TAKK FOR DANSEN♡

Hei dere!

Nå har det gått noen dager siden jeg røk ut av Skal Vi Danse, og grunnen til at jeg ikke har oppdatert dere enda skal dere få nå. Jeg trengte rett og slett noen dager til å bare komme tilbake. Det har vært noen tøffe måneder med hard trening, lange dager, lite tid til å slappe av og det har skjedd ting hele tiden. Det å gå fra å trene hver dag og hele tiden, til nå når jeg plutselig har helt frie dager er merkelig. Jeg merker at jeg er veldig rastløs, og jeg vil gjøre ting hele tiden. Jeg har også prøvd å slappe av litt, for nå merker jeg virkelig hvor sliten kroppen min er. Jeg har seriøst vondt over alt, og jeg føler meg SÅ sliten. Man merker jo ikke hvor sliten man er mens man er med, for det skjer jo ting hele tiden. Uansett hvor sliten man føler seg, så må man dra på trening. Nå derimot når jeg har fri, så merker jeg at kroppen min trenger en liten pause. Nå skal det jo sies at jeg gikk rett fra Farmen til Skal Vi Danse, så nå fortjener jeg å ta det litt rolig. Haha! 

FOTO: Cato Ingebrigtsen

Ellers må jeg jo også skrive om selve opplevelsen. HERREGUD, dette har vært noe av det kuleste jeg har gjort. Jeg har fått lære meg å danse, og jeg har fått lov til å danse for hele Norge hver eneste lørdag. Jeg er så glad for at jeg ble med på dette, for jeg har hatt det så gøy. Jeg vil gjøre dette igjen!! Jeg kommer helt klart til å savne dette, og jeg savner allerede å danse. Heldigvis skal jeg bort på dansesenteret nå, fordi vi skal danse litt på finalen. Jeg kommer til å savne alt med denne perioden. Dansingen, de slitsomme treningene, sendingene, alle menneskene som jobber med dette, de andre deltagerne og ikke minst Fredric. Det kommer til å bli rart at jeg ikke skal se han hver eneste dag. Jeg kan med hånden på hjertet si at dette er en av de beste opplevelsene jeg har vært med på. Det å danse er tøft, men fyfader så gøy det er når man får det til. 

FOTO: Cato Ingebrigtsen

Jeg er også så glad over at jeg kan se tilbake på hver eneste dans og være stolt over den. Jeg gleder meg til å titte tilbake på de senere, og tenke over hvor kul denne perioden var. Jeg har elsket hver eneste dans, og jeg har alltid gjort mitt beste ute på parketten. Jeg kommer også til å savne det å bli dolla opp hver eneste lørdag. Og de fine kjolene!! Jeg vil ha på så fine kjoler hver dag, haha! Alle burde få muligheten til å være med på noe som dette, for man sitter igjen med en så stor mestringsfølelse. Det å danse satt langt inne hos meg i starten, og jeg følte meg så dum. Det eneste jeg kunne var vindusviskeren, og nå kan jeg plutselig en haug av forskjellige danser. OG det ser bra ut? Jeg synes hvertfall det selv! Jeg er så stolt av meg, Fredric og det vi klarte å få til ute på parketten♡

FOTO: TV2

Jeg må også takke dere, for at dere har stemt meg videre hver eneste lørdag. Det er helt ekstremt hvor mye dere har støttet meg i denne perioden, og hvor mange heia-meldinger jeg har fått. Jeg setter så stor pris på hver og en av dere, og jeg håper dere forstår det. Jeg hadde aldri kommet så langt om det ikke var for dere, for det er jo tross alt dere som har stemt på meg hver lørdag. Så TUSEN TAKK♡ Jeg er så glad, takknemlig og sjokkert over at jeg fikk være med i så mange uker. Det hadde jeg aldri trodd da jeg for første gang gikk inn i dansesalen. Dere er virkelig best♡

FOTO: TV2

OG DERE, TREDJEPLASS!! Hva i alle dager?? Jeg får hele tiden spørsmål om det var kjipt å ryke ut uken før finalen, og ja litt. Samtidig så synes jeg ikke det, fordi jeg aldri i verden hadde trodd jeg skulle nå så langt. Jeg kom på en tredjeplass? Det er fortsatt helt sykt å tenke på, og jeg tror egentlig det aldri vil gå opp for meg. Jeg er bare sinnsykt glad for at jeg fikk være med i så mange uker, og den finalen står det nå to kjempefine fyrer i. Jeg er så glad på deres vegne, og de fortjener det skikkelig. Jeg gleder meg til å heie på de begge på lørdag, og jeg gleder meg til å se hvem som stikker av med seieren. Uansett hvem det blir, så er det fortjent! 

FOTO: Cato Ingebrigsten

TUSEN TAKK FOR MEG SKAL VI DANSE! DETTE HAR VÆRT ET MAGISK EVENTYR, OG JEG SKULLE GJERNE GJORT DET HUNDRE GANGER TIL. ALLE DERE SOM JOBBER MED DETTE PROGRAMMET ER FANTASTISKE, OG JEG HAR ELSKET HVERT SEKUND AV DENNE PERIODEN♡♡ 

Dette blir forresten ikke det siste innlegget om Skal Vi Danse. Jeg kommer til å kjøre tilbakeblikk fra hver dans, og ikke minst skrive et innlegg til Fredric♡

 

38 kommentarer
    1. Og det har vært veldig moro å se på også 😀 Hadde faktisk håpa på å se deg og Sophie Elise i finalen! Nettopp fordi folk snart må forstå at bloggere duger til mer en bare blogg :p Hehe

    2. Martine du var såå flink på skal vi danse. 3 plass!!!😨 og kan du ha ein sminkekolleksjon på YouTube?

    3. Stemte på deg hver lørdag (bortsett fra en da rakk jeg ikke)❤og jeg syntes du var flinkest å du burde vinne❤ men du kom på en 3plass❤❤❤ og det er SÅ bra❤❤ å du kom like langt som Grunde ifjor❤❤

    4. Jeg skulle ønske at du var i finalen, det har vært så gøy å se på dansene uke etter uke! Du er kjempe flink!
      ❤❤❤

    5. Jeg stemte 15-20 ganger eller noe på deg på lørdag og fikk de fleste jeg kjente til å stemme også. Jeg har heiet på deg hele veien og håpet så gjerne du skulle vinne. Du har uansett gjort en helt fantastisk jobb og du er dritflink❤️

    6. Hei. Herregud assa, tenk at du har kommet så langt er stolt av deg. Jeg lurer på om du og Isabelle kan legge ut en video snart sammen igjen?? Håper du svarer på denne❤️❤️

    7. Du var så flink til å danse. 3 plass er kjempe bra!!😻 det var utrolig kult å se måten du reagerte på når du dro ut siden du tok det så fint. Fremdeles like glad. Dette er et litt rart spørsmål, men du har så fint hår. Hvilken sjampo og balsam bruker du?😹😹😻😻

    8. Det har vært utrulig morsomt å fulgt med på deg fra starten av, skulle virkelig ønske du kom til finalen, men shit happens, du kom på tredjeplass å det er mer enn godt nok det også <3

    9. du var helt utroooolig flink martine! du danset helt nydelig hver eneste sending. må si min favoritt var nok når du danset i den røde kjolen, bilde 3<3 det var en så sårbar og fin dans, følte for å gråte når jeg så den. ha en fin kveld videre<3

    10. Er du og Aleks sammen? Veit dere møttes forgie uke, men dere følger ikke hverandre på Insta mer og dere er så stille møt hverandre bare lurer! 😇 Stå på videre!

    11. Bloggen din er blitt dårlig.. du LOVTE å bli bedre til å blogge og oppdatere oss etter skal vi danse var ferdig. Begynner å bli lei as

    12. Hva syns du om at verdensmesteren i drill Mathias Langseth Eliassen er død? Med tanke på at du selv var drill jente en gang, hadde du noe forhold til han? Kondolerer i så fall <3

    13. Hei. Jeg lurer på om du kan fortelle litt om den flotte sminken du hadde på i finalen. Utrolig nydelig og fin glød. Har du et/flere produktnavn? Takk😊

    14. Spm til ukas spørsmål:
      Kommer du og Fredric fortsatt til å være gode venner etter skal vi danse?
      Fikk du venner for livet fra skal vi danse?
      Hva gjør dere i den lange pausen på skal vi danse?
      Hvilken dans likte du best, og hvilken likte du minst?
      Hvordan er det å danse med høye hæler?

    15. Henriette: Jeg synes det er helt forferdelig trist at en så ung gutt er borte. Han var så talentfull, og et stort forbilde for meg i mange år. Jeg kondoler masse til familien hans, vennene og alle som sto han nær..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg