BLOGGERNE

Heeei!

Herregud, endelig kan jeg fortelle dere om en ny hemmelighet jeg har holdt på en god stud nå. Jeg er med i den nyeste sesongen av Bloggerne som kommer allerede 1. januar! Herregud, for et år dette har vært. Jeg har fått så sinnsykt mange muligheter, og så fort noe gøy dukker opp klarer ikke jeg si nei. Ikke bare har jeg vært med på Skal Vi Danse denne høsten, men samtidig har vi spilt inn Bloggerne. Slitsomt, men SÅ gøy! Jeg gleder meg til dere skal få følge meg mer privat, og ikke kun se meg i konkurransereality. Nå skal dere få følge hverdagen min, dere skal få møte familien, være med Aleksander og meg, og ikke minst være med på en skikkelig hektisk høst. Jeg gleder meg til å se hvordan resultatet blir, for jeg har jo aldri tatt dere med hjem til familie og ikke minst besteforeldre. Vi holder fortsatt på med innspilling, for jeg vil jo ikke kun vise Skal Vi Danse. Derfor har jeg hatt en uke nå med en del innspilling, og vi fortsetter resten av uken + neste uke. Dette blir skikkelig gøy, og jeg håper dere synes det er morsomt at jeg er med♡

Og for en fin gjeng som er med! Jeg gleder meg til å se mer av disse også♡

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg