TJEN PENGER PÅ DIN MENING

ANNONSE- MENINGSTORGET– 18- ÅRS GRENSE

Hei dere!

I dag tenkte jeg å tipse dere om en ting, som jeg har skrevet om litt tidligere også. Jeg har visst om denne nettsiden en god stund, men jeg tipper kanskje mange av dere ikke har hørt om den. Visste dere at man kan tjene penger på å si sin mening? Altså, hvor kult er ikke det? Dette kan du gjøre hvor som helst, og når du selv ønsker det. Meningstorget er en nettside der man svarer på forskjellige spørreundersøkelser. Man skal altså si sin mening om produkter og tjenester, og som belønning for man poeng som man kan bytte inn i penger eller gavekort. Så smart om man vil tjene litt ekstra penger, og da også på en enkel måte!

 Processed with VSCO with s2 preset

Selve nettsiden er enkel å forstå, og man kan selv velge hvilke undersøkelser man vil svare på. Dette er en utrolig morsom måte å tjene penger på synes jeg, og spesielt når man kun trenger å fortelle sin mening. Det eneste du trenger å gjøre er å lage deg en bruker på Meningstorget, Det er forresten helt gratis, og så er det bare å starte. Om du en dag ikke har noe å gjøre, så hvorfor ikke tjene litt ekstra penger? Eller bytte inn poengene dine til gavekort og nettshoppe litt? Jeg synes hvertfall denne siden er utrolig smart, både for oss og for aktører som ønsker vår mening.

Man kan altså enten bytte poengene sine til penger, eller gavekort. Da kan man få gavekort fra steder som H&M, Kicks, Peppes pizza og fler. Jeg tipper jeg ikke er den eneste som elsker litt nettshopping, så hvorfor ikke da gjøre det gratis? Kanskje tjene opp nok poeng til noen gavekort, slik at man kan shoppe på for eksempel Black Friday som nærmer seg. Eller kanskje man trenger noen nye klær til vintergarderoben? Det høres jo nesten for godt ut til å være sant!

 Processed with VSCO with s2 preset

Noe jeg også synes er utrolig bra med akkurat dette er at man også kan donere bort pengene man tjener. Meningstorget samarbeider med Concern Worldwide, som arbeider for en verden uten fattigdom. Hvorfor ikke da delta i noen undersøkelser, og så donere bort pengene. Jeg synes det er så fint at de også tilbyr akkurat det! Det at vi faktisk kan hjelpe med penger til mat, medisiner, utdannelse og en bedre fremtid til noen som virkelig trenger det- kun ved å svare på undersøkelser. DET synes jeg er en veldig fin ting å gjøre! 

Om du vil teste ut dette, tjene litt ekstra penger, gavekort eller støtte en organisasjon, så finner dere direktelink til Meningstorget HER. Det er forresten 18års grense for å kunne benytte seg av denne tjenesten, og som sagt er det helt gratis. Sjekk det ut, og fortell meg gjerne hva du synes♡

 Processed with VSCO with s2 preset

10 kommentarer
    1. Hei. Hvor kjøpte du linsene du brukte forrige halloween? Håper du svarer meg! Elsker deg og bloggen din❤️❤️❤️

    2. Veldig bra at du deler dette med alle! Mulighetene blir større for alle, man må bare vite hvor man skal lete. Ha en god dag videre Martine!
      Mvh,
      Jævelungene

    3. Hei Martine! Heier på deg i skal vi danse <3 Hvor er den røde genseren fra som du hadde på deg i videoen sammen med Vita?

    4. Hmm… Her trenger man både VPN og å huske å surfe med InPrivate-vindu skjønner jeg – det er ikke lite informasjon du gir fra deg i bytte mot litt gratis stæsj. Men beskytter man seg på denne måten så får man jo ikke stæsjet heller, så da sitter man igjen med bare gleden over å kunne si sin (hjertens) mening om det ene og det andre. For all del, det har så absolutt en verdi i seg selv, men kanskje ikke nok til at man gidder å ta seg bryet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg