VI ER MED PÅ SKAL VI DANSE!

HERREGUD, ENDELIG KAN JEG FORTELLE DERE DET! Jeg er med i årets Skal Vi Danse, og det er også Aleksander. Vi har gledet oss så mye til å fortelle dere om dette, og vi er så gira på å komme i gang nå. Vi har derfor laget en video der dere får følge oss på kostymeprøver, promodag og når vi øver på å danse. Dette er forresten også en 30.000 spesial, selvom jeg mangler 1000 følgere. Haha! Jeg håper dere liker videoen♡

Om dere vil abonnere på kanalen min, så finner dere den HER!

Rx2024q52j0
Trykk på bilde for å komme til videoen♡

 

 

21 kommentarer
    1. Skal dere konkurrere mot hverandre? Dere skal vel ikke danse sammen? Men sykt kult! Gleder meg syykt!❤️🤪

    2. Gleder meg til å se skal kan skje ditt onkelen min jobber der hår jeg møter dere, eller deg Martine du er så pen ❤️❤️

    3. Hei! Elsker deg og bloggen din. Tenkte bare p informere deg om noe. Du har nevnt at du ønsker deg en større leilighet, Aleksander er også på utkikk etter dette. Kanskje du, han eller begge skulle meldt dere på boligjakten? De søker nye deltakere til deres nye sesong. De finner tre ulike boliger til ditt budsjett og med alle eller noen av dine krav. Bare en idé❤️

    4. Sykt gøy jeg skal stemme på deg til du vinner samma hvor mye penger jeg må bruke,elsket deg du er bare BEST❤️❤️

    5. Hva synes du egentlig om at Aleksander og Martine Johansen (hun andre på ph) hadde en greie der inne og lå og kysset

    6. Hvor er kjolen din fra – Den som du brukte under lanseringen av de nye skal vi danse -deltakerne? 🙂

    7. Blir litt lei av å se de samme trynene på alt. Resirkuleres maks du da , paradise, farmen og skal vi danse. Nå er det nok!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg