NY VIDEO- VI FEIRER ALEKSANDER

Hei dere!

Endelig er det tid for en ny video igjen, og denne gangen tar vi dere med når vi feirer Aleksander. Jeg tok han med på et hotell der vi var på spa, fikk massasje, spiste masse digg, også overrasket jeg Aleksander SKIKKELIG. Haha, dere må se det!! Jeg ler så mye av reaksjonen hans. Jeg håper dere liker videoen♡

Om dere vil abonnere på kanalen min, så finner dere den HER. Det kommer blant annet to andre videoer denne uken også, og det vil dere ikke gå glipp av!

 

18 kommentarer
    1. ❤❤❤❤ ❤❤❤❤
      ❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤
      ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
      ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
      ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
      ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
      ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
      ❤❤❤❤❤❤❤
      ❤❤❤❤❤
      ❤❤❤

    2. Så gøy vlogg! Syns du redigerte veldig behagelig, så hele😄 Aleksander er så morsom når han snakker Østlandsk, hadde vært gøy å hørt mer av det hahah! Og forresten helt enig det med champagne og vin, er like gammel som deg og forstår meg ikke på folk som kan sitte å nyte det.. føler meg nesten litt harry når jeg kommer på fest og drar frem brennevinet😂

    3. Værsåsnill, å sjekk ut bloggen min. Jeg skriver om psykisk helse og at vi alle ønsker å være psykisk perfekte! Hadde satt pris på det! For det meste om mine erfaringer og opplevelser. Og håper å nå folk og hjelpe dem 🙂

    4. Grattis til Alexander, challange til neste video kan være at Instagram følgerne dine bestemmer hva du skal gjøre i en hel dag.

    5. godt å se dere har det bra sammen. litt kontraster fra farmen?? Hehe
      Men slapp av litt med øyenbrynene dine:) De er litt veeeel voldsomme

    6. Hei, når skal dere innrømme at det er Isabelle Eriksen som er tiltalt for vold, og at det er derfor dere ikke er så gode venner lenger?

    7. Jeg har alltid likt musserende vin/champagne. Og de smaker ulikt, kommer an på hvilken du kjøper. Finnes en god del som smaker ganske likt, men finnes dem som smaker som brus også. Jeg tror mange liker det, er ganske individuelt. Ikke alle liker typisk vodka med red bull.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg