På min telefon del 2

Hei dere!

Jeg spurte dere i går på Instagram om hva slags innlegg dere ønsker fremover. Noe jeg så sto om, og om igjen var at dere vil se hva jeg har på min telefon. Derfor tenkte jeg å vise dere det i dag!

BAKGRUNNSBILDE

Jeg har endelig byttet bakgrunnsbilde, haha! Jeg hadde et før, og det hadde jeg hatt i 1,5 år. Det var virkelig på tide å bytte, og da byttet jeg like gjerne til et bilde vi tok for ett år siden. Haha!

HJEM

Her har dere hjemskjermen min. Her har jeg alle appene, og ALT for mange varsler. Jeg er helt umulig om dagen, og jeg rekker ikke en gang svare folk på meldinger. SKJERPINGS! Jeg har også en del apper, og mange av de vet jeg ikke en gang hvorfor jeg har. Jeg tror jeg må ta en opprydning i telefonen min snart. 

SISTE FACEBOOKSAMTALE

Her sendte jeg en videohilsen til en som skal konfirmeres. Også fikk jeg et lykke til, i og med at jeg skulle ut på parketten. WOHO! 

SISTE SMS

Jeg er på jakt etter en leilighet jeg kan kjøpe om dagen, og det tenker jeg at jeg skal fortelle dere mer om senere. Pappa sender meg en del leiligheter, og jeg er ekstremt kresen. Når det kom til denne leiligheten, så var hvor jeg skulle plassere tv’en det største problemet. Haha, herregud!  

SISTE JEG SNAPPET MED

Her har dere de siste jeg snappet med. Jeg har strøket over et navn, og det er fordi jeg ikke kjenner denne personen og selve brukernavnet kom opp. Jeg vet ikke helt om den personen hadde synes det hadde vært så kult, så derfor krysset jeg det bare over. Det er altså ikke en person jeg prøver å skjule, men bare en jeg egentlig ikke helt vet hvem er. Haha! Resten er bare venner og familie♡

SISTE DM 

Det var med dansepartneren min. Ingen ting spennende, bortsett fra at jeg mest sannsynlig var sen som vanlig. Jeg er verdens treigeste person, og jeg kommer nesten alltid noen minutter for sent. Ops! 

SISTE ANROP

Jeg snakker veldig sjeldent i telefonen, så jeg har ikke verdens mest spennende anropslogg. Jeg snakker egentlig nesten bare med familie og Aleks. 

SISTE BILDE JEG TOK

Dette tok jeg da jeg spilte inn podcast med Erik. Vi snakket om en del ting jeg ikke har snakket om tidligere, så dere burde sjekke det ut. Jeg legger ved link i et innlegg som kommer ut imorgen!

FØRSTE BILDE I KAMERARULLEN

Dette ble tatt noen dager etter vi kom hjem fra Mexico, og da dette bilde ble tatt hadde Aleksander akkurat kommet på besøk til meg for første gang♡ Jeg husker denne dagen SÅ godt! 

MITT FØRSTE BILDE PÅ INSTAGRAM

Dette ble lagt ut i 2012. Dette ble tatt da jeg skulle i en bursdag, og jeg hadde tatt alt for mye solarium før skoleballet. Og se hashtaggene, HAHA!

MITT FØRSTE PROFILBILDE PÅ FACEBOOK

Mitt første profilbilde lastet jeg opp i 2011, og dette var før jeg hadde regulering. Jeg får ofte spørsmål om jeg kan legge ut bilde fra før reguleringen, så her har dere det. Dette var altså mitt første profilbilde, og her var jeg 15 år gammel. Det sykeste er at jeg ikke har forandret meg så mye… 

Jeg håper dere likte innlegget♡

 

 

33 kommentarer
    1. Du er så utrolig pen, Martine! Som du sier, du har ikke forandret deg så mye siden du var 15, du var utrolig pen da også!
      PS. Du er skikkelig flink til å danse, du er skikkelig pen utpå det dansegulvet!

    2. Hei du😄. Din blogg /vlogg og kanal og hva enn det er, er skikkelig artig😂selv for en dame som har passert de 50 😅forsett med det👌heier masse på deg og lykke til videre i skal vi danse👑👠📿💪❤️

    3. Fin dans og kjole i går❤️Bra slutt og fint du klarte slutten (uten å skrike)😊Håper du kommer langt❤️

    4. På det første profilbildet ditt på face ser det ikke ut som om du har på deg bh og alikavel ser det ut som om du har pupper..

    5. Bra inlegg, å du var flink på dansegulvet gleder meg til lørdag for å se mer skal heie deg framover👍

    6. – merker du/dere at det blir vanskelig å holde sjalusien tilbake når det kommer til dansepartnerene til deg og aleks? Din virker ganske så vennlig; mens aleks sin virker flørtete? Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg riktig på dette spm uten at det blir feil.
      – er det sant at isabelle promoterte for sin egen blogg og prøvde å få seg selv opp i søkelyset men deg ned mens du var med på farmen kjendis?
      – hva gjør du for å gjøre en mørk dag lysere?
      – har du opplevd at noen du kjenner har tatt selvmord? Eller vurdert selv?
      – når flyttet du ut for deg selv og hvordan var den prosessen?
      Til slutt så lurte jeg på om du lunne laget en night routine eller «en dag med martine» hvor du viser fra morgen til kveld hva du gjør på. Tror det hadde vært veldig spennende å følge med på. Spesielt nå som du har så mye å gjøre
      Til slutt vil jeg bare si, herreguuud så flink du er på skal vi danse!! Blir skikkelig inspirert av deg!

    7. Til deg som lurer på om hun ikke skulle bli flinkere å oppdatere bloggen: det kommer nok i morgen. En unnskyldning i form av en stresset hverdag med lovnader om forbedring. Viktig før lørdagens sending og stemmesanking.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg