VLOGG- HYTTETUR + MYE MER

Hei dere!

HERREGUD, 15.000 abonnenter på den nye kanalen min? Jeg forstår ingenting, for det har gått så sinnsykt fort. TUSEN TAKK, til alle dere fine mennesker♡ Jeg har virkelig de beste følgerne, og jeg er så utrolig takknemlig. Jeg blir så glad over å lese tilbakemeldingene deres, og alle deres fine ord setter jeg enormt pris på! Jeg føler meg så heldig, og jeg skulle virkelig ønske jeg bare kunne gitt dere alle en stor klem. Tusen, tusen takk♡ 

Det at jeg nå har 15.000 abonnenter må feires med en ny vlogg! Jeg tar dere med på hyttetur, i bursdag, dere får vite hva Aleksander og jeg gjør 6 på morgenen, vi stikker fra Sofie og Morten + MYE MER! Jeg ville liksom aldri avslutte denne vloggen. Jeg ble litt revet med, så lang ble den. Haha! Jeg håper hvertfall dere liker den, og at dere synes den er morsom♡ Jeg har savnet skikkelig å vlogge, så det skal jeg bli mye flinkere til fremover!

Om dere vil abonnere på den nye kanalen min, så finner dere den HER

YYoQr01kRwE

 

14 kommentarer
    1. Hei😘 er det sånn at du og isabell ikke skal fortsette med «isabell og Martine» nå som du har fått din egen kanal(Som isabell også har fått nå)❤️ Jeg har hørt rykter om at dere er mindre venner nå😭 stemmer det?😭😭❤️❤️

    2. Jeg føler du fortsatt skylder kanalen din med Isabelle litt, med tanke på at hun holdt den gående mens du var på farmen. Det er ikke bare bare det. Hun gjorde det ekstra arbeidet, så jeg føler at du trenger å vise litt takknemlighet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg