MIN DANSEPARTNER

Hei dere!

Jeg har sett at mange er nysgjerrig på dansepartneren jeg fikk, og tro meg. Jeg var så nysgjerrig selv. Aleksander fikk vite det noen dager før meg, så jeg har egentlig stresset litt rundt det. Den personen man skal danse med skal man tilbringe så mye tid med. Derfor er det jo viktig at man kommer godt overens og at man er fornøyd. I går fikk jeg endelig vite hvem jeg skal danse med, og han heter Fredric. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med dansepartner, og han virker så hyggelig. En skikkelig kul fyr, som er dritflink. Vi danset litt i går, og han fikk lært meg noen steg. Det var så gøy, og han var utrolig flink til å forklare hvordan jeg skulle gjøre det. Jeg gleder meg til å komme ordentlig i gang, og det gjør jeg allerede i dag. I dag er min første ordentlige dansetrening, og jeg er så spent og gira. Jeg har så lyst til å få til det her, og jeg vil bli flink. Nå skal jeg trene masse, og så skal jeg imponere dere skikkelig på skjermen!

71 kommentarer

Siste innlegg