I DAG SKJER DET

Hei dere!

I dag skal jeg vise dere hva jeg har jobbet med i en måned nå. Jeg vet ikke helt om jeg gruer meg, eller gleder meg. Jeg tror det er en sinnsyk blanding av de to tingene, og jeg skal innrømme at nervene er på plass. I går var det litt for vanskelig å sove, jeg våknet flere ganger i natt og i dag tidlig våknet jeg en og en halv time før vekkeklokken ringte. Jeg gleder meg til å vise dere den første dansen, men samtidig er jeg sinnsykt nervøs. Jeg skal ikke bare danse foran et publikum, men også live foran hele Norge. Jeg er spent på å høre deres tilbakemeldinger, og jeg er spent på hvordan det føles i det sekundet jeg skal starte.

Jeg håper dere gleder dere, og jeg håper jeg klarer å imponere dere litt hvertfall. Dette er første dansen, så ikke vær for strenge med meg. Haha! De andre har også blitt utrolig flinke, så jeg tipper dette blir en tøff konkurranse. Aleksander har virkelig blitt flink, og jeg er så utrolig stolt av han. Jeg gleder meg skikkelig til å se han på parketten♡

Nå er det kun noen timer igjen, og jeg skal bruke tiden på å ta det helt rolig. Jeg merker på hele kroppen at noe skal skje, og jeg føler meg nesten litt urolig. Jeg tror likevel at så fort jeg hører musikken, så kommer jeg til å fokusere på dansen og glemme alt rundt. Dere må krysse fingrene for meg!

Dere må huske å stemme, for det er jo seerne som bestemmer hvem som får fortsette. Jeg håper noen av dere kanskje ønsker å stemme på Fredric og meg! Man har tre gratisstemmer på nett, men man kan også sende inn melding eller ringe for å stemme. Hvilket nummer jeg er får dere se når sendingen starter♡ Husk også å stemme på Aleksander!! Shit, i dag starter det virkelig!

42 kommentarer
    1. Hvilket nummer er du og Alex? Jeg skal på bursdag og har utrolig lyst til å stemme på begge to. Ønsker dere masse lykke til❤️☺️☺️☺️

    2. Ønsker både deg og Aleksander masse lykke til!! Har gledet meg til premieren helt siden jeg fikk vite hvem som fikk være med, men må dessverre tilbringe kvelden på jobb:/ Kos dere, dette blir bra 😍😍❤️❤️

    3. Gleder meg så mye men lurer hvor man kan se live?❤️❤️ Jeg stemmer på deg og heier på de ilu🌟🌟

    4. Anonym: Det kommer på sumo når første episode e ferdig. Det har ikke lov å komme før sendinga starte!
      Skal vi Danse starte i kveld 19.30 på TV2!

    5. Du var kjempe flink, og så utrolig vakker!! Men i introen og ved treningen var det litt ekstremt å gå med hvit tskjorte og vise nipples🙈🙈 men bra jobbet, heier på deg !!

    6. Æææææ😍 Har stemt på dæ og Alexander😍😍 Dere var så sykt flinke🤩🤩 Glede mæ til fler dansa💕💕 Lykke til☺️😍

    7. Kjempebra jobba, Martine! <3 Ble døds imponert når jeg så deg!! <33 Lykke til videre! Stemmer på deg <3

    8. Jeg då dere omg dere var så flinke herregud jeg elsket dere så ekstremt mye hvem skulle tro at vinneren av pH var en fantastisk danser du får til alt sammen det er helt sykt altså jeg har ikke ord engang

    9. Du var utrolig flink til å danse, hadde ikke trodd det! Men du har falt veldig langt ned på topplisten, bare 3000 lesere? Det må være en feil..?

    10. Du var utrolig flink på parketten, du var virkelig nydelig i dag på sendingen😍
      Jeg har vært borte i hele dag, så fikk ikke stemt fordi jeg kom så sent hjem❤️ Så måtte se det på sumo❤️
      Lykke til videre å stå på, for du har et vanvittig pontensial❤️

    11. For å være ærlig synes jeg ikke du og Alex imponerte i særlig grad, jeg ble derimot veldig fascinert av Amalie. Dere er liksom litt høye på dere selv, og så faller det på en måte gjennom når det virkelig gjelder. Hold deg til blogging og YouTube du ❤️

    12. De er ikke høye på seg selv i det hele tatt! De var kjempeflinke;)) Jeg tror ikke du burde ta deg tid til å skrive sånne ting. Vist du ikke skal si noe fint, så kan du la være!

    13. Ååå Martine, du var virkelig helt nydelig i går! Tror du ikke jeg begynte å gråte foran skjermen da du danset til moon river som Audrey, herregud som jeg gleder meg til fortsettelsen. Dette var så nydelig

    14. Herregud så flinke dere var!! Veldig imponert. Men hvorfor holdt Aleksander rundt deg når poengene ble delt ut? Så ut som dansepartneren han ble veldig utilpass. Grei dere er kjærester, men dere må ikke klenge på hverandre hele tiden for det om. Jeg tenker han helt sikkert ikke tenkte seg om. håper han gjør det neste lørdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg