NY VLOGG- PHOTOSHOOT, KYSSETEST OG DANSING

ANNONSE- EOS

Hei dere!

Da har jeg endelig fått lagt ut en ny video på youtube igjen. Denne gangen får dere være med meg på en photoshoot for noe veldig spennende som snart blir lansert. Dere får også være med på en kyssetest og selvfølgelig på dansetrening. Jeg håper dere liker vloggen, og denne uken lover jeg at det kommer ut fler videoer. Det har vært alt for lite innhold i det siste, og mye av grunnen til det er at redigeringen tar tid. Nå derimot skal Aleksander hjelpe meg med det, og det er jeg så glad for. Gjerne fortell meg hva slags videoer dere ønsker♡

Om dere vil abonnere på kanalen min, og være de første til å se mine nye videoer- så finner dere direktelink HER

Wg64p_hAbq4
TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL VIDEOEN!

 

18 kommentarer
    1. Du her super pen❤️❤️❤️Elsker deg❤️❤️❤️Super stor fan av deg❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    2. Jeg er DRIIIIIIIT STOR FAN
      Skulle ønske jeg var deg❤️❤️❤️❤️
      Begynte og gråte når jeg hørte at du og Aleksander skulle konkurrere mot hverandre 😢😭😭
      Trist at Aleksander gikk ut
      Men bra at du gikk videre👏🏼👏🏼👏🏼
      LOVE YOU🕊

    3. Hva synes du om at Fredrik alltid kysser deg på kinnet på skal vi danse og hva tenker Aleksander om det???

    4. Du har helt rett. Peach er best. Har de selv. Elsker deg. Abonnerer på kanalen din😀😙. Hvordan var det å havne i duell med Aleks? Stakkar deg du begynte jo å gråte. Love 😗you

    5. Du har fortalt at du ikke skjønner noe svensk, hvordan går det da med å skjønne hva Fredric sier og det å jobbe med han?

    6. Hei Martine! Kan du sjekke Facebook mld fra «Sarah Emilie»? Det er noe som betyr veldig mye for meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg