Bytur med mamma

Hey!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en bytur med mamma. Vi spiste sammen og shoppet litt. Det er lenge siden jeg har fått vært med mamma siden det er så mye som skjer for tiden, så det var veldig koselig å møte henne igjen! Jeg var også en tur innom favorittbutikken min Kouture og fikk med meg tre(!!!) nye jakker og en kjempe fin kjole. Herregud, jeg ble så glad når de spurte om jeg ville ha fler! Jeg elsker den butikken, så jeg er kjempe fornøyd! Jeg skal få tatt bilder imorgen av alle de tre nye jakkene så dere kan få se hvor fine de er. 

Ellers er det en som lager design til meg nå, og jeg fikk bilder av det i sta. Det er så sykt fint og jeg gleder meg masse til jeg får det inn på bloggen. Altså det var akkurat noe sånn jeg hadde tenkt meg!

♡Martine

 

4 kommentarer
    1. Hei Martine L!, du helt enige at jakkene fra Kouture er fine, men vet du noe om hvordan dyrene blir behandlet før de blir en sånn jakke?kan ikke du høre med butikken?…den jakken du har er laget av struts/ostrich fjær, og håper du også bryr deg om at du siden du bruker jakken, reklamerer du også for at dyrene blir drept på en human måte, eller grusom måte.. ikke la meg referere til hvordan de grusome kaninene på Acne skjerfet ble slaktet :,-(.. ble stor greie av det. Klem 🙂

    2. Bor du ikke hjemme med foreldrene/ forelder? Siden du ikke har sett mammaen din på lenge tenkte jeg på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg