Nye negler og Fridays

Hei!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en bytur med Isabelle. Jeg har fått fikse neglene mine hos flinke Daniela igjen. Eller egentlig skulle jeg bare sette på en ny negl, i og med at jeg er verdens mest klumsete person og klarer å knekke neglene mine med en gang. Jeg er hvertfall utrolig fornøyd med resultatet og anbefaler Beautyhouse på det sterkeste! Det er en sponset behandling, men jeg trenger ikke blogge om det. Jeg velger likevel å tipse dere om Beautyhouse fordi jeg alltid er så fornøyd og Daniela er verdens søteste! Bilder av neglene kommer imorgen. 

Etter jeg hadde fått fikset neglene dro vi er tur på Fridays, mitt andre hjem og nå er jeg stappmett. 

Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset

Nå skal jeg til mamma for å se Paradise Hotel. Jeg må le av hvor sykt paranoide vi er der inne, det ser jo helt komisk ut! Nå i ettertid skjønner jeg ikke hvorfor jeg var paraniod, det var jo tross alt jeg som var “Femme Fatale”. 

Ellers har Isabelle laget en ny video til youtubekanalen vår, og den finner dere her. 

♡Martine

 

12 kommentarer
    1. kan du legge ut litt antrekksbilder eller hvertfall av og til skrive hvor klærne dine er fra? du har så fin stil 🙂

    2. Jeg ELSKER at du er så tøff og selvstendig, og at du ikke f.eks bare dilter etter partneren din. Det står respekt av at du joinet motsatt allianse, og nå håper jeg at du får Grunde også til å bytte. Well played, guurl 🙂

    3. Det virker som du er så utrolig redd for å ikke ha på sminke. Du sover jo med masse masse lag? Hvorfor

    4. Hello there! I could have sworn I’ve visited
      this web site before but after looking at some of the posts I realized it’s new to me.

      Anyways, I’m definitely pleased I discovered it and I’ll be bookmarking it and
      checking back regularly!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg