen å dra på Bubbles and Brunch, men formen er ikke helt bra i dag kjenner jeg. Jeg har sovet rundt 15 timer i natt, så mangel på søvn hadde jeg nok. Jeg synes det er kjempe kjipt, fordi Bubbles er ikke så ofte og vi jentene hadde tenkt å dra sammen. Det er så typisk at jeg blir dårlig da..

Over til noe helt annet. I dag har en av bestevenninnene mine, Cassie bursdag! Cassie og jeg har kjent hverandre i rundt to år snart, men det føles ut som om vi har kjent hverandre hele livet. Cassie er mammaen i gjengen, hun er den som alltid har full kontroll og har svaret på alt. Jeg er så glad jeg har blitt kjent med den jenta, så gratulerer med dagen igjen, Cassie! I kveld skal det feires, så jeg håper virkelig formen er bedre til da. 

Processed with VSCO with s2 preset

Håper alle får en fin Lørdag, så blogges vi senere i dag!

♡Martine

2 kommentarer
    1. Kan du lage et innlegg om hvilke sminkeprodukter du bruker, fra hvilket merke, farge osv? eller en sminkevideo

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg