Den første dansen

Heey!

Nå er det en uke igjen til premieren, og nervene begynner å komme. Om en uke skal jeg vise frem den første dansen for hele Norge, og jeg vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg. Det er mange tanker i hodet mitt akkurat nå, og jeg føler tiden har gått så fort. Det føles ut som at vi begynte å trene for noen dager siden, men neida. Nå går vi straks inn i den siste uken med trening før premieren, og herregud jeg skal stå på. 

Jeg kan jo også fortelle dere hvilken dans jeg skal danse først. Dette var ikke det jeg håpet på, og jeg har alltid sett på dette som en av de “kjedelige” dansene. Jeg skal danse vals, og nå etter å ha danset det en stund elsker jeg det. Jeg er veldig glad for at jeg har fått en rolig dans nå, for man er jo garantert litt stresset på premieren. I tillegg ser jo vals skikkelig bra ut om man får det til, så nå må jeg virkelig stå på den siste uken. Den valsen skal sitte for og si det sånn. Koreografien er ikke det vanskelige, men teknikken derimot. Og det å være flørtete!! Herregud, jeg sliter så mye med det. Jeg er ikke en flørtete person, så det ender jo med at jeg får latterkrampe hver eneste gang. Jeg skal få det til, men akkurat nå er det faktisk det jeg sliter mest med. Haha! 

Jeg gleder meg skikkelig til første sending, og jeg tror det skal gå bra. Selvom jeg garantert vil være stresset, så tror jeg det mest vil være gøy. Jeg håper dere også gleder dere til å se!  

22 kommentarer
    1. Gleder meg skikkelig til å se deg danse! Du kommer nok til å gjøre det veldig bra❤️ Heier på deg❤️

    2. Ahh akkurat nå skulle jeg ønske Aleksander også hadde blogg hahaha. Elsker å få disse oppdateringene fra deg! Men hadde vært såå gøy å høre om hans tanker og den første dansen hans også. Jeg tror dere kommer til å nå langt begge to, for selv om det først og fremst er «ungdoms»-Norge som vet hvem dere er, så er dere to personer som er utrolig lett å like! Så kjør på begge to, dere har iallefall min og kjæresten min sine stemmer ❤️❤️❤️

    3. Heey jeg lurer på når begynner skal vi danse?
      Men…
      Jeg heier såååå mye på deg du og Alexander er mine favoritter IG lese om og se på YT dere er såå gode på det dere er de beste og de gøyeste å se på dere får sååå min stemme dere kommer til å vinne helt klart og sist kanskje sist men…
      Ikke minst lykke til med det dere er sikkert jeg mener ER de beste folk får se ikke bare i hele Norge men sikkert i HELE universets beste dansere av vals💃
      Men en gang til LYKKE TIL MED DET l! Haha men vi vil haye på deg og partneren din men ikke si dette akkurat dette til han.. jeg heier mest på deg🤫.. haha men helt seriøst ikke si det til han han vil sikkert bli littegran sur men ikke for sur fordi jeg heier også på han men…
      Nå må jeg gå men som altid LYKKE TIL!!
      Og ta vare på deg selv LOVE U 😍😘🤩😎BYE🤗

    4. Gleder meg til å se deg danse!
      Men syntes dere burde være åpen om hva og hvorfor ting er mellom deg og Isabelle. Det blir bare masse rykter når dere ikke sier hva, og folk vet åpenbart at det er noe. Ja for privatliv.. men dere er bloggere… og de deler mye privat! Ærlighet er vel best? Eller har jeg misforstått verden..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg