Utroskapsrykter

Processed with VSCO with b1 preset

Jeg får lese merkelige ting om meg selv ofte, men i går leste jeg noe som faktisk irriterte meg veldig. Jeg bryr meg sjeldent om rykter, men når utroskap blir dratt inn klarer jeg ikke la vær. Det jeg leste var at Erik og jeg hadde gjort ting inne på Farmen, og at vi begge hadde vært utro. Jeg skjønner ikke hvor disse ryktene kommer fra en gang, for hvem finner på noe sånt? 

La meg gjøre dette veldig klart for dere. Erik og jeg er gode venner, men absolutt ingenting annet. Jeg kunne aldri vært utro, og ingenting skjedde mellom oss to på Farmen. Vi begge to hadde kjæreste mens vi var på gården, og alle vet vel nå hva jeg mener om utroskap? Det er ikke greit. Jeg kunne aldri ligget med noen andre enn kjæresten min, og han er den eneste jeg har lyst på. Om jeg hadde hatt sex med Erik, så hadde det vært som å ha sex med broren min. Det ligger også et klipp ute på VGTV der de viser hele gården. Som man ser da, så lå alle på samme rom. Hvor mener folk at vi skulle klart å gjøre noe der? Inne i fjøset? Nei, slutt å spre falske rykter. 

Jeg har alltid lurt på hvor rykter som dette starter. Hvem er det som kommer opp med det? Ja, greit. Vi er to unge mennesker som er på en gård sammen, men det betyr ikke at vi plutselig blir veldig gira på hverandre. Det er ikke sånn at man har lyst til å gjøre noe seksuelt med alle personer man ser? Det er vi vel enig om? Jeg håper folk kan slutte med ryktespredning som dette, for det er ikke gøy for noen av oss som er involvert. Jeg synes ikke det er gøy å lese om at jeg tydeligvis har vært utro, når jeg absolutt ikke har vært det. Heldigvis skjønner Aleksander at disse ryktene ikke stemmer, men det er jo kjipt å få tilsendt en haug av screenshots om det også. Jeg ler ofte av rykter om meg selv, men noen ting synes jeg er mest kjipt. Jeg tror også Ingrid og Erik har andre ting å tenke på enn teite rykter som dette akkurat nå, så vis litt hensyn.

 

 

16 kommentarer
    1. Hei Martine❤ eg har fått sanne rykter om deg og synest ikke det er noe greit. Og eg synest du får utrykket deg på en bra og fornuftig måte! Ps:love u❤

    2. Hei Martine❤ eg har fått sanne rykter om deg og synest ikke det er noe greit. Og eg synest du får utrykket deg på en bra og fornuftig måte! Ps:love u❤

    3. Assa er helt enig! De er helt idioter de som faktsik tror på det! Det går bare ikke ann Haha ( jeg ler fordi det er så tøv det de driver å holder på med de trollene)

    4. Du kunne aldri gjor noe sånt uansett ❤️Så wtf til dem som sprer disse ryktene❤️Ps.elsker bloggen din.#verdens fineste dame❤️❤️❤️❤️❤️

    5. Hei Martine ❤️
      Det er ikkje greit 😥
      Dei er ikkje grei dei som kommer på sånne rykter 😡
      Blir lei meg når eg tenker på det 😥😥
      Bare ikkje tenk på det så går det bra ❤️

    6. Hei Martine:3 Jeg vet virkelig d at du allrig ville hvert utro!! D må være så utrolig trist og bli satt sånne rykter om!!💙 Men jeg vil at du skal vite d at folk sprer sånne rykter fordi at de ikke ser hvor flott person du faktisk er!😻 og de sprer ryktene fordi de er misunnerligge eller skal leke smart!!!🤢🤢 for de som sprer de ryktene er jo bare helt motsatt av smart!!😂😍😍 Men ja, fortsett å ikke bry deg om hatkommentarer!!<33 Lyyyy

    7. Hei jeg synes at det ikke er noe greit i det hele tatt!!! Men det bilde.. hvorfor ser det ut som om du skal kysse Erik!! Plis svar!!

    8. Hahaha du har jo faen meg kun 13 og under fans, ser det i hvert kommentarfelt både på YouTube og bloggen. Spyr

    9. Så videoen på Cornelia sin kanal, drikkelek med Martine. FY FAEN for noen bryn på deg .. Har virkelig aldri sett noen sminke de så grusomt før , DET mener jeg!
      store, tjukke og mørke. Like mørk over alt i tillegg. Skal være lysere mot midten, ser ut som en koala eller noe faen ass

    10. Ikke tenk på det du er en fantastisk person du får meg alltid til og le og du hadde ALDRI vært utro mot Alexander dere to er som sjokolade is eller karameleple eller som taco.Hvis dere ikke hadde vært sammen hadde det vært som sjokoladeis uten sjokolade, og karameleple uten karamen og som taco uten fyllingen.Dubskjønner meg sikker nå men det jeg prøver og si bare ikke tro på dem de vett ikke hva de snakker om♥️

    11. Jeg liker deg Martine, men når du legger ut to bilder hvor det ser ut som du skal til å kysse han på kinnet, begynner man å lure. Jeg tror nok de aller fleste tror at det ikke skjedde noe, men jeg synes ikke at du burde bli sur av et rykte som du selv var med på å starte. Love you tho❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg