Dette håper jeg ikke skjer igjen..

Dette blir ikke skrevet for å henge ut TV2, men jeg vil gjerne forsvare dansepartneren min mot en artikkel som har ligget ute. Fredric har fått en unnskylding av TV2, og saken har blitt gjort om på. Likevel er jeg redd folk ikke trykker seg inn på den artikkelen igjen, og derfor vil jeg gi en forklaring til dere. Jeg har absolutt ingenting i mot TV2♡♡

Hei dere!

I dag våknet jeg opp til noe jeg ikke hadde sett for meg, men som jeg har fryktet. Nemlig at et intervju har blitt endret på, og at vi sitter igjen med null kontroll. I dag tidlig fikk jeg en melding der det sto: Jeg digger at du står i mot det å spille på sex i Skal Vi Danse. Jeg forstod ingenting, for dette kan jeg ikke ha husket å ha sagt. Vel, jeg vil jo ikke spille på sex i Skal Vi Danse, men det er en mening jeg har holdt for meg selv. Jeg begynte fort å lete etter hvor dette kom fra, og til slutt kom jeg på et intervju Fredric og jeg gjorde for noen dager siden. TV2 ville ha et intervju med meg for å høre hvordan det gikk etter duellen forrige lørdag, og ikke minst det at Aleksander nå er ute av konkurransen. Jeg klikket meg fort inn på hjemmesiden til TV2, og da så jeg dette: 

Jeg fikk sjokk da jeg så dette, og aller mest på grunn av hva det sto om Fredric. At Fredric fortviler over at jeg ikke vil spille på sex. At det virker som at Fredric prøver å presse meg til å gjøre det, noe som ABSOLUTT ikke stemmer. Fredric har aldri bedt meg om å spille på sex, og han skjønte fort hvor mine grenser var. Jeg synes det er kjempevanskelig å være såpass intim med et annet menneske enn Aleksander, og det har Fredric full forståelse for. Likevel har jeg prøvd å komme ut av komfortsonen min, og det har vært fordi jeg selv har villet det. Ikke fordi Fredric har bedt meg om det. 

Jeg føler at jeg må forsvare Fredric her, for dette synes jeg ikke er greit. Dette virker som en Me Too sak, noe det absolutt ikke er. Jeg har aldri følt meg presset til å opptre på en sexy måte på dansegulvet av Fredric, og han har heller aldri laget noen spesielt “spille på sex” koreografier. Hvertfall ikke med meg. Jeg skjønner ikke hvor dette kommer fra heller, for vi har aldri snakket om det der i et intervju. Vi skulle gjøre et intervju om hvordan det var å miste Aleksander i konkurransen, men det ble heller en sak der hvor Fredric ble satt i et veldig dårlig lys. Det vi derimot snakket om var at jeg synes det er vanskelig å få frem de forskjellige ansiktsuttrykkene på dansegulvet, men det er vel noe alle har fått med seg nå. Jeg jobber med å få det til, for jeg vil jo det selv. Jeg vil få til masse uttrykk, men i denne saken virket det mest som at jeg hadde bestemt meg for at det skulle jeg ikke gjøre. Jeg synes det er flaut prøve å skulle være sexy, men det er noe jeg må jobbe med. Jeg synes det er kjempevanskelig å gjøre det på kommando, men som alle andre i denne konkurransen så har man ting man synes er vanskelig. Jeg synes det er utrolig kjipt at det blir tatt med ting vi ikke har sagt, og spesielt når det går utover et annet menneske. Fredric har vært veldig stresset i dag, noe jeg forstår. 

Nå har forresten TV2 kommet med en unnskylding til Fredric, noe vi begge setter stor pris på. Likevel vil jeg skrive dette her, sånn at folk får med seg at Fredric ikke er en gris. Det var blant annet et kommentarfelt på Facebook der utrolig mange synes dette var en dårlig oppførsel av Fredric, og at det er sykt at han ikke tar nei for et nei. Det sto veldig mye om denne saken, og jeg kjente meg ikke igjen i noen av kommentarene. Jeg skal love dere at om Fredric hadde presset meg til noe, så hadde jeg sagt i fra til produksjonen i Skal Vi Danse med en gang. Jeg hadde aldri latt det gå så lang tid, for om noe er feil så nøler jeg ikke med å si i fra. 

Jeg håper at folk ser dette, slik at Fredric ikke får et sånt rykte på seg. Jeg synes det er utrolig trist, og jeg vil ikke at han skal føle at han har gjort noe galt. For det har han jo ikke. Fredric er en fantastisk danser, og han ville aldri bedt meg om å gjøre noe jeg ikke vil. Jeg vil ikke spille på sex, det har journalisten helt rett i selvom jeg ikke har nevnt det. Likevel har aldri Fredric sagt at han vil det. Ikke til meg, ikke til journalisten og ingen av dansene til nå har fått meg til å føle at jeg spiller på sex. Han er heller ikke fortvilt over at jeg ikke vil det. Man kan gjøre så sykt mye annet kult innen dans, uten å spille på sex! Jeg håper aldri jeg havner i en situasjon som dette igjen, der et intervju blir vridd og vendt på. Det er så ubehagelig.. 

Tusen takk til TV2 som nå har gitt han en unnskylding♡ Det setter vi begge to stor pris på! Om dere vil lese artikkelen nå, så finner dere den HER

 

25 kommentarer
    1. Aviser og nyhetskanaler gjør som bloggere, spiller på clickbates vettu 😉
      Men ja eg er enig, det blir vridd unødvendig mye i media 🙂

    2. Hei I LOVE YOU MARTINE JEG HAR STEMT PÅ DEG HVER LØRDAG SIKKERT 5 GANGER PER LØRDAG❤❤❤❤😇😇😇:):):)

    3. Hvorfor kysser dansepartneren så utrolig mye på deg. På lørdag var det jo et kyss for nærmest hver eneste tilbakemelding dere fikk fra dommeren.

    4. Annonym: kan du ikke la det ligge? Frederic og Martine er dansepartnere og ikke noe mer. Grunnen til at han kysser på henne er fordi de blir veldig glad når de får så fine tilbakemeldinger, og det er et såkalt «vennenuss». PLEASE ikke snakk mer om det! Tror Martine er veldig lei nå

    5. Tv2 skulle gått ut og beklaget så dere skulle slippe dette 😡 Stå på og hev dere over sladder som tv2 driver med .😍

    6. Hva synes du om at Isabelle lager en julesang med, Agnetesh, Herman Dahl, og en annen person??
      PS: DU ER MITT FORBILDE❤️

    7. Husker Fredric danset med Jorunn i fjor og ble glad når jeg så han skulle være med i år. Dere er superflink og jeg stemmer på dere hver gang. Er enig med Tor Fløysvik når han skrev om tangoen deres. Håper ikke dette har ødelagt for dere. Noen ganger lurer jeg på om tv2 har bestemt på forhånd hvem som skal i duell .

    8. Jeg skjønner godt at du synes det er vanskelig å styre bloggen samtidig som du danser, men jeg lurer på hvorfor du ikke har (ukens spørsmål) lenger?
      Uansett, elsker bloggen din❤️LOVE.YOU

    9. Da jeg så denne artikkelen for første gang, tenkte jeg ikke i det hele tatt at Fredric ble satt i dårlig lys. Har vel noe med at jeg tolket det som om at han mente at du burde utvikle skuespillerferdighetene dine, og at det ikke var noe som var rettet mot deg personlig som i “Metoo”. Etter innlegget ditt nå ser jeg at denne uttalelsen kan vekke sterke reaksjoner. Spesielt da med tanke på at du har sagt at du føler at det å skulle være sexy overfor andre enn din kjære ikke er så lett. Pluss at dans, som du skreiv, er mye mer enn å spille på sex. Veldig bra artikkelen ble ordnet opp i, og at TV2 har unnskyldt seg 🙂
      Gleder meg til å se deg på parketten på lørdag, Martine! Du stråler! Du og Fredric utgjør et flott team, og det er alltid gøy å se det dere klarer å få til hver eneste sending 😀

    10. Hei, lurte bare på om du blei sjalu forige helg når alex danset? Så ikke ut som at han hadde noe problemer med å være intim

    11. Annonym: Nei, jeg ble ikke sjalu. Dette er dans og med profesjonelle folk. Hadde han stått sånn med en random jente på byen hadde jeg selvfølgelig begynt å lure, men med Lillian og i skal vi danse tenkte jeg ikke et sekund på det 🙂

    12. Har et godt inntrykk av din dansepartner gjennom flere år. Han virker bare tvers igjennom sympatisk. Så på artikkelen kun som clickbaits 😊

    13. Så sykt teit av TV2 å gjøre dette, men det er fint at du forteller sannheten. Lykke til i dag da❤️☺️😊

    14. Var det Dajana som hadde sminket deg på dagens Skal vi danse sending? Helt utrolig fint!! Kunne dere laget en YouTube video hvor hun sminket deg?

    15. Hei! Jeg bare lurer, sitter å ser reprise på skal vi danse episode 6 der du danser Romba😊 Jeg legger merke til i tilbakemeldingene at etter hver tilbakemelding så kysser Fredric deg på pannen, synes du ikke dette blir litt vel mye? Greit det bare er et kyss i pannen, men når det skjer hele tiden liksom🤔

    16. Den mintgrønne og grå genseren du hadde på i “introvideoen” på skal vi danse på lørdag, hvor er den fra? Så fin!

    17. Det må være utrolig slitsomt å bli omtalt og snakket om og misforstått, føler du ikke et veldig stort press?? Det kan ikke være bra. Ta vare på deg selv. Og en ting, hva synes du egentlig om at Alexs danser med damer og i tillegg bruker bilde fra en intim dans med en annen dame som profilbilde?? Jeg synes faktisk det er på kanten. Mulig jeg er sjalu av meg, men jeg hadde ikke taklet det om det var min kjæreste… og at han omtalte Triana som pen. Jeg ble faktisk litt sjokkert. Så pen er hun ikke engang, at det er nødvendig å si det. Om du ikke blir litt lei deg så er du utrolig “sterk” må jeg si. Har ikke fulgt med så mye på Skal vi danse, men av det jeg har sett har du vært flink. Tøff som tør å delta!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg