VIXEN

ANNONSE- Rebirth Of The Princess, @sansglam1 og LYKO

Hei dere!

I går var jeg på Vixen, noe som var veldig spennende. Jeg har jo aldri vært der før, og i tillegg var jeg jo nominert. Jeg var nominert i folkets favoritt, noe som for meg er helt sinnsykt. Jeg vant ikke, men jeg ser på det som stort å bare være nominert. Jørgine stakk av med seieren i min kategori, og herregud så fortjent det var! Jeg synes den dama er helt rå, og jeg digger hun skikkelig. Jeg synes det er så kult at hun stakk av med tre priser i går, for er det en blogger jeg virkelig liker så er det henne. Alle de andre vinnerne var også veldig fortjent, og jeg synes selve utdelingen var veldig morsom og fin♡

Resten av Vixen var helt greit. Det skjedde litt ting tidligere på dagen som gjorde meg ganske stressa og oppgitt, og derfor klarte jeg ikke helt å slappe av og kose meg. Jeg var egentlig ganske irritert for å være ærlig, men det trenger vi ikke gå inn på nå. Haha! Jeg dro hvertfall med en fin gjeng av mennesker, og ikke minst møtte jeg mange kjente. Det var veldig koselig, og ikke minst det å få hilst på folk man kun har sett på nett. Om jeg skal på Vixen neste år blir det garantert en bedre opplevelse, for i går var det så stress. Jeg dro så fort utdelingen var ferdig, og da var det rett hjem i seng. Jeg var SÅ sliten!

Okei, over til kjolen. Altså, se hvor fin den er! Jeg var så utrolig heldig og fikk lov til å låne en kjole av Rebirth Of The Princess. Merket på kjolen er Sherri Hill, og jeg elsker den. Den er så meg, altså masse glitter. Jeg føler meg så heldig som fikk muligheten til å låne denne, for en kjole som dette er jo ikke noe alle har i klesskapet. Jeg skulle gjerne lånt denne kjolen hver dag, men den passer nok best til Vixen. Jeg elsket den hvertfall, og er nesten litt lei meg for at jeg nå skal levere den tilbake. Haha! Sminken ble gjort av @sansglam1 på instagram og håret ble fikset hos LYKO♡

7 kommentarer
    1. Hei, jeg elsker deg så høyt jeg er din aller største fan🥰🥰😍🥳😘😘😘😘😘😘Men bare lurte på hvorfor er Aleks sitt fjes tatt bort?😂🥰🥰🥰🥰loveu

    2. Herregud, går det an å være så sliten hele tiden? Skulle tro Aleks var en gammel mann på 70 år. Kanskje han bør ta en tur til legen? Det er ikke normalt å være så sliten og trøtt hele tiden. Det hadde gjort meg gæren å ha en så slapp type. Kudos til Martine som holder ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg