UKENS SPØRSMÅL 61♡

Heey!

Da er det tid for ukens spørsmål igjen, og herregud så mange spørsmål det kom inn. Jeg spurte dere nemlig på Instagram nå om spørsmål, og det er noe jeg helt klart kommer til å fortsette med. Da får dere spurt raskt og enkelt om akkurat det dere lurer på. Om dere vil vite neste gang jeg er ute etter spørsmål, så er det bare å følge meg. Jeg heter Martinelunde på Instagram♡

Tenker du noen gang over hvordan du og Aleksander møtte hverandre? Haha, ja faktisk! Vi snakker ofte om det, og vi begge synes det er rart at vi møttes på Paradise Hotel. Hadde ikke begge vært med der, hadde vi garantert aldri møtt hverandre. Jeg synes det er så rart at tilfeldigheter har så mye å si. Tenk om en av oss hadde takket nei til å være med? Sykt rart å tenke på!

Hva skjer mellom deg og Erik? Erik og jeg er bare gode venner. Absolutt ingenting mer enn det! 

Skal du også lage deg en egen youtubekanal? Jeg har allerede min egen kanal, og den finner dere HER♡ Og forresten!! 20.000 abonnenter?? HELT SYKT! Jeg er så takknemlig, herregud♡ TUSEN TAKK!

 Processed with VSCO with s2 preset

Hva skjer mellom deg og Isabelle? Er dere uvenner? Dette er garantert det mest stilte spørsmålet, og jeg skjønner at dere er nysgjerrig. Greia er at om jeg er uvenn med noen, så kommer jeg aldri til å skrive om det på bloggen. Jeg deler mye med dere, men litt privatliv må jeg få ha. Og det med at folk har funnet på masse rykter rundt det her er ikke gøy. Og det at Sofie også har blitt dratt inn? Jeg synes det er skikkelig dårlig gjort av folk å finne på masse som ikke er sant. Jeg kan si så mye som at Isabelle og jeg ikke er uvenner

Skal du fortsatt være med i Splay? Ja! Den nye kanalen min er under Splay nå, så jeg vil fortsette å være der. 

Skal du og Isabelle fortsette med kanalen deres? Jeg vet ikke enda. Vi får se!

Har du noen gang blitt politianmeldt? Nei, det har jeg ikke. 

Hvis du skulle flyttet til et annet land, hvilket ville du flyttet til da? Hm, kanskje Spania? Jeg synes Spania er utrolig fint, og jeg liker meg veldig godt der. 

Går det bra med deg om dagen? Takk som spør♡ Det går veldig bra med meg om dagen, og jeg har det veldig fint! Det eneste er at jeg sliter litt med rutiner nå om sommeren, og det har gått utover bloggen. Jeg vil gjøre ting hele tiden, og jeg er sjeldent hjemme. Jeg håper snart at jeg kommer meg inn i rutine igjen, for jeg vil jo egentlig oppdatere dere masse! Jeg vurderer faktisk å kjøpe meg en liten Ipad med tastatur, sånn at jeg alltid kan ha den med meg i veska. Jeg orker jo aldri å drasse med meg macen rundt om kring. Jeg tror faktisk det ville hjulpet meg mye når det kommer til bloggen, haha!

Har du og Aleksander noen gang vurdert å ta en pause? Nei, heldigvis ikke. Jeg håper aldri det skjer heller, for jeg hadde ikke klart det. Gå rundt å være usikker på om man blir sammen igjen eller ikke, det hadde jeg ikke klart.

Har du noe plan B dersom du ikke kan leve av blogg og youtube lenger? Jeg fokuserer egentlig kun på NÅ, og litt fremover i tid. Sånn som det ser ut nå, så trenger jeg ikke gjøre noe annet før om en god stund. Om det er sånn at jeg en dag ikke kan tjene penger på det lenger, så håper jeg at jeg fortsatt kan jobbe med noe innenfor det. Kanskje manager innenfor sosiale medier eller noe, det tror jeg hadde vært gøy! 

Hvor gammel var du første gang du drakk alkohol? Jeg var 18, og det er jeg så stolt over!

Når skal du og Aleksander flytte sammen? Jeg aner ikke. Det er ikke noe vi stresser med, og vi er sammen hele tiden uansett. Jeg håper vi flytter sammen etterhvert, men vi har ikke planlagt noe. 

Har du alltid ville vente med å få barn? Da jeg var yngre var jeg helt bestemt på at jeg skulle ha barn når jeg var 23 år. Den tanken har jeg lagt fra meg nå for og si det sånn. Haha! Nå vil jeg ikke ha barn før om hvertfall 4-5 år. 

Tror du at du og Sofie hadde blitt venner om dere ikke hadde vært med på Paradise Hotel? For å være helt ærlig, så nei. En litt morsom ting er at Sofie og jeg spiste sammen med noen felles venner sommeren før Paradise Hotel. Sofie likte meg ikke, og hun trodde at jeg var en skikkelig bitch fordi jeg ikke sa så mye. Så jeg tviler på at vi hadde blitt venner. Haha! Heldigvis møttes vi på Paradise Hotel, noe jeg er veldig glad for. Sofie har nå blitt en av mine nærmeste, og det hadde jeg aldri trodd da vi spiste sammen sommeren før Paradise. 

Processed with VSCO with s2 preset

Hva tjener du penger på? Jeg tjener penger på mine sosiale medier. Altså blogg, youtube og instagram. Også tjener jeg jo penger om jeg gjør TV. 

Hvor gammel er søsknene dine? Broren min er 19 og søsteren min er 1 år om noen måneder. 

Kunne du flyttet til Bergen? Nja, ikke akkurat nå. Jeg kunne kanskje gjort det om noen år, men akkurat nå ville det blitt vanskelig i og med at alle møter osv. er i Oslo. 

Håper dere fikk svar på noe av det dere lurte på. Vi blogges♡

35 kommentarer
    1. Det jeg liker så godt med deg og bloggen din er at selvom du tjener mye penger på bloggen så har du ikke forandret deg til å bli sånn overfladisk sånn som visse andre toppbloggere. Syns du er et godt forbilde for de yngre leserne dine. Liker at du ikke har et stort behov for å blogge om penger og skryteinnlegg. Håper du fortsetter sånn❤️

    2. Synes du det er rar å ha en lillesøster som er så mye yngre enn deg?? Jeg er snart 19 og har en lillebror på 3 og synes det var litt sjokk når jeg fikk vite at jeg skulle bli storesøster når jeg var 15 liksom 😛

    3. Hva som gjør at folk begynner å slenge rykter om at du og Isabelle ikke er venner? Er det noe som har hendt eller noe dere har skrevet eller noe? Jeg føler liksom at helt plutselig begynte folk å spørre hva som skjer mellom dere to og da hadde ikke jeg fått med meg at noe hadde skjedd engang, haha

    4. Hey,
      Hvorfor svarer du ikke på kommentarene..@?? Blir ikke gal av å snakke med deg selv, du vet det, Martinemor Xx

    5. Hvor mange mm med pudder har du i ansiktet,hvordan ser du egentlig ut under dette laget..Spent på svar.

    6. Vi har forstått at dere ikke er _uvenner_. Men noe har åpenbart skjedd, og dere er ikke lenger bestevenner. Får vi aldri svar på det?

    7. Hei jeg skjønner at det er litt irriterende at folk sprer rykter å sån med og isabelle. Men jeg lurer på om det bare er isabelle som skal være på den andre you yube kanalen?

    8. Pliiiiis ikke stopp med ytkanalen til deg og Isabelle! Dere er så mye morsommere å se på når dere er sammen, enn når dere er hver for dere😻

    9. Du er så skjønn! Helt utrolig hva tilfeldighetene gjør, er nok rart for deg å tenke at hadde det ikke vært for PH hadde du kanskje vært singel, ikke hatt en del av vennene dine.. jeg tenker slik også, hadde jeg ikke byttet jobb hadde jeg aldri blitt kjent med bestevenninnen min

    10. Dårlig gjort av deg å ditche Isabelle… du og Sofie tror dere er så jævlig store nå pga bloggen og det irriterer meg å se hvordan det påvirker henne. Etter hun har holdt ut med deg alle disse mnd hvor du bare har fokusert på Aleks

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg