JEG ER TILBAKE, IGJEN..

Hei dere!

Jeg synes dette er så kjipt, og det håper jeg dere forstår. Jeg vil blogge hele tiden, men jeg føler ikke jeg har så mye å komme med om dagen. Jeg vet at dere vil lese om livet mitt, men akkurat nå er ikke livet mitt så alt for spennende. Jeg trener, spiser, sover og prøver å være litt med familie og venner. Dagene går alt for fort, og jeg merker at jeg skulle ønske døgnet hadde flere timer. Jeg skal fortelle dere hvordan ting er nå, også håper jeg at dere forstår hvorfor bloggingen ikke har vært på topp. 

Nesten hver morgen drar jeg ut døren rundt klokken 9. Da er det møter, eller noe annet jeg skal. Deretter har jeg kanskje et par timer fri, før det igjen er noe som skjer. Jeg bor ikke i sentrum av byen, så det er her problemet kommer. Jeg rekker ikke dra hjemom før det skjer noe nytt, så derfor blir jeg som regel bare i byen. Enten da møter jeg venninner, eller så surrer jeg rett og slett rundt. Jeg holder på som dette hver eneste dag, og vil dere vite når jeg går inn døra hjemme igjen? 22.00 på kvelden. Det blir alt for lange dager, og jeg føler nesten at jeg kaster bort mye tid. Tid som jeg for eksempel kunne brukt på å blogge. Ting hadde vært så mye lettere om jeg hadde bodd nærmere byen, for da hadde jeg kunnet dra hjem for å gjøre ting. Det rekker jeg ikke, og om jeg skulle rukket det hadde jeg måtte ta taxi hele tiden. Det vil jeg ikke gjøre, for taxi er kjempedyrt. 

Jeg har prøvd å se litt rundt etter steder vi kan bo nå som skal vi danse holder på. Jeg skulle gjerne hatt et sted der jeg kunne fått slappet av noen timer på dagen, og som jeg kunne dratt til mellom alt som skjer. Når jeg kommer hjem døren på kvelden er jeg så sliten, og jeg sovner med en eneste gang. Jeg vet heller ikke om jeg får fikset et sted vi kan bo, så i mellomtiden får jeg bare ta taxi. Jeg vet det er sløsing av penger, men nå er jeg lei av at ikke bloggen blir oppdatert. Bloggen min er en stor del av livet mitt, og aldri i verden at jeg vil at noe annet skal gå utover den. Noe som det faktisk har gjort i det siste. Nå blir det full skjerpings, også håper jeg dere er klar for å følge livet mitt ordentlig igjen♡ 

Og til dere som lurer: Jeg har det veldig fint om dagen! Jeg danser, og koser meg skikkelig med det. Dansen tar veldig mye tid, men jeg synes det er så gøy. Jeg er så glad for denne muligheten, og jeg skal jobbe hardt for å bli flink. I morgen er det en ny dans, og den er SÅ kul!! Aleksander og jeg er fortsatt sammen, til de som lurer på det også♡ 

Tusen takk til alle dere som fortsatt klikker dere inn, og som sender meg så fine meldinger. Jeg er lei meg for at jeg ikke har fått oppdatert så mye som jeg faktisk har lyst til, men nå lover jeg at det skal endres. Jeg har skrevet klart en del innlegg som jeg gleder meg til å poste♡

35 kommentarer
    1. Synes det er jævlig rart at du og Isabell bare «skle» fra hverandre, altså «hun bor så og si hjemme hos meg» var kmt din da du hote på henne inne på ph.

    2. Hva med å få til en langtidsavtale med et hotell? Du finner ganske mye i sentrum til en rimelig penge og det hadde sikkert vært mulig å fått til en avtale, evnt kanskje reklamert for dem på bloggen din mot at du får en god deal eller kanskje til og med sponset rom 🙂
      Håper du finner en løsning som passer for DEG og ikke for alle andre, det er viktigst 😊 klem fra meg og heier på deg i skal vi danse 👌

    3. Vet du ka Martine? Jeg er så stolt over det du får til. Du klarer alt dette på en dag, og klager ikke orgentlig på det! Bloggen tar mye tid, dansen og ikke minst: friheten! Du er rå som klarer alt dette! Jeg er fornøyd av å få 1-2 innlegg av deg nå om dagen, fordi jeg vet hva du går gjennom! Du vil alltid være mitt store forbildet! Uansett hva! Stå på fantastiske deg!❤️

    4. DU KJØPTE UO EN IPAD? For at du skulle bligge mer! Ta med deg den på treningen og blogg i pausen! Eller når du loker i byen, sett deg på en cafe med wifi og blogg? du payet ikke flere tusen for den ipaden for ingenting? Last ned bilder fra kameraet på ipad albumet også blogger du….
      btw aleks har jo bil og kan kjøre deg frem og tilbake?

    5. Gjør sånn som Julie Bergan! Hadde langtidsavtale med Frogner house apartments. Tror de sponset hun og for å legge ut bilder i ny og ne

    6. Er ikke det mye enklere å ta lappen siden du har allerede bil? Jeg syns taxi er altfor dyrt. Bestill heller uber

    7. Du er så flink så❤️ Du er helt rå på «skal vi danse»💃🏼❤️ Heier alltid på deg❤️💃🏼

    8. Hei, til ukas spørsmål: hvis du og Isabelle ikke skal ha en kanal lenger sammen, kan dere i allefall lage en siste video sammen? Det trenger jo ikke komme en video med en gang?❤️Jeg er en super fan ab deg

    9. Thea <3: HERREGUD!! Tusen takk<3 Så glad for at folk forstår at det er ekstremt mye med dansen, og at jeg egentlig går 100% inn for å klare det nå. Jeg vil jo også ha litt tid med venner og familie! Tusen takk igjen<3

    10. Assa Martine! Du har altid vært forbilde mitt og jeg støtter deg hele tiden! Jeg elsker alt du gjør❤️Heier på deg på skal bi danse haha❤️😘du aner ikke hvor mye jeg elsker deg og vil møte deg!!!! Fikk tårer i øynene når du dansa! Takk for at du er den du er!😘

    11. Hva skjedde egt med deg og Isabell?
      Gleder meg til og se deg på skal vi danse i dag. Elser deg!!❤️💗

    12. Har du bærbar PC? Mac? Ta den med deg på kafe/bibliotek og blogge der? Det pleier jeg å gjøre når jeg skal lese til skole elns. Syntes det er så digg og beroligende. Og trenger ikke å være noen lange innlegg heller, så kan du jo starte med og sette deg ned på kafe og tenke litt over inspo hva du vil skrive om :)) du har bra innlegg! 💕 👊🏻 Stå på videre 😁

    13. Du kan sikkert se etter et hus som er leid ut kanskje et billig og stort uansett elsker bloggen din og gleder meg til å lese mer

    14. Du er drit fin og syyyykt pen jeg vil veldig gjerne møte deg plise😘🤤😢😍❤️PS jeg er en jente fra Bergen

    15. Du har masse du skal gjøre nå om dagen, og vi forstår hvorfor det kommer litt færre blogginnlegg😊Det går helt fint at vi må vente litt når du har mye og gjøre❤️ Men det er bra du bryr deg om bloggen 😊😊Ønsker deg og Aleks masse lykke til i kveld (og resten av skal vi danse tiden) ❤️❤️

    16. Åh, jeg digger deg bare SÅ utrolig masse martine! alt du gjør inspirerer meg hele tiden og du er faktisk et kjempebra forbilde for både unge og voksne. Jeg har den siste tiden sett så SYKT mye opp til deg! Du er rå, og at du klarer å få til og balansere alt det som skjer i livet ditt er så kult. Digger at du har fått denne muligheten, jeg skal stemme så jeg blir blakk på deg på skal vi danse, fordi det fortjener du så masse og jeg har heiet på deg siden jeg fikk vite at du skulle være med<3 vi forstår deg veldig godt og skjønner at dansen tar mye tid, men ikke stress med oss. Kos deg med dansingen, og skriv blogginnlegg når du har tid! Vi får se deg på skjermen og elsker å se hva du har jobbet med, og ser hvor mye arbeid det er. Masse lykke til i skal vi danse idag, og videre, vi heier på deg og er bare glad om det kommer ett ekstra innlegg fra deg Martine<3
      Jeg digger deg!

    17. Hei jeg lurte på når «Skal vi danse» vises? En vennine så at det var på mandag kl.19? R veldig usikker… men du var kjempe flink til å danse vals💖 Fortsett sånn😉

    18. Du kan jo ta med pcen, så når du har tid til overs i Oslo, så sett deg ned på en kafe og skriv litt om du vil

    19. Synes det er kjempebra at du ikke har sminket deg på sånn to uker! Ikke hast med det heller, sminke inneholder masse kjemikalier, så det er bare en fornøyelse for kroppen din at du ikke har sminket deg på to uker

    20. Vi skjønner deg utrolig godt Martine! vi er følgerene dine og vi følger deg uansett! vertfall jeg, og du er kjempeflink! du står på og deler masse med oss både på blogg, insta og snap osv!Stå på ! gleder meg til og se deg på skal vi danse i kveld!

    21. Kjære Martine❤️ Alle vet at det er travle dager rundt deg nå❤️Du må ikke stresse du skal være med på skal vi danse du må heller nyte det😍 og alle møtene du drar på er jo for en kul grunn 😍 håper dere leverer en fantastisk dans og at du koser deg😍 skal stemme på deg. Kos deg 😘love you

    22. Det er jo bare å laste ned blogg.no-appen og blogge fra mobilen. Alle innlegg trenger ikke å være superfancy med speilrefleksbilder, liksom.

    23. Ser flere har kommentert det med ipad. Men kan prøve med noen tips til deg! Har selv brukt ipad mye til både jobb og fritid. Jeg “blogger” (vet ikke helt om jeg kan si det lenger…) jo på nouw, som har en seriøst syyykt mye bedre app enn blogg.no, haha! Men jeg skjønner jo at du ikke vil bytte da… Men da jeg var i Nicaragua i en måned så brukte jeg faktisk appen til blogg.no veldig mye til å blogge, siden jeg blogget på den da. Og det jeg gjorde da var å skrive innlegget i notater-appen, og så kopierte jeg teksten og limte inn i innlegget. Det fungerte veldig bra! 🙂
      I tillegg kan det jo kanskje hjelpe med et tastatur eventuelt? Det får du kjøpt ved siden av vet jeg 🙂
      Du har jo sikkert kamera som du kan legge inn bilder fra rett på ipaden, hvis ikke vil jeg anbefale å kjøpe en trådløs “adapter” som du bare fester minnekortet til kameraet i, og så plugger du den inn i mobilen. Fungerer fett!

    24. Synes du er kjempeflink som får til å gjøre så mye i løpet av en dag!❤️All creds til deg! Også synes jeg du er veldig flink til å danse, ble like imponert begge gangene du dansa😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg