UKENS SPØRSMÅL 62♡

Hey!

Da er det tid for ukens spørsmål igjen♡ Nok en gang spurte jeg dere på Instagram om spørsmål, og det vil jeg fortsette med fremover. Det er lett for dere å stille spørsmålene, og det er oversiktlig for meg. Om dere vil vite når jeg trenger spørsmål neste gang, så kan dere følge med på Instagramen min. Der heter jeg Martinelunde! Håper dere fikk svar på noe dere lurte på♡

Er du gravid, eller hva? Nei, jeg er ikke gravid. 

Har du hatt noen store krangler med Aleksander? Ingen store, men vi har selvfølgelig hatt et par krangler. Heldigvis ikke mange, og jeg kan telle de kranglene på en hånd. Kranglene varer i tillegg ikke lenger enn en halvtime, haha! 

Hvor mange cm er du rundt midjen og rumpen? Øh, har folk begynt å måle dette? Jeg har virkelig ingen anelse, og jeg har aldri målt meg noen av de stedene. Det tror jeg heller jeg aldri kommer til å gjøre heller! 

 Processed with VSCO with s2 preset

Hvorfor blogger du så sjeldent? Jeg har slitt litt etter jeg kom hjem fra Farmen, og jeg har ikke klart å komme ordentlig tilbake i rutiner igjen. Jeg synes det er kjempevanskelig, for jeg vil jo oppdatere dere masse. I tillegg har jeg fokusert på å være masse med venner, og egentlig bare nyte sommeren. 

Hva synes du er det viktigste i et forhold? At man er trofaste mot hverandre, at man behandler hverandre med respekt, at man har det morsomt sammen og at man kan stole på hverandre. 

Skal du være med i noen flere TV-programmer? Vi får se! Det hadde hvertfall vært veldig morsomt. Jeg synes det er SÅ gøy å jobbe med TV♡

 Processed with VSCO with s2 preset

Har du møtt Isabelle etter du kom hjem fra Farmen? Ja, det har jeg. 

Hva synes du om at folk opererer seg? Jeg synes folk skal få gjøre det de selv ønsker med kroppen sin, men da uten å oppfordre eller gå inn for å påvirke andre til å gjøre det samme. 

Hvor mange forhold har du vært i? Det forholdet jeg er i nå er mitt første♡

 Processed with VSCO with s2 preset

Hva synes du om at Andrea skal være med på Love Island? Håper du at hun finner kjærligheten? Jeg synes det er så kult, og jeg gleder meg skikkelig til å se på! Det er alltid morsommere å følge med på programmer som det, når man kjenner folk som er med. Jeg håper selvfølgelig at Andrea møter drømmegutten sin der inne, det hadde vært koselig♡

Kan vi få se hudpleierutinen din? Oi, det tror jeg hadde blitt et kjedelig innlegg. Jeg bruker kun en sminkeserviett til å ta bort sminken om kveldene, i blant skrubber jeg huden og jeg tar også ansiktsmasker til tider. 

Hvordan går det med deg? Stresser du mye med bloggen om dagen? Det går veldig bra med meg! Jeg vil utnytte sommeren så mye som mulig nå, og jeg koser meg skikkelig om dagen. Ja, selvfølgelig stresser jeg til tider over bloggen. Bloggen tenker jeg over så og si hele tiden, og jeg vil gjøre dere fornøyde. I det siste har jeg faktisk startet på innlegg, og i det jeg skriver så tenker jeg at ingen har interesse av å lese om det. Derfor ender det med at jeg sletter hele innlegget, og at jeg ikke aner hva jeg skal blogge om. Jeg har rett og slett kommet inn i en periode der jeg føler at folk ikke bryr seg om at jeg spiste en burger, og at folk ikke synes det er spennende med den nye kjolen min. Haha, jeg håper snart at jeg legger fra meg den tankegangen der. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Kunne du flyttet til Bergen? Ja, men ikke enda. Kanskje om noen år, men jeg vil aller helst bo i Oslo! 

Tjener du nok på sosiale medier til å kunne leve av det? Ja, det gjør jeg. 

Hva synes du om at Sofie skal flytte til USA neste år? Eh, jeg håper hun legger fra seg den tanken!! Om ikke blir det mange turer dit på meg, haha. Jeg vil selvfølgelig at Sofie skal bo i Oslo, sånn at jeg kan henge med henne når som helst. Samtidig er det kult at hun følger drømmene sine♡

Møter du mange fans? Det er en del som kommer bort til meg, og det er veldig koselig! Jeg har de søteste følgerne, så det gjør meg absolutt ingenting når folk kommer bort til meg♡ 

Hva er drømmen eller målet ditt nå? Akkurat nå har jeg mye som skjer fremover, og mye av det er ting jeg har drømt om. Jeg gleder meg så mye! 

Hva har du gjort i dag? Absolutt ingenting, haha! Jeg har blitt skikkelig forkjølet, og jeg merker at jeg ikke er helt i form. Derfor har jeg kun blogget i dag, og ellers slappet av. Straks skal vi komme oss ut døren, for jeg har SÅ lyst på smoothiebowl. NAM!

Hvor ser du deg selv om 10 år? Jeg håper jeg fortsatt jobber med noe av det samme som nå, og at jeg kanskje også har startet opp noe eget alene. Jeg håper selvfølgelig at jeg fortsatt er med Aleksander, og at vi hvertfall har giftet oss. Haha, jeg SKAL gifte meg en dag!! Jeg er jo 32 år da, så kanskje vi da også har barn? Jeg blir faktisk litt stresset av å tenke på fremtiden! 

Har du tenkt til å ha meetup i år? Jeg håper jeg får til noen meetups, og at jeg da kanskje kan dra litt til forskjellige byer også♡

 

30 kommentarer
    1. Du er så flink i å blogge. Jeg elsker yt kanalen din. Kan du plis legge ut litt flere videoer på kanalen din. Elsker deg❣💗

    2. Hvilken app bruker du til å redigere bildene dine og hvilket filter bruker du hvis du bruker et filter, eller hva er ev.t favoritt filteret ditt

    3. Du er så inspirerende<3 du motiverer meg hele tiden, og du jobber så utrolig bra med bloggen!❤️ Du er en så fantastisk person, som er så snill og god mot alle😍 men du er også bestemt og du tør å ta egne valg, og det er så utrolig bra!💗 fortsett med det gode arbeidet du gjør! Og den nye yt kanalen din er så bra!!😽 håper du og alle andre får en fantastisk sommer videre☀️ Kos dere masse alle sammen!!❤️
      Og til ukens spørsmål: skal du og Isabelle fortsette med yt kanalen deres?😻

    4. Hvorfor driver du å lyver?? Du sa cirka får 1 uke siden at 1 ny yt video skulle komme noe som det aldri gjorde? Jeg er sikkelig skuffet, Tror ikke jeg er den eneste..

    5. Ser du helst vil bo i Oslo. Jeg bor i Larvik. Har tenkt til å begynne å studere på BI når jeg blir eldre. Og da kommer jeg til å flytte til Trondheim. Jeg har ikke lyst til å bo i en så stor by som Oslo. Jeg er heller ikke så kjent der. Men jeg vet hvor jeg skal gå får å finne det meste i Trondheim. Også skal keg melde meg inn i kjernen til Rosenborg. Rosenborg er best❤ også skal jeg dra på mange av kampene dems og Ranheim sine. ❤❤

    6. Er det en ny video på bloggen din nå jeg er bare en stor fan av deg elsker deg martine. Kan du legg meg til på Snapchat jeg heter Malin Rønning Lyngstad verså snill jeg har prøvd å ringe deg på Snapchat plisssssssss💕💕💕💕💕💕💕💕💕🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

    7. Du er virkelig Norges søteste blogger, skjønn er du! Du svarer så godt for deg, er ydmyk og reflektert. Skulle vært flere bloggere som deg!

    8. Syntes du kan fortelle kort om hva som har skjedd mellom deg og Isabelle fordi det er naturlig for alle faste lesere å få vite noe når dere har eksponert så mye offentlig sammen.. alle lurer og det er jo greit med en forklaring fra din side selv om du ikke trenger å gå i detalj 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg