DETTE VAR SÅ KULT

Hallooo!

Shit, i går var en av de sykeste dagene i mitt liv. Jeg fikk endelig vist dere dansen min for første gang, og jeg tror ikke dere skjønner hvor nervøs jeg var. I det musikken startet så mistet jeg alt, altså jeg husker ikke hva jeg gjorde. Jeg glemte alt Fredric har sagt til meg, og jeg kan ikke forstå hvordan det gikk så bra som det gjorde. Ikke husker jeg hva dommerne sa heller.. En liten morsom ting er at jeg hater å se meg selv på TV. Jeg har faktisk ikke sett dansen fra i går enda, rett og slett fordi jeg ikke klarer. Jeg må nok se den, for jeg vil jo vite hva dommerne vil at jeg skal jobbe med. Nå derimot skjønner jeg ikke hva jeg var nervøs for, FOR DETTE VAR JO SÅ GØY! Jeg synes det gikk mye bedre enn forventet, og jeg er kjempefornøyd med tilbakemeldingene fra dommerne.

Ellers må jeg bare si TUSEN TAKK for alle sinnsykt fine tilbakemeldinger. Jeg ble så utrolig glad da jeg leste gjennom kommentarfeltene mine♡ De fine ordene deres betyr så mye for meg, og det får meg til å ville jobbe hardere til neste dans. Det er jo faktisk nå under en uke til jeg står på parketten igjen, og da skal også en ryke. Jeg håper virkelig jeg får være med lenger, for dette er så gøy! Jeg koser meg skikkelig med dansen, og jeg har så lyst til å lære mer. Tusen takk til alle som stemte på oss i går, og jeg håper dere også vil følge med neste uke. Jeg gleder meg skikkelig til den neste dansen, for den er SÅ kul!! Nå skal det øves masse, også håper jeg at neste dans blir minst like bra som den første. Om dere ikke har sett dansen fra i går, så finner dere den HER!

Dere er best, og tusen takk for all støtten♡

57 kommentarer

Siste innlegg