SMIIIIL

ANNONSE- PREMIUM WHITE

Hei dere!

Jeg får veldig ofte spørsmål om smilet mitt, og om hva jeg bruker for å holde tennene mine hvite. Jeg har alltid vært opptatt av å ha et fint og hvitt smil, og derfor har jeg brukt tannbleking i flere år. Jeg bruker tannbleking for å opprettholde hvitfargen, og jeg gjør det enkelt hjemme. Jeg har brukt Premium White i over ett år nå, og jeg er utrolig fornøyd med resultatet det gir meg. Jeg pleier som regel å ta en runde med tannbleking hver andre måned for å opprettholde hvitfargen, og det holder i massevis. Da er smilet mitt kritthvitt! 

Premium White er veldig lett å bruke, og man kan gjøre det raskt hjemme. Jeg pleier som regel å gjøre det mens jeg ser på youtube, eller hvis jeg blogger. En behandling tar rundt en halvtime, og det er på ingen måte ubehagelig å ha på. I tillegg er ikke denne tannblekingen strips, men heller en skinne som former seg etter dine tenner. Det gjør at tannblekingen sitter enda bedre på, og man slipper at det skal falle av. 

Jeg har en veldig travel høst, og det er mye som skjer rundt meg. Jeg skal bli tatt mye bilder av, og jeg vil derfor alltid at smilet mitt skal være fint. Jeg synes et hvitt smil er noe av det fineste som finnes! Heldigvis kan jeg da gjøre det raskt hjemme, for jeg kommer ikke til å ha så alt for mye tid til overs. Jeg er utrolig glad for at jeg startet med Premium White, og jeg vil absolutt si at tannblekingen deres er en av de beste på markedet. Jeg har prøvd mye, men dette funker best på meg! 

Vil dere også teste ut Premium White, så finner dere direktelink HER. Før kostet det 1190kr, men nå koster den kun 459kr!! 

 

6 kommentarer
    1. Heiii jeg må bare se lm du ser budskapet mitt her, kan du plz sjekke dm? Jeg skrev til deg om den vanskelige situasjonen min ….. oh jeg skrev noe viktig etter detsom du ikke har sett enda så nåber jeg deg å bare sjekke en gang meldigene mine , skrev på story å😅😅😅 så nå forstår du hvem jegr. Plz plzPLZ Sjekk dm

    2. såg på den nye yt videoen til lillebroren din ft emilie paulsen. i videoen så fortalte emilie at du bare sier til henne de negative tingene om henne. du er sjukt slem. driver å forteller emilie om de gangene hun har dritet seg ut. ikke så veldig gøy får henne å høre alt det der om henne. det er jo selvfølgelig kleint får henne også. nå har lillebroren din blitt sammen med hun og da burde du oppføre deg og slutte å være en jævla bitch mot emilie. du har nok driti deg ut mer enn henne. tenk hvi du hørte alle dine negative ting om deg. hater deg nå som person nå som emilie sa det at du bare fortelle negative ting får du gjør det sikkert mot andre

    3. skjønne isje koffår du bare seie de negative tingene om emilie paulsen direkte til hun. du må lære deg å sei någe positivt. du gjørr selvtiliten hennes dårlig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg