NY VIDEO- STEMMER RYKTENE?

Heey!

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter noe veldig spennende, og jeg klarer nesten ikke vente med å fortelle dere. HERREGUD! Det er så mye morsomt som skjer fremover, og jeg gleder meg til å ta med dere på alt. Jeg kan jo selvfølgelig ikke fortelle dere noe enda, men snart. Jeg lover at dere får vite om det innen kort tid! Og nå, over til noe helt annet. 

Jeg har akkurat postet en ny video på kanalen min, og denne gangen en ryktevideo. Jeg har fått så mange spørsmål om jeg kan lage en, og derfor har jeg gjort det nå. Jeg håper dere liker videoen♡ Jeg må også si tusen takk til alle som abonnerer på kanalen min. På tre uker er jeg over 25.000 abonnenter, og det er jo helt sinnsykt. Tusen, tusen takk! Så fort vi er over 30.000 kommer det en dritkul 30.000 spesial♡

Om dere vil abonnere på kanalen min, så finner dere den HER

zBW7EIwtruA
Trykk på bilde for å komme til videoen!

 

 

7 kommentarer
    1. Når skal du og Isabelle fortsette med den første yt-kanalen? Hvis dere skal fortsette med den da❤️❤️

    2. Har du og Aleksander lyst på barn i fremtiden? Hvis ja, hvilken alder ser du det for deg? Og hvor mange?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg