I kveld sjekker jeg inn på Paradise Hotel

I kveld vises episoden jeg sjekker inn på Paradise Hotel, og jeg begynner å bli litt nervøs over hva som faktisk blir tatt med. Er jo et par måneder siden det ble spilt inn, og jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke husker alt. Derfor tror jeg det blir like spennende for alle som følger med på paradise og inkludert meg selv.

Nå skal jeg til Martine og Morten for å se episoden med mange av de andre som var med. Det blir nok utrolig koselig og jeg er glad jeg slipper å se første episoden alene!

♡Martine

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg