FOR FØRSTE GANG

Hei, og god morgen!

I dag sov jeg litt lenger enn vanlig, men det trengte jeg etter gårsdagen. Først og fremst, hva synes dere om dansen? Jeg er selv veldig fornøyd! For første gang kjente jeg ikke på noe som helst nervøsitet, og jeg koste meg skikkelig på parketten. Jeg hadde det så gøy, og jeg ville gjøre dansen en gang til. De to andre gangene har jeg vært så nervøs i det sangen startet, men nå derimot bare koste jeg meg. Jeg vet ikke hva som skjedde, men jeg håper den følelsen fortsetter!

Jeg synes koreografien var morsom, og jeg elsket å danse den. Selvom dette har vært den vanskeligste dansen til nå, så synes jeg at jeg klarte det bra. Fra første trening har cha cha vært den dansen jeg har gruet meg mest til, men nå derimot ELSKER jeg det!

Jeg må også si tusen takk for alle fine tilbakemeldinger, og ikke minst gi dere som stemte en STOR takk. Jeg er helt overveldet over alle de fine kommentarene som har kommet her på bloggen, Instagram og Facebook. Dere er best! Jeg er enig i at dommerne var veldig strenge i går, men alt i alt er jeg superfornøyd.

I dag starter vi på en ny dans, og herregud som jeg gleder meg. Neste uke blir en skikkelig morsom sending, og jeg gleder meg til å fortelle om hva som skjer da. Jeg er hvertfall skikkelig gira, og jeg vil egentlig bare lære hele dansen med en gang. Jeg har blitt så glad i å danse, og den dagen dette tar slutt for meg vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg håper jeg får være med en god stund til, for jeg trives virkelig i dansebobla! Til dere som vil se dansen min fra i går, så finner dere den HER.

35 kommentarer
    1. Du eier i å danse! Du gjorde det riktige å takke ja til å bli med❤️Dette kan du!!!! Du er som en proff danser!

    2. Du er kjempeflink Martine! Og såå pen <3 Syntes du og Aleksander er et kjempepent par, dere kler hverandre. Han tar så godt vare på deg, holder rundt deg på "Skal vi danse" og ja, dere er bare søte og morsomme<3

    3. Du fortjente såå mye bedre poeng i går. Du var den beste av alle i går! Og jeg er profesjonell danser, så det mener jeg virkelig, ble imponert🙌🏽

    4. Dommeren var strenge igår og jeg syns dere fortjente mer poeng enn dere fikk. Gleder meg til neste lørdag! Du gjør det super bra og jeg håper du kommer til finalen

    5. Herregud så flink du var i går! Og husk å si til Fredrick hvor bra korigrafien var😍 Trodde virkelig ikke cha cha cha kunne være så gøy å se på!

    6. Må si at du har blitt veldig god i å danse etter bare disse ukene! Håper du kommer deg langt! Heier på deg og Aleks! Stå på!!

    7. Du va helt rååå utpå gulvet!! ♥️ Stemte på deg alle gangene eg kunne på tv2.no. Fortsett me den brae dansingen😻😻

    8. Nå er jeg verken en typisk fangirl eller en danskeekspert, men dansen der er noe av det beste jeg har sett! Måten du lever deg inn på og rytmen du har! Du skinner om kapp med sola i dansen!❤️Stå på videre, jeg heier på deg

    9. For å være ærlog klarer jeg ikke å se forskjelden på deg og en av proffdanserne jeg syntes du fortjente å komme først❤❤

    10. Jeg synes det virkelig er sporty at du er med!! Kunne jo hende du trakk deg som en annen blogger tidligere, men synes det viser hvor moden og seriøs du er

    11. Får dere penger av å vere med på Skal vi Danse? Det tar jo ekstremt mye av tiden deres, og det går jo utover jobbene til alle sammen.. så lurer på om dere tjener noe på å vere med? Eller er det kun vinneren som står igjen til slutt som får en premie? 🙂

    12. Gratulerer! Både du og Aleksander imponerer stort på dansegulvet. Ble så glad for at dere begge gikk videre! Håper ikke Aleks ble lei seg for at han havnet i bunnen på lørdag? Han kommer garantert sterkere tilbake. Du må hilse og si at vi er mange som heier på han : )

    13. Herregud så flink du er!!!! Dritbra dans! Synes faktisk det var den beste dansen av alle på lørdag. Lykke til med ny dans denne uken, U go girl ❤️

    14. Du var ekstremt flink! Jeg synes det er den beste dansen du har opptredd hittil. Jeg ble veldig overrasket siden du alltid har sagt at du ikke kan danse, men her beviste du det motsatte! Håper du kommer langt, og masse lykke til <3

    15. Vi syns du er kjempe flink, både du og Alex, men du har helt klart en naturlig rytme i kroppen, det er kult å se 👍🏻🙂
      Lover å stemme på deg imorgen ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg