UKENS SPØRSMÅL 64♡

Heey!

Nå sitter jeg på toget, og nå er jeg straks fremme i Halden. Jeg skal besøke Cornelia der, noe jeg gleder meg skikkelig til! Jeg har ikke sett henne på 3 uker, så det blir veldig hyggelig♡ Jeg vet ikke helt hva vi skal enda, men jeg tipper det blir en fin dag uansett. Jeg har også fått skrevet ferdig ukens spørsmål på togturen. Jeg håper dere får svar på det dere lurer på, og at dere kanskje fikk vite noe nytt om meg. 

Hvorfor vil du ikke svare på om du og Isabelle er uvenner? Jeg har skrevet før at vi ikke er uvenner. 

Hvis du hadde vunnet 50 millioner, hva ville du da brukt pengene på? Jeg hadde nok kjøpt et stort hus, reist masse, shoppet masse, gitt til familie, og til folk som trenger det. 

Når flyttet du alene? Jeg var vel 18, om jeg ikke husker helt feil. Eller var jeg 19? Jeg husker faktisk ikke, haha! 

Hva skjer med broren din og Emilie? Det må du nesten spørre dem om, hihi♡

Hvorfor startet du en egen kanal? Fordi det er en mye større frihet, og man trenger ikke være avhengig av en annen. I tillegg kan jeg poste når jeg føler for det, og jeg kan poste akkurat det jeg vil. Og dere, jeg har snart 30.000 abonnenter!! Hvor sykt er ikke det? Jeg er så takknemlig♡ Jeg har forresten den kuleste 30.000 spesialen som jeg har så lyst til å poste snart. Hvis dere vil at jeg skal poste den snart, så kan dere abonnere på kanalen min som dere finner HER. Det er helt gratis! 

Hvor tar du fillers i leppene? Jeg har aldri tatt fillers i leppene, og det kommer jeg aldri til å gjøre heller. Jeg er fornøyd med leppene mine som de er, og fillers kan fort se ganske fælt ut om man ikke tar det et bra sted. Jeg er redd for å ødelegge leppene mine, og spesielt når det er noe som man da ikke kan skjule. Det er jo i ansiktet, så er jo ganske kjipt om det går galt. Det ser også ekstremt vondt ut, så det er ingenting for meg. 

Processed with VSCO with s2 preset

Hva tjener du penger på, og tjener du mye? Jeg tjener penger på blogg, youtube, instagram og når jeg gjør TV. Jeg tjener en del, men hvor mye vil jeg ikke skrive. Jeg håper dere respekterer at lønnen min vil jeg holde for meg selv, og det er mest fordi jeg vet at penger kan være et sårt tema for mange. 

Hva savner du mest med å være singel? Hm, det er egentlig ingenting jeg savner med det. Ikke som jeg kommer på nå hvertfall. Eller jo, at jeg ikke har hele sengen for meg selv. Haha! 

Hva synes du er det beste med det livet du lever i dag? At jeg kan styre min egen hverdag, og at jeg får gjøre utrolig mye morsomt. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Kan du fortelle en morsom fakta om deg selv? Jeg føler jeg har fortalt ganske mange rare fakta før, men jeg kan ta en fra da jeg var yngre. Da jeg var mindre elsket jeg brødskiver med nugatti, og reker oppå nugattien. Altså, æsj! Haha, jeg kunne aldri spist den blandinga der i dag. 

Hadde du sagt ja om Aleksander hadde fridd til deg nå? Jeg hadde ikke vært sammen med Aleksander om jeg ikke hadde sett en fremtid med han, og jeg har veldig lyst til å gifte meg en dag. Hadde han fridd nå, så hadde det selvfølgelig blitt en god del år til bryllupet. Gifte meg er jeg ikke klar for enda. Jeg tviler på at Aleksander hadde fridd nå, for vi har jo bare vært sammen i ett og et halvt år. MEN jeg hadde selvfølgelig sagt ja om han hadde gjort det. Det er jo han jeg vil være med♡

Tjener du mye på hvert eneste blogginnlegg? Jeg tjener ikke penger på alle innleggene mine. De eneste innleggene jeg tjener penger på er de det står annonse i toppen på. Noe av det det står annonse på er også kun sponset, som for eksempel frisør. Det tjener jeg ikke penger på, men jeg får behandlingen gratis. 

Når sendes Farmen på TV? Jeg er litt usikker, men jeg tror det er i januar en gang. Jeg gleder meg så sykt til dere skal få se! 

Hvordan ble du med på Farmen? Meldte du deg på, eller kontaktet de deg? De ringte meg og spurte om jeg ville være med. Jeg var først veldig skeptisk, og det tok noen uker før jeg faktisk svarte ja. Nå derimot er jeg veldig glad for at jeg ble med, for det er jo en veldig morsom og spennende opplevelse!

Hva tror du var det første Aleks tenkte da han så deg? Det har jeg aldri spurt han om, men om jeg skal gjette: “Hun har alt for mye sminke på seg”. Jeg tipper det var den første tanken som slo Aleks. 

Da dere hadde spilt inn finalen på Paradise, hvordan var stemningen da? Og hadde dere en siste fest sammen? Stemningen var ikke på topp, haha! Folk var utrolig slitne, og nesten ingen pratet. Vi festet ikke etter finalen var ferdig, fordi vi spilte den inn så sinnsykt lenge. Jeg var i den første pulja som fikk dra til det andre hotellet, og jeg tipper vi var der rundt 3. De andre derimot var ikke på det andre hotellet før i 5 tiden, i og med at alle skulle i sync. Hadde vi fått en siste fest, så tror jeg alle hadde valgt søvn istedet. 

Vi blogges♡

 

 

29 kommentarer
    1. Jeg tror det alle lurer på ikke er om du og Isabelle er uvenner, men heller hvorfor dere ikke er bestevenner lenger? Alle skjønner jo at det er skjedd noe, så hvorfor ikke bare innrømme det og kommentere saken slik at dere slipper så mye mas?

    2. Synes faktisk at du og isabelle skylder leserene deres å være såpass ærlig om at dere ikke er venner lengre. Det er jo så utrolig lett å gjennomskue og måten isabelle svarer på spørsmål om deg på youtube videon virker så sketchy… Vet at det ligger noe bak alt dette

    3. Synes dere kan svare på hva som har skjedd mellom deg og isabelle, da slipper dere så mye mas… og pluss, så er det en bra måte å få klikk på;)

    4. Jeg synes ærlig talt at dere ikke burde spør hva som har skjedd mellom de, for hun har svart. Det er bare dere som ikke tror på henne. Og hvis det har skjedd noe mellom dem så kan faktisk ingen tvinge henne til å svare. Hun styrer det selv og det burde alle respektere…

    5. Skjønner at deg er noe mellom deg og Isabelle. Dere er kanskje ikk uvenner men ikke venner lenger ihvertfall? Hva har skjedd? Noe med rettssaken hennes å gjøre? Syns også vi lesere fortjener såpass

    6. Altså vi vet dere er uvenner. Det er bedre å bare si «jeg vil ikke snakke om det offentlig» enn å lyve å si at dere er venner. Det blir bare så feil å lyve om det. Det er greit nokk at du ikke vil snakke om det og det skal vi respektere. Men da er det bedre at dere skriver at dere vil la det ligge privat enn å lyve om det

    7. Herregud… vi lesere fortjener såpass??? Hva er det for noe tull? Dette er en BLOGG hvor man deler akkurat det en selv vil. Vi har ikke rett på å vite private ting. Gå i dere selv og tenk om dere virkelig hadde skrevet alle private ting.

    8. Jaja vi skjønner at dere ikke er uvenner. Det vi lurer på er om dere har kuttet kontakt, snake dere sammen mer? Er dere venner lengere ?

    9. Hei, for litt siden sendte du meg dm på insta: «Hvordan går det, søte deg❤️» eg har svart og håpa du har råd klarer ikkje slutte og kutte meg skjølv. Håpa ver så snill og kom med nokre råd sykolog er så dyrt og tør ikkje snakke med nokon…..

    10. Dumt med rettsak ang Mads Hansen. Derfor dere er uvenner eller? Bedre å være ærlig mot lesere pga $$

    11. hei! Jeg har en type som jeg ofte finner ut lyver til meg! Jeg vet ikke hvordan jeg kan si det til han elle hva jeg skal gjøre da han lyver mer å mer hele tiden! Det som er vanskeligst er at jeg ikke vil slå opp eller jeg klare ikke slå opp fordi det er så hardt! Har du mulighet til å skrive et lite innlegg om tips til hva man kan gjør i slike tilfeller?

    12. Du er en utrolig god person, og hva enn som foregår mellom deg og Isabelle, så må du ikke fortelle hva som har skjedd kun fordi mange vil vite det. Hvis du ikke er klar/ikke vil, går det bra. Btw, det at noen mener at «vi fortjener såpass» når det gjelder å vite om private/personlige ting er bare tull. Det her er DIN blogg, så du bestemmer helt selv hva du vil legge ut <3

    13. Hallo dere LA FOLK STYRE SITT EGET LIV!
      Tror ikke dere hadde likt å få rykter på seg! Dere kan tenke litt DA!
      🤔 Martine og Isabelle er VENNER !
      De er ikke uvenner !!!!!!
      Hvis Martine og Isabelle sier at der er VENNER så er de det sier de at de er UVENNER så er de det. Men de har sagt at de er VENNER så hvorfor ikke bare la de være i fre !!!😠

    14. Er det kleint for deg at broren din har fått seg dame som både ser ut som deg og kler seg helt likt som deg? Hver gang jeg ser hun Emilie tror jeg det er deg først, men så ser jeg det er din kopi istede for! Får litt merkelige vibber!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg