TØNSBERG

Hei dere!

Nå er jeg hjemme igjen, etter noen fine dager i Tønsberg. Jeg har aldri vært der tidligere, så derfor var Sofie ekstremt gira på å få med Aleksander og meg. Jeg har hørt så mye fint om Tønsberg, og nå etter å ha vært der forstår jeg hvorfor. FOR ET FINT STED! Det å gå langs brygga med masse mennesker i båter og på restauranter var så koselig. Vi dro ut på fredagen, og da dro vi på et arrangement. Der fikk vi først servert mat, og deretter var det fullt party. Jeg skal innrømme at jeg fikk litt panikk utover kvelden, for det var så ekstremt mye mennesker der. Det var helt umulig å komme seg noen steder, og i tillegg mistet jeg alle jeg var med. Alle forsvant, og jeg ble sittende med mennesker jeg ikke aner hvem er. Haha! Det ble også en del drama utover kvelden, for det virker som at folk tror de kan si det de vil til oss- kun fordi vi var med i et program. De siste gangene jeg har vært ute har jeg fått høre så mye rart, og jeg ble faktisk også slått til for et par dager siden. Det var riktignok ikke i Tønsberg, men enkelte folk mister det helt når de drikker. Bortsett fra det, så hadde jeg det så bra i Tønsberg. Jeg koste meg masse med folkene vi dro ut med, og det var absolutt en bra kveld!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

♡♡♡ For en gjeng med bra mennesker!

Dagen etter var vi alle ekstremt slitne, selvom vi dro hjem ganske tidlig på kvelden. Vi brukte derfor en god del timer på å komme oss ut døren. Da vi endelig kom oss ut dro vi og spiste, og deretter dro vi til en strand. Hallo, de har så fine strender i Tønsberg! Jeg følte seriøst at jeg var i utlandet, haha! Dagen var hvertfall utrolig fin, og vi endte opp med å spise masse digg mat hos hun vi bodde hos. Deretter kjørte vi hjem, og nå er vi tilbake i Oslo igjen. Her blir vi ikke lenge, for allerede imorgen drar Aleksander og jeg en liten tur bort igjen. Jeg gleder meg til å fortelle dere♡

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

17 kommentarer

Siste innlegg