Han skal danse med oss

Heeey!

På lørdagen som kommer er det en litt spesiell sending. Vi skal nemlig danse med hver vår kjendis. Hvilken kjendis vi skal danse med fikk jeg vite rett etter sendingen på lørdag, og jeg ble så glad. Han vi skal danse med har for det første skikkelig rytme, han har sinnsykt med energi, han smiler hele tiden og han er rett og slett en showman.

VI SKAL DANSE MED MARKUS BAILEY!! Hvor kult blir ikke det? Jeg er kjempegira, og jeg gleder meg til å vise frem dansen til dere. Vi skal danse en blanding av street og salsa, så dette kan bli spennende. Jeg vet ikke om street og hip hop er det samme, men for meg ser det helt likt ut. Så ja, jeg skal danse hip hop. Haha, herregud! Jeg må jobbe masse med bevegelsene, for til nå har det jo vært mye strekte armer og strake ben. Nå derimot skal det jo være litt mer løst. Jeg håper dere gleder dere, for det gjør jeg!

27 kommentarer

Siste innlegg