Tanker #1

 Processed with VSCO with s2 preset

♡Jeg må skjerpe meg. Som jeg har sagt tidligere, så var det utrolig vanskelig å komme tilbake til bloggen etter Farmen. Jeg sliter med å huske bloggen, og jeg kommer som regel på det om kveldene. Jeg synes det er skikkelig kjipt, for jeg gjør så mye gøy jeg vil vise dere. Likevel glemmer jeg å ta bilder, og da er det ikke noe poeng i å skrive om det. Jeg vil virkelig komme ordentlig i gang igjen, og skrive 2-3 innlegg dagen sånn som før. Ah, jeg håper dere har tålmodighet! Jeg lover dere at det kommer til å bli bedre. Jeg skal komme tilbake der jeg var, for det siste jeg vil er å skuffe leserne mine♡

♡Jeg er så heldig. Jeg har så mange fine mennesker rundt meg, og jeg har det så bra om dagen. Jeg har så mange gode venner, og de er så fine. Jeg skulle ønske dere kunne møtt flere av de, for herregud de er bra. I tillegg har jeg en kjæreste som jeg har det alt for bra med, og jeg blir aldri lei. Jeg har det virkelig så bra om dagen, og det er takket være mange fine folk.

♡Jeg vil flytte. Jeg har så lyst til å flytte nå, og jeg trenger større plass. Jeg har for det første alt for mye klær, og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av det. Nå har det blitt så ille at jeg har begynt å fylle kofferter med klær, kun fordi jeg ikke har plass i klesskapet. Kanskje jeg skulle hatt et klessalg? Jeg vil også bare ha større plass, i og med at Aleksander er her så mye. Leiligheten jeg bor i er superfin, men for to mennesker blir det litt lite. Eller egentlig ikke, men for to mennesker med såpass mye klær blir det det. Egentlig burde jeg bare kvitte meg med klær, for det ville jo vært billigere enn å kjøpe en leilighet. Haha! Uansett, jeg vil bo nærmere byen og jeg har veldig lyst til å investere i noe eget.

♡Mye gøy på gang. Altså, jeg har blogget i litt over ett år. På det året har jeg fått gjøre så ekstremt mye gøy, og det stopper ikke nå. Jeg har fått så mange morsomme muligheter, som jeg absolutt ikke kan takke nei til. Mye å gjøre? JA, men herregud så mye gøy det er! Jeg elsker at jeg kan drive med akkurat dette, og jeg er så takknemlig for alt jeg får gjøre. For to år siden hadde jeg aldri sett for meg at dette skulle være hverdagen min, og jeg har aldri før trodd at dette er noe jeg vil drive med. Der tok jeg feil, for jeg ELSKER det jeg holder på med!

♡Sminkefri. Jeg har blitt så lat når det kommer til sminke, og jeg føler nesten jeg bør skjerpe meg litt. Jeg elsker å gå uten sminke, og jeg gjør det alt for ofte. Nå har det blitt sånn at jeg ofte tenker at det er på tide å fikse seg litt. Haha! Denne måneden kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger jeg har sminket meg, og det er jo egentlig veldig deilig nå som det er sommer. Det er ikke det at jeg ikke vil sminke meg, men det føles så stress. Jeg orker bare ikke. Jeg føler nesten jeg har glemt hvordan man sminker seg, og jeg er redd beautyblenderen min har skrumpet seg sammen. 

♡Jeg er sjalu. Som jeg har skrevet på bloggen tidligere, så skal jeg ikke reise noe i sommer. Nå derimot angrer jeg skikkelig. Mamma, broren min, venner av han, tanten min, kusiner og fetter er nå i Spania, og jeg blir så sjalu hver gang de sender en snap. Jeg har vært i Spania hver sommer i mangemange år, og dette er første året jeg ikke reiser dit. Jeg savner det så sykt, og det eneste jeg vil er å sette meg på et fly og være der med dem. Ah, jeg misunner de så mye.. 

♡Lei av å være syk. Dere husker kanskje da jeg var i Tønsberg for to uker siden? Vel, da ble jeg syk fordi de andre satte på aircondition mens jeg sov. Jeg tåler ikke aircondition, og jeg blir skikkelig forkjølet av det. Gjett hvem som enda er dårlig… Det er meg. Jeg er fortsatt tett i nesa, og jeg har den verste tørrhosten. Jeg har ikke sovet ordentlig siden den turen, på grunn av denne hosten. Kan jeg ikke snart bli frisk? Jeg er så lei nå.. 

24 kommentarer
    1. Kan du ha en house tour? Jeg elsker blogginnleggene dine, og jeg skjekker flere ganger daglig om du har lagt ut noe nytt. Love you ❤️❤️❤️❤️❤️

    2. Helloo
      Ja du er så flink og vet du hva? Bloggen din er på tipp ❤❤ btw kan du svare megi dm? På ig. Fortalte deg noe vikigwæææ kan du ikke ignoner og svare plz? Vente på svar eg 😄😄

    3. Merker at du har forandret deg siden farmen; du orker ikke å sminke deg (siden på farmen hadde du ikke noe tilgang til hudprodukter)og du glemmer å blogge (du hadde ikke noe elektronisk der.) Elsker deg uansett❤

    4. Er ikke du og Isabelle venner lenger? Siden dere aldri er sammen lenger og hver gang hu får spørsmål om deg i videoer blir hun så anderledes😟

    5. Ukens spørsmål: er du og Isabell gode venner lenger? Dere lager jo ikke videoer eller noe sammen? Ikke noe hate!❤️ Elsker deg!!❤️❤️❤️❤️

    6. Tips for å holde deg frisk😊
      Spise sunt bruke “solhatt” (kjøpes på naturkost butikker) og ta 1-2ss eplecider edikk blandet med litt vann til dagen.
      Har selv slitt med forkjølelse over lange perioder per år, men fikk disse tipsene fra homopat. Jeg er nå nesten aldri syk og når jeg førsk blir det, varer det ikke like lenge (eller like hardt rammet). 😊

    7. Altaå. Jeg HATER å hate. Og syns det er det verste å bruke tid på. Og du er et ekstremt flott menneske. Det er Isabelle også. Men jeg synes bare det er så sjukt rart at dere to ennå ikke har begynt å være med hverandre. Å altså. Har dere sett hverandre etter at du var på farmen? Kan huske at dere var så mye sammen før😍😍 men mye mindre nå. Dere begge er liksom med andre mennesker. Kan du please svare hvorfor? Elsker deg 😘😘

    8. Hvor mange kjærester har du hatt gjennom hele livet?? (Barnehagen, barneskolen,ungdomsskolen, videregående og nå)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg