TO NYE VIDEOER

Heey!

Dette har jeg gledet meg så mye til å vise dere! For en uke siden spilte jeg inn et par videoer med Cornelia, som også driver med Youtube. Cornelia er en skikkelig søt jente, som jeg har fulgt på Youtube en god stund. På premierefesten til den nye sesongen av Paradise, da så jeg henne. Jeg måtte fortelle henne at jeg elsket videoene hennes, men var skikkelig usikker på om jeg turte å gå bort. Jeg hadde jo aldri snakka med jenta før, men da jeg fortalte at jeg fulgte henne var det gjort. Vi ble sittende hele kvelden å skravle, og etter det har vi møttes flere ganger. Jeg er så glad for at jeg turte å gå bort til henne, for herregud for en herlig jente♡ 

Det er forresten også Cornelia som har redigert videoene, for det skal jeg ikke ta æren for. Hun er kjempeflink, eller hva? Jeg håper dere liker begge videoene, for jeg synes de er kjempemorsomme! Så her har dere to nye videoer♡Trykk på bildene for å komme til videoene.

Om dere vil abonnere på kanalen min, så finner dere den HER

k6VFmiZLACw
 
 
xmC3HjufZc4

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg