Typisk..

Hei dere!

Nå er det en stund siden jeg har oppdatert dere igjen, og grunnen er jo all treningen om dagen. Jeg har aldri trent så mye som jeg har gjort de siste ukene! Jeg merker nå at det blir mer og mer trening for hver uke, og selvom det er slitsomt er det også så gøy. Jeg synes det er så trist at dette eventyret snart er over, og jeg vet helt ærlig ikke hvordan det kommer til å bli. Hva gjorde jeg før all treningen og dansingen? Jeg husker faktisk ikke, haha!

Ellers har jeg hatt skikkelig dårlig flaks. Jeg fikk omgangssyken i natt, og har kastet opp hele dagen. Fyfader så kjipt, i og med at det er sending imorgen. Jeg har stresset så mye med det, for jeg har gått glipp av trening i dag. Imorgen skal vi ha gruppedans og en egen dans. Så det passet seg ikke å bli syk nå. Jeg fikk ikke vært med på gruppetreningen, og jeg har gått glipp av mange timer med vår egen dans. Nå skal jeg likevel komme meg en tur bort på trening, sånn at jeg får gått gjennom dansen noen ganger. Formen er jo ikke bra nå, men jeg må trene. Dansen vi har imorgen er kjempevanskelig, og den går så fort. Jeg føler meg ikke trygg på den i det hele tatt, så jeg er egentlig ganske lei meg for at jeg ikke har fått trent hele dagen i dag. Jaja, jeg må sette helsa først, og jeg er bare veldig glad for at det kom i dag, og ikke imorgen.

Nå skal jeg trene, og så skal jeg rett hjem å slappe av. Det er ikke aktuelt for meg å være for dårlig til gjennomføre dansen imorgen, så jeg får ta det helt rolig frem til da. Jeg har også kjøpt meg munnbind slik at jeg ikke skal smitte noen andre. Herregud, som jeg ser ut nå..

64 kommentarer

Siste innlegg