Jeg føler meg lurt av de andre deltagerne

Hei!

Hva skal jeg si? Jeg er sjokkert og det er helt sikkert. Jeg skal innrømme at jeg føler meg skikkelig lurt og det er absolutt ikke gøy å se på tv. Jeg snakker så klart om at Isabelle i kveld sjekket ut av hotellet i kveldens episode.

Jeg kan jo starte med å fortelle om hele denne dagen inne på hotellet. Jeg fikk aldri vite at jeg sto i fare, for hver gang jeg spurte fikk jeg beskjed om at det sto mellom Isabelle og Teele. Det at jeg nå ser at så og si alle visste at jeg var i fare, bortsett fra meg selv synes jeg er veldig spesielt. De andre snakket hele tiden inne på hotellet om det å spille et ærlig spill og det synes jeg ikke folk gjorde den dagen. Jeg følte meg faktisk ganske trygg den dagen, selvfølgelig var jeg ikke helt sikker for Henote satt med en ekstremt stor makt og det var oss jentene i fare. Det siste jeg snakket med de andre om før parsermonien var at det var Teele som skulle ryke ut. Derfor trodde jeg at både Isabelle og jeg var trygge. Det stemte jo absolutt ikke, og man ser vel ganske klart hvor irritert jeg er på slutten av episoden da jeg og Aleksander snakket. 

Det er ikke gøy at de man spiller med der inne snakker om å sende deg hjem. Det var de menneskene jeg trodde jeg kunne stole på der inne og det var de jeg fortalte hva jeg tenkte om forskjellige ting til. Jeg hadde aldri trodd der inne på den tiden at jeg var i så stor fare, og at enkelte jobbet med å få meg ut. Jeg fikk en veldig rar følelse inni meg når jeg så episoden og det var overhodet ikke gøy. Ting skjer så utrolig fort der inne, den ene dagen kan man gi noen en fredning og noen dager etter jobber man for å sende den samme personen hjem. Det er så merkelig at vi levde i en sånn boble, og sånne ting var normalt der inne. 

Jeg synes det er kjipt at Isabelle og jeg ble sett på som en så stor trussel fordi vi var bestevenner. Selvfølgelig kan jeg forstå at folk synes det, for vi to hadde jo spilt sammen og stolt på hverandre hundre prosent. Men vi hadde faktisk to jenter der inne som hadde vært der fra dag en og som var bestevenner der inne. Om jeg sto i posisjonen til Henote hadde jeg heller sett på det som en stor trussel. To jenter som kan spillet og som har spilt sammen siden dag en. Begge var utrolig sterke der inne og begge styrte mye av spillet inne på hotellet. Eller to som er bestevenner på utsiden, der en er helt ny og det svakeste leddet i gruppen? Jeg synes det er utrolig trist at Isabelle røyk ut. Det var ikke gøy å se henne gå ut av hotellet, og jeg skulle ønske hun kunne fått være der lenger. 


Jeg er selvfølgelig ikke sur på de andre i dag. Vi er alle venner på utsiden og det er jeg veldig glad for! Det som skjedde inne på hotellet har vi lagt bak oss, selvom jeg tror enkelte av oss får sjokk etter å ha sett noen episoder. Jeg er glad for at jeg klarer å skille spill og hvordan disse menneskene er på utsiden og hvordan de var når det ikke gjaldt spillet. Jeg er takknemlig for at jeg har blitt kjent med denne gjengen og at det er akkurat de menneskene jeg var der inne med. De er fantastiske alle sammen! 

20 kommentarer
    1. Blir så sykt…. irritert!! for mr og ms paradise har så sjukt mye i kjeften , og de bare griner og har alt i kjeften.. de er så sykt svake og tør jo ikke ta noe valg .. nei.. blir sykt irritert hvor feige folk er.. håper henote ryker, og håper Isabelle kommer inn igjen selvom det ser dårlig ut så sent i spillet!.

    2. ^hun ville ha Lunde ut men hun ville ikke blir blandet opp i det, skulle liksom ikke gå tilbake til Sofie, sånn jeg tolka det

    3. Lurer på en ting ikke relatert til dette innlegget. Men får man fikset neglene sine på paradise? haha. Jeg har gelenegler selv, og må fikse på dem hver tredje uke.. Tenker om man er der i flere uker så ser det jo helt jævlig ut og begynner å gjøre vondt og de knekker av og sånn drit.

    4. Sofie ville jo ikke sende deg ut?
      Men uansett.. Isabelle, altså wtf..
      Sorry ass men du så jo hennes ekte “jeg” når hun reagerte så stygt på å bli sendt hjem. Hva faen var det med de tingene hun sa?? Hvem sier sånt!!
      Synes det var trist hun ikke fikk en sjans men etter å se hvordan hun reagerte… Whatever, good riddance.

    5. Selfølgelig var det lurt at en av dere ble sendt hjem. Dere hadde jo planlagt om å slippe kula og dele med hverandre. Dere er jo bare frekke.

    6. Selvsagt burde Morten og Sofie blitt sendt ut, de to er sterkest der inne. Helt utrolig at både Henote og Andre misbrukte sine sjanser. Skulle ikke være mulig. Noe så svakt og lite taktisk. Vel, isteden blir de begge sendt ut ved første anledning. De har seg selv å takke.
      Martine: Hvis du deltar på PH for å få nye venner, så har du havnet på feil hotell. Hvis det likevel skjer at du finner nye venner, så er den en bonus. Dette er en konkurranse, og alle er med for å vinne. Alle valg du gjør må ha det som bakgrunn. Det er bare trist å se folk velger ut fra hvem de er kompis med, eller hvem de synes er mest attraktiv og vil dele seng med. Da har man ikke det som skal til, dessverre.

    7. Og så Petter da, stakkar. Hvordan er det mulig. Han legger ikke skjul på at han har lurt partneren sin, og avslører for hele gruppa at fyren ikke er til å stole på. Han sitter på overtid, det er vel klart. Ingen kan stole på ham etter dette. I tillegg er han så dum at han ikke skjønner at dama han svikter, kan komme tilbake igjen, dermed forsøker han ikke engang å skjule sviket sitt. Men det har jo skjedd gang etter gang med andre som ble sendt ut at de får en ny sjanse, dette burde han ha hatt i bakhodet. Men nei da, fyren er en fjott. Så får han henne tilbake før seremonien er over!

    8. Hvordan var det å være partner med aleks mtp at han flere ganger ikke har prøvd å redde deg en eneste gang? Han har vært villig til å bytte deg, skippe deg ut og som partner så forteller han deg ikke hva som blir sagt om deg? Ja, han var kanskje en bra sosialpartner osv, men spillmessig så var han en skikkelig feig partner.

    9. Jeg har ikke sett på paradise på flere år, men i de få sesongene jeg har sett, snakker deltakerne alltid om at de “trodde de kunne stole på” den og den, og “jeg trodde vi spilte et ærlig spill”. Dette greiene har gått noen sesonger nå, i hele Skandinavia, og man skulle tro at dere som melder dere på særlig i dag har skjønt at det ikke er en kjeft som er ærlige der inne? Eller at man er garantert noe som helst? Hva i alle dager er det å bli så skuffet over? Man VET hva man melder seg på, trodde jeg da. Jeg har full forståelse for at man er nødt til å danne parti med noen for å komme seg videre, men at alle kommer og sier at de er så skuffet over folks spill (“jeg trodde vi var besteste bestevenner, BUHU!”) fatter jeg ikke. Én ting er å si det på TV for å skape drama og få seere til å følge med på denne bunnløse “skuffelsen” videre, men dette får man jo lese om både i intervjuer i ettertid, og på blogger.

    10. Alex og Martine er et eksempel på feil partnervalg basert på utseende. De passer ikke sammen i det hele tatt. Der Alex bekrefter regelen om at utseende og intelligens sjelden finnes i samme person, der er Martine unntaket som bekrefter den regelen. Hun er smart og oppegående og samtidig pen. Jeg stusser egentlig over hvorfor du skriver blogg, og ikke sitter på Blindern bøyd over Norges Lover for å bli advokat. Hvor gikk det galt med deg? Evnene har du.
      Bare kontakt meg om du trenger hjelp til å komme på rett hylle i livet. Jeg har både erfaringen, kunnskapen og den psykologiske innsikten som trengs.

    11. Pelle: Du sier at det er en regel som sier at utseende og intelligens sjelden finnes i samme person, og så sier du at du har den psykologiske innsikten som trengs? Jeg må le.

    12. Kjenner du ikke til den regelen, så har du ikke levd lenge nok enda. Bare fortsett å le dårens latter.

    13. Du og venninna di var sterke spillere. Fra første samtale dere to hadde sammen så snakket jo dere om at dere skulle kaste kulen i bakken og dele premien. Men da kunne du ikke stå med Alex fordi det hadde du ikke klart å gjort mot han. Så da måtte du ha en ny partner. Tror du ikke han kanskje synes at det var kjipt å høre på tv skjermen? Han stolte jo på deg, valgt andre over deg. Også kommer bestevenninne di inn og da skal dere to være “partnere”. Ingen av de andre jentene der inne har den tankegangen. Hadde dere to fått blitt igjen hadde dere to spilt et skittent spill. Så bare kutt ut dette her med at andre gikk bak ryggen din. Du hadde allerede gått bak ryggen på alle de.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg