SÅ GLAD!

Fotograf: Cato Ingebrigtsen

Hei dere! 

Shit, i går var det SÅ gøy å danse. Jeg føler tango er en dans som passer meg veldig bra, og jeg synes selv at det gikk mye bedre enn forventet. Jeg hadde faktisk litt nerver i går, og det var fordi vi måtte endre på dansen et par timer før sending. Jeg hater når ting må endres på i siste sekund, rett og slett fordi jeg må ha kontroll. Så det å endre på dansen rett før sending var jeg ikke fornøyd med. Grunnen var at vi skulle gjøre et triks, og kjolen satt seg fast i bena mine i det trikset. Så kjipt, men samtidig var jeg redd jeg skulle bomme på trikset fra før av. Heldigvis husket jeg de nye stegene, og jeg tror egentlig ingen la merke til at jeg ikke var helt sikker på noen av stegene. Jeg er hvertfall skikkelig fornøyd med tilbakmeldinger og dommerpoeng, og jeg er utrolig glad for at jeg slapp duell. Tusen takk til alle som stemte på oss, og som fikk oss videre enda en uke. Jeg setter så stor pris på det, og jeg gleder meg allerede til neste lørdag. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få takket dere nok, for dette betyr så mye for meg♡ Jeg håper dere ønsker å heie på meg videre, for jeg vil aldri at dette skal ta slutt. 

Fotograf: Cato Ingebrigtsen

Så over til det kjipe i går, nemlig duellen. Herregud, det var så skummelt. Jeg ble så lei meg da jeg så at det var Aleksander og Amalie som skulle ut i duell. Ikke bare fordi det var Aleksander, men også Amalie. Jeg ville jo ikke at kjæresten min skulle ryke, men samtidig var det så kjipt at Amalie også sto i den duellen. Amalie og jeg klikket veldig fort, noe jeg egentlig ikke trodde vi skulle gjøre. Hun er en fantastisk jente, som jeg veldig fort ble glad i. Derfor var det så kjipt at hun røk ut i går, for vi har hatt det så koselig hver lørdag. Vi blir færre og færre for hver uke nå, og det merkes så godt hver gang en person ryker ut. Jeg skulle ønske hele gjengen kunne vært med hele veien, også kunne vi heller bare kåret en vinner på slutten. Haha! Jeg tenker så lite over at dette er en konkurranse, rett og slett fordi det er så gøy og at jeg koser meg så mye. Jeg er hvertfall UTROLIG glad for at Aleksander kom videre, og for at dere hjalp oss med det. Man kan faktisk se på tv at jeg løper bak så fort jeg har muligheten, kun for å stemme som en gal på Aleksander. Jeg startet også en direktesending, fordi jeg håpte at dere ville hjelpe han videre. Og det gjorde dere♡ Har ikke vi de beste følgerne, så vet ikke jeg. Tusen takk igjen, vi setter så sykt stor pris på hver og en av dere. 

Fotograf: Cato Ingebrigtsen

Foto: TV2

I dag våknet jeg opp med tidenes motivasjon og masse energi. Jeg er så klar for denne uken, og mye av grunnen til det er de gode tilbakemeldingene. Jeg ble helt satt ut av mye av det dommerne sa, og jeg var usikker på om jeg hørte riktig. Jeg er så glad nå, og jeg håper at neste dans blir bra. Vi skal danse rhumba neste uke, og jeg tror det blir en skikkelig fin dans. Selvom det er dødsvanskelig, så skal jeg jobbe hardt denne uken for å klare det. Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger fra dere også. Jeg er tom for ord, for dere er så himla bra♡

Om dere vil se dansen min, så kan dere se den gratis HER

 

47 kommentarer
    1. Du var kjempe flink, stemte mye på deg og jeg heier på deg😍
      Du kommer til å komme langt i skal vi danse❤️

    2. Det var en skikkelig kul dans og du var så flink❤️ Jeg la i hverfall ikke merke til at du ikke var helt sikker på noen av stegene. Takk og lov for at Aleksander kom videre😊 Lykke til dere begge

    3. Du var skikkelig hot i går Martine, og endelig fikk du et antrekk og en dans som du rocket 🔥
      Ble overrasket over at Amalie røk, men skjønner jo at folket liker Aleks, han virker veldig god og snill.
      Lykke til videre begge to 🥂🌹

    4. Hei du var så bra på lørdag❤️Jeg heier på deg og på alex👍🏽Det var sykt spennede når alex måtte ut i duell men veldig bra at han vant🙀👍🏽Lykke til videre til neste uke❤️Elsker deg

    5. Hei Martine <3 Ville bare si at jeg digger at du bruker naturlig sminke og at du er så fin akkurat som du er!

    6. Synes det er synd at folk stemmer på de personene man «liker», og at folk ikke stemmer på selve dansingen.. er det ikke det som liksom skal være poenget med hele programmet?

    7. Hvis du inviterer meg til SVD på Lørdag skal jeg prøve å være litt flinkere til å lese bloggen din og stille spørs. til ukens spørsmål! Hvis du skjønner hva jeg mener, heia på dere og skal prøve å stemme mer.. 👏💃👯‍♀️👑👠🎀 xoxo

    8. Herregud!! Jeg ante ikke at du var så flink til å danse😍😍og fy… så langt du har kommet i denne sesongen!! stå på for du ruler dansegulvet!

    9. Synes det er kjempe frekt av deg å oppfordre folk til å stemme på Alex i duell. Han hadde 2% mer stemmere og det kan være pga dine følgere. Konkurransen er basert på hvor flink man blir til å danse ikke hvor mange følgere som kan stemme på deg. Alex går bare videre pga følgerene deres ikke fordi han kan danse. Amalie er sååå mye bedre og fortjente å komme videre så sinnskykt mye mer. Synes du skal fokusere på deg selv å slutte å henge deg opp i Alex, det er jo faktisk en komkuranse. Tenk du ødela alt for jenten med dine følgere. Det bør være rettferdig og du så jo selv at til og med dommerne synes Amalie har et større potensiale. Jeg har heiet på deg hele veien og stemt på deg hver gang. Men etter måten du oppførte deg på så synes jeg ikke du fortkener min stemme lengre. Skikkelig skuffet over mitt «forbilde».

    10. Jeg heier videre på deg, du var skikkelig flink på dansegulvet i helgen, bare så syn det ikke gikk like bra med alle. Men stå på videre 🙂 jeg følger med, på tross av at det er i fra innsiden av murene.

    11. Anonym: Hei du! Dette går jo også ut på å oppfordre folk til å stemme. Uten stemmer kommer man ikke videre, og alle bruker sine sosiale medier til å oppfordre folk til å stemme. Amalie kan bruke sine, og kjæresten til Amalie har også en stor følgerskare som han kan bruke. Det at jeg hjelper kjæresten min til å komme seg videre tror jeg alle hadde gjort. Det er en konkurranse der seerne bestemmer hvem som skal gå videre, og jeg tror ikke folk stemmer om dem ikke vil. Jeg tvinger ikke akkurat folk til å stemme, så jeg ser ikke helt hva som er galt i dette.

    12. Synes det er frekt ovenfor leserne og gå flere dager uten å blogge, men og sette seg på tog til Sverige for Lyko det har du liksom tiden til.

    13. Hvorfor er du/var du på topplisten? Du blogger jo svært sjelden og kun når du vil oppnå noe, eks reklame eller sanking av stemmer før lørdagskvelden.

    14. Du er så flink❤️ Du har forbedret deg så mye, du er ett av mine forbilder. Forresten så danser jeg selv men, det er ikke i par da☺️

    15. Har aldri kommentert bloggen din, og leser den heller ikke fast, men dansen din i kveld synes jeg var utrolig nydelig. Fine bevegelser, godt gjennomtenkte dansetrinn og sterkt samarbeid. Magisk!

    16. Hva syntes du om kommentaren til aleks på VG om at du alltid står i rampelyset og at du skal få lov til å fortsette med det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg