En følelsesladet kveld

Hei mine kjære lesere♡

Hva synes dere om gårsdagen? Jeg synes selv det gikk kjempebra, helt til duellene startet. Det morsomme er at jeg hadde en følelse hele dagen på at Aleksander og jeg skulle ut i duell. Jeg sa det til flere også tidligere på dagen, at jeg hadde en følelse på det. Da Aleksander og jeg takket ja til Skal Vi Danse visste jeg at vi en eller annen gang kom til og møtes i duell. Jeg var forberedt på det, men da det først skjedde ble jeg veldig lei meg. Det å konkurrere om en plass videre mot siden egen kjæreste var ikke en kul følelse. Jeg synes Aleks fortjente så sykt å få lov til å være med videre, rett og slett fordi jeg vet hvor hardt han jobber og hvor mye han vil dette. Jeg ville selvfølgelig være med videre selv også, men det å være i en duell mot hverandre sånn var en jævlig følelse. Jeg klarte ikke å holde tårene tilbake, selvom jeg prøvde. Jeg vet at dette er en konkurranse, og jeg vet at folk ryker. Jeg skulle bare ønske at vi hadde røket ut mot noen andre, istedet for sånn som situasjonen var i går. Vi er så inne i den danseboblen nå, så det å skulle stå der mot sin egen kjæreste føltes mye verre ut enn hva jeg hadde sett for meg for to måneder siden.

Bilder fra TV2.

Selvfølgelig er det kjipt at vi ikke får fortsette dette sammen, men jeg er SÅ glad og takknemlig for at jeg får være med videre. Det å stå i en duell er så fælt, og jeg håper jeg slipper det så lenge som mulig. Jeg er hvertfall utrolig glad for en uke til med dansen, og jeg får bare jobbe hardere nå. Det å være i bunnen er så kjipt, så derfor skal jeg bare jobbe hardere for å bli enda flinkere.

Tusen takk for alle stemmer i går, og takk til alle dere som heier på meg. Jeg er utrolig glad for at jeg fikk en ny sjanse, selvom det kanskje ikke virket sånn i går. Jeg var ekstremt glad for å komme videre, men samtidig var jeg lei meg på Aleksander sine vegne. Jeg visste rett og slett ikke hvordan jeg skulle reagere, og det tror jeg mange hadde slitt med i en sånn situasjon. Dansebobla er ekstrem, og det er sykt hvordan alt forsterkes. Jeg har jo slitt med å vise følelser i de forrige dansene, men ingen kan si noe på at jeg ikke viste følelser i dansen under duellen. Haha! Jeg har faktisk ikke sett det klippet selv, og jeg vet ikke om jeg tør det. Jeg skjønner at mange tenker at jeg overreagerte, for det er jo en konkurranse. Likevel unner jeg ingen å stå i en sånn duell mot den personen som betyr mest for deg.

Nå skal jeg trene, og denne uken blir det show. Jeg skal gjøre noe jeg ikke har gjort på en god stund, men som jeg faktisk var veldig flink til før. Noen som klarer å gjette?

78 kommentarer
    1. Du ser så mye mer forelska ut enn aleks… jeg vet mange har vansklig for å vise følelser, men sånn legit lks😬 han virka mest interessert i Lillan

    2. Det er såååå ufortjent. Du fortjente ikke å komme i duell i det hele tatt!! Seriøst, du er en av de flinkeste.

    3. Du virker så sykt mye mer oppegående enn Aleks. Ja han har utsenede, kroppen osv. Men mellom øra er det virkelig gjennomtrekk 😬

    4. Så fantastisk flinke begge to, og elsker kjærligheten dere viser hverandre💖Masse lykke til, alle stemmer går til deg fremover, blir jo helt glad av å se på deg!

    5. Du var veldig flink! Synes ikke du fortjente å komme i duell i det heletatt! Og som anonym skrev over her, må kommentere det jeg også: du virker så mye mer oppegående enn det aleks gjør. Du virker smart, reflektert og genuin. Aleks der i mot… det som man har mellom ørene er virkelig viktig ja..

    6. Det var meningen at dere to skulle i duell. Ikke at du visste det elns, men at Martine Lunde var en av de med færrest stemmer er jo ikke mulig. Du er jo kjempe populær, og på instagram var det mange som skrev at en stemte på deg. Men du var super flink☺️

    7. Jeg gråt jeg også Tuva! Har aldri grått under en danseduell før, men i går klarte jeg ikke å holde meg rett og slett.
      Synes det var ufortjent at dere kom i duell, håper du kommer langt Martine!!

    8. Jeg synes ikke du eller Aleksander skulle komme i en danseduell,dere er de flinkeste der og det var så urettferdig at han måtte hjem i gårdkvld,gråt nesten litt selv når jeg hørte at han hadde minst stemmere og var ute av skal vi danse og når jeg så deg bli så lei deg❤️❤️Masse lykke til videre❤️❤️Stå på❣️

    9. Ble så lei meg i går, da du var lei deg❤️😭❤️Det var skikkelig dumt at de to favorittene mine og i tillegg at et kjærestepar skulle stå i duell sammen😩❤️
      Lykke til videre og stå på❤️❤️

    10. Jeg syns ikke folk burde kmt på Aleksander og Martine begge er forelska i hverandre som dere har sett på yt kanalen dems og alle overaskelsene og all den kjærligheten de viser for hverandre😍😍❤️❤️❤️

    11. Selv om det er super kjipt tror jeg det kan være til din fordel at aleks røk ut. Dere har mange av de samme følgerene, og nå vil nok folk gi alle 3 gratisstemmene til deg i stedenfor å dele de mellom dere to. Gleder meg til neste uke, xx

    12. Ok folkens! Hvis dere fulgte med på det Aleksander sa rett før han skulle danse da portrettet hans kom. Deg han sa var at han ikke vet hvordan han skulle reagere og han han blir veldig lei seg men kanskje ikke viser det så godt. Jeg selv klarer å se at Aleks er/blir lei seg.., akk som det som skjeddde IGÅR! Så følg med før dere utaler dere om noe som helst. // Jeg grøt under danse duellen i går.., det var såååå kjipt så er DU Martine så lei deg! Jeg heier & heiet på dere BEGGE TO❤️ Loveyou

    13. Du må vite at du ikke overreagerte! Det var trist å se på og jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg når jeg så det på TV, tårer i øynene fikk jeg å! Hahah, det var så kjipt at det måtte ende for Aleks på denne måten, men jeg skal si deg en ting Martine: gjør ditt beste! Og gjør Aleks stolt! Det vet jeg du får til! Stå på og ikke gi opp! You go grl!!

    14. Jeg syntes veldig synd på deg og Alex!!😭 Jeg hadde gledet meg til neste uke og se va han skulle danse da😭 Men man må bare gjøre det beste ut av det! ❤️❤️Stå på vider Martine! Heier på deg❤️

    15. Unnskyld men dansen til Lillian virka som en sextape/show, idk.. Altså dommerne fant ingen tango, det var bare et show, som hun satt sammen selv slik som hun selv ville. Greitt nok det var “hot” men skal vi danse skal handle om dans. Syns det er dumt at Aleks ikke fikk noen “bedre” å sanse med som kanskje tok det litt mer seriøst. Dere begge fortjener å gå videre og jeg kunne virkelig ønske at dere begge fikk oppleve dette videre i lag. Aleks skulle hatt en annen dansepartner fra starten. Lykke til videre til deg Martine❤️

    16. Hva synes egt Aleks om at Fredric driver å kysser på deg hele tiden i panna, holdrr rundt deg osv? Litt rart

    17. Den kommentaren der er så gjennomsiktig som du får det. Alle ser hva du prøver på der. Det ser på ingen måte ut som Aleks er mest interessert i Lillian, og det er så talentløst å melde det

    18. Tipper drill!
      TV2 må ha rigget det der, for det er umulig at dere var på bunn… Kan tenke meg at du, aleks og sophie Elise er de med flest stemmer av alle der hver lørdag mtp alle leserene. Nei vettu hva altså

    19. Jeg gråt helt fra de sa Alex jeg syntes det var urettferdig at både han og du skulle ut i duell sammen jeg kan ikke forstå dette jeg stemte på deg siden nå trodde jeg at nå ligger du på topp men så sa veninna mi at hun skulle stemme mange ganger på Alex og jeg på deg og det hun gjorde var og stemme på Thea og Ivo

    20. Herifra går alle stemmene til deg❤️ Tror du har en fordel der! Stå på! Hele familien min heier på deg

    21. Eg kjønner at det er tøft❤️😀men det positive er at Aleksander sitter i salen neste lørdag og heier på deg😀❤️

    22. Jeg og venninen min så alt i går og vi er veldig glade for at du kan være med men er triste for at Alexander ikke kan.

    23. Stemmetall som en gal på deg og Alex i går, gratulerer!❤️❤️

    24. Kjære vene…noe barnslig å stå å grine.. det er da for fan ett tv-program, en konkuranse.. å det vare jo ikke evig uansett…tilslutt skal det stå igjen 1 vinner, men kanskje ikke du var klar over det….att det er mulig…håper du ryker ut neste lørdag.

    25. Jeg synest at dere begge fortjener og vere med videre og jeg synest var utrolig trist at dere måtte møte i duell. Jeg synest begge to har jobbet skikelig hardt og dere har bli så utrolig bedre til og danse. Du og aleksander var liksom de jeg heide på og jeg øsket at dere skulle komme dere hele veien til finalen. Men jeg kommer fortsatt til og heie og stemme på deg

    26. Fikk veldig vondt av deg da du sto i danseduell med Aleksander i går. Dere to var de jeg heiet mest på av alle sammen der. Heldigvis er du fortsatt med da❤ Jeg ble veldig sjokkert da jeg hørte at du skulle i danseduell, for jeg syntes faktisk at du danset best i går! Og ikke tro at jeg skriver dette for å gjøre deg glad, eller bare fordi jeg heier på deg eller no sånt, men du var best!❤ Kjempetrist at Aleksander måtte ryke i går, men jeg vil at du skal stå på, jeg har så sinnsykt lyst til å se deg mer på tv og i en finale! ❤

    27. Det var domt dere kom i duel mot hverandre💑
      Det var vanskelig å stemme så jeg stemte på begge😍

    28. Jeg satt i benken å grein når jeg så at dere skulle ut i duell😭 det var så trist, jeg har stemt på dere hver eneste gang, selv om at jeg ikke har sett dere fremføre😭 det var helt forferdelig å se hvordan du reagerte, å jeg syntes så synd på dere😭 lykke til videre, jeg håper Aleksander på en eller annen måte kommer inn igjen💕

    29. Du var kjempe flink og d var aleks å dere fortjente ikke å komme i duell ❤❤ nå håper jeg at du vinner skal vi danse❤ gleder meg til neste gang skal stemme på deg

    30. Sinsen UK brukte massevis med kr og masse GB for å streame duellen i går. Og det ble vill jubel da du gikk videre

    31. Skjønner helt at du fikk den reaksjonen, og det var veldig synd at Alexander røk ut! Dere er et utrolig fint par<3 og skal stemme på deg neste helg!

    32. Skjønner utrolig godt at du ble lei deg, hadde reagert sånn selv. Værste situasjonen dere kunne bli satt i. Det var virkelig hjerteskjærende.. Lykke til videre Martine 🙂

    33. Elsker deg og alexs og hater at dere havnet i duell så tidlig, men masse lykke til videre, heier på deg💝💝💝

    34. Hva er greia med at partneren din kysser deg 6 ganger på kinnet fra dere var ferdig å danse, til dere har fått poengene? Crusher han på deg tror du?

    35. Jeg vet at Martine og Aleksander er dypt forelsket i hverandre og Alexander er ikke forelsket i Lillian de var mye sammen siden de var dansepartnere det er bare derfor.alexander og Martine elsker hverandre utrolig høyt det vet vi alle.

    36. Jeg gråt i går når Alexander røk ut og jeg fikk ikke sove i natt siden jeg hengte på dere hele tiden❤️

    37. Jeg gråt selv da jeg fikk høre at du og Aleksander skulle være mot hverandre i duellen!!!😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    38. Det irriterer meg GRØNT at noen kan stå her og si at du har mer «mellom øra» enn det Aleks har. HALO? Sånn sier man bare ikke folkens! Martine er ei nydelig jente som er sammen med tidenes gentleman og kjærste, nemlig Aleksander! La kjærligheten være❤️

    39. Nekter å tro at dere to hadde minst stemmer. TV2 produksjonen som styrer hvem som skal ryke, ikke stemmene.

    40. fikk virkelig vondt langt inni sjela når jeg hørte deres navn ble nevnt i danseduellen, , var virkelig ikke dere to jeg håpet å se mot hverandre, og forventet spesielt ikke deg blant de to parene denne kvelden.. men sånn er det, det er jo en konkurranse og noen må ut, selv om det er hardt.. stå på videre Martine! du har stort talent, og jeg er seriøst sykt imponert over hvor flink du er og utviklingen din i løpet av alle ukene! 🙂

    41. Dansepartneren din kyssa på deg totalt 7-8 ganger mens Alex kysset på deg kun 1 gang. Synes ikke du det er litt rart at dansepartneren din kysser så mye på deg?

    42. Synes danseparteneren til Aleksander ødela for ham. Det var jo knapt dans i nummeret deres, det påpekte også dommerne. Tror han hadde sluppet danseduell dersom hun Lilian eller hva hun nå heter hadde laget en skikkelig dansekoreografi og ikke bare fokusert på å vise hvor deilig hun synes hun er i sort skinnsofa.
      Skikkelig trist, dere fortjente begge å gå videre. Ønsker deg lykke til!

    43. FLERE MÅ STEMME!!! Jeg tror lzm at de som heier på deg tenker at du har så mange andre som stemmer så derfor trenger ikke jeg lzm, MEN DET ER IKKE SÅNN. Vi har tross alt tre gratisstemmer og dere som heier på Martine må utnytte de max hvis hun ikke skal havne i duell igjen…!!!

    44. Jeg så På skal vi danse på lørdag. Og jeg heier virkelig på deg og stemmer, og jeg ble veldig trist når dere skulle ut i duell. Men selvom at jeg håpet at du skulle komme videre så synes jeg også at Aleksander burde fått opplevd det samme som deg. Men det er jo en konkurranse, sånt skjer
      Love You❤️Jeg er din aller største fan og ser opp til deg.😊❤️💙

    45. Reagerte også, som flere her, på at partneren din kysset på deg unormalt mye! Ble rett og slett ukomfortabel av å se på, haha…
      Bortsett fra det er du helt klart en av mine favoritter, og jeg elsker utstrålingen og gleden din!

    46. Jeg skal være helt ærlig og si at jeg er skuffet over hele «skal vi danse» i år. Jeg synes det er så rart at de godkjenner at folk trekker seg for å bytte plass med andre. Jeg har ikke noe imot Aune, men når han gir plassen til Amalie som ikke er verdig til å komme med videre, blir det helt feil. Aune har vist en fantastisk utvikling, noe Amalie ikke gjorde. Hadde hun vært grei nå, hadde hun trekt seg for Aleksander. Aleksander har i motsetning til Amalie vist utvikling, mens hun er jo egentlig allerede stemt ut av folket.
      Inn med Aleksander og ut med Amalie!!!
      Både du Martine, og Aleksander har vært seriøse og vist glede for dansen. Det har ikke Amalie gjort. Sorry, not sorry!
      Hilsen tidligere danser!

    47. Umulig at du fikk minst stemmer! Tror den duellen ble rigget fordi det er bra TV med to kjærestepar! Du havnet langt oppe på lista av dommerne og du har masse følgere!

    48. Enig med trixie. Var Lillian sin feil at Alex røyk ut. Omtrent ingen dans og kun fokus på hvor deilig hun (tror) hun er… Synd for Alex sin del… 😣

    49. Jeg elsker deg på skal vi danse og det er så rått å se hvordan du forandrer deg fra uke til uke! Men jeg må si meg ligg enig med de over her desverre. Det er utrolig rart at hun som er en profesjonell danser lager en dans uten dans, hun er da vel full vitende om at det ikke gir poeng. Kjenner også jeg blir uvel av bildene hun deler av henne og Aleksander, det er helt ok at alle som danser sammen deler bilder, men det er store kontraster mellom bildene dere andre deler og de hun og Aleksander deler. De er jo helt i ansiktet på hverandre og ser direkte forelsket ut. Jeg hadde mislikt det sterkt ihvertfall om det var meg. Jeg hadde såklart også mislikt at dansepartneren til dama mi skulle kysset meg i pannen hele tiden sånn som fredric gjør med deg. Jeg syns dere er utrolig tøffe hvis dere virkelig ikke blir sjalu av alt det der. Jeg hadde bokstavelig talt tilta🙊

    50. For en fantastisk dans og for et fantastisk menneske du ser ut til å være, Martine <3 Jeg syns det er fint at du viser følelser. Jeg håper du kommer langt! Og jeg ønsker deg og Alex alt godt i fremtiden! Dere er et flott par og det er ingen tvil om at dere elsker hverandre!

    51. Synes også at Alex burde ha en bedre dansepartner, hun skulle bare fremheve seg selv, og d showet som hun la opp til va mere sex show enn dans, ho virka mer opptatt å forelska i å vise sæ sjøl, kanskje forelska i Alex? Enn å fremheve han

    52. Hei du er være denst beste danser ♥️♥️♥️Jeg håper du viner skal vi danse ♥️♥️♥️Du er morsom og se videoer på YouTube ♥️♥️♥️Du er veldig flink blogger ♥️♥️♥️Jeg elsker deg som er så morso og snil og pen♥️♥️♥️Er så misunilig ♥️♥️♥️♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg