Jeg er avhengig!

ANNONSE- VITA LIBERATA

Hei dere!

Jeg har i mange år brukt selvbruning, og jeg har testet så og si alt. Jeg skal innrømme at det finnes utrolig mye dårlig selvbruning, og da snakker jeg av erfaring. Derimot så er jeg utrolig heldig, og jeg får ofte teste en del nytt. En selvbruning jeg har prøvd flere ganger tidligere er Vita Liberata sin, og jeg har alltid vært fornøyd da jeg har brukt denne. Det verste er når man tar på seg selvbruning, og man ender opp oransje og flekkete dagen etter. Jeg får ofte spørsmål om hva slags selvbruning jeg bruker, så derfor tenkte jeg å gi dere et tips i dag. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Vita Liberata sin selvbruning funker skikkelig bra om du ønsker en brunfarge som sitter lenge, men også om du bare vil freshe deg opp før du skal noe. Det viktigste for meg når det kommer til selvbruning er at den ikke har en ekkel lukt, at den tørker fort og at den holder lenge. Jeg må faktisk si at det verste er når den ikke tørker før lenge etterpå, og man føler seg klissete i flere timer. Denne derimot følger alle kriteriene mine, og derfor er jeg så fornøyd. 

Processed with VSCO with s2 preset

Vita Liberata sin Phenomenal Mousse skal i tillegg sitte 4 ganger lenger enn andre selvbruninger ved 3 påføringer. La oss si at du påfører ett lag mandagskveld, deretter venter du 8-12 timer med å dusje. Deretter påfører du et lag tirsdagskveld, og deretter onsdagskveld igjen. Ved å gjøre dette oppnår du det absolutt beste resultatet! En fin og glødende farge som sitter opptil 2 uker. Hvor digg? Da slipper man det styret med å ha skjolder etter noen få dager. Spesielt nå i sommer, da man kanskje vil være brun og fresh uansett. Jeg bruker ekstremt mye selvbruning, og da er det perfekt for meg at fargen holder såpass lenge. Og vil dere vite det beste? Denne ble ikke stygg, selvom jeg badet og lå en hel dag ute i solen. I tillegg ødelegger ikke selvbruningen for at du kan bli brun ved soling. 

Processed with VSCO with s2 preset

Hvordan jeg påfører selvbruning

♡Skrubb huden i dusjen.

♡Ta på bodylotion på tørre områder som knær og albuer. 

♡Påfør selvbruningen med en selvbruningsvott.

♡Påfør selvbruningen i sirkelbevegelser. 

♡La selvbruningen sitte på i minst 8 timer før du dusjer. 

♡DU ER KLAR!

Processed with VSCO with s2 preset

Jeg synes selvbruning alltid har vært det beste alternativet. Jeg har alltid slitt med å bli brun, og jeg tar aldri solarium. Jeg er opptatt av at huden min ikke skal ødelegges av for mye solarium for eksempel, og derfor er selvbruning et mye tryggere alternativ. Det skader ikke huden, og man trenger ikke bekymre seg for sykdommer som kan komme ved for mye solarium. Man får jo uansett en dødsfin brunfarge, så hvorfor ikke velge det tryggeste alternativet? 

 Processed with VSCO with s2 preset

Jeg har brukt Vita Liberata sin Tan Mousse, i fargen dark. Denne er helt fantastisk, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med fargen. Jeg føler meg superfresh, og jeg gleder meg til å sprade rundt i fine sommerklær med en glødende og fin brunfarge! Dere finner moussen HER, og hele utvalget til Vita Liberata finner dere HER♡ Produktene er forresten også satt ned 20% frem til tirsdag! 

 

 

15 kommentarer
    1. Hei jeg er en stor fan 💕😍 men jeg lurer på om du og Isabell kommer til og poste på deres YT bruker 😍🌈 ily

    2. Hei igjen❤️❤️ Du er bare helt NYDELIG Jeg bor i Bergen og har sett deg på flyplassen en gang… Ville bare løpe bort og gi deg en stor klem men du hadde det litt travelt😘😘❤️ Håper på svar
      #VbMartine
      Kos deg i sommer

    3. Hvordan kan man bli brun selvom man har selvbruningen på? Den sitter som et lag over huden. Dermed stenger den for at sola skal slippe til på huden..
      Har du forresten prøvd cocoa brown selvbruningen? Det er den beste!

    4. Jeg har prøvd den, samt alt der andre! Med en gang en dusjer, svetter så renner det av, uten unntak. Så i år tok jeg to dager på brygga, en dag på magen, en dag på ryggen, voila, kjempebrun! Selger selv Liberata i salongen min, mange fornøyde, men ikke jeg!

    5. For det første Plis stopp hate. Dette er jobben hennes. Hun gir gode tips til folk som kanskje sliter med å finne riktige produkter ikke får å får små barn til å bruke selvbruning. Dessuten velger man helt selv om man vil ta selvbruning eller ikke

    6. Har noen forslag til YouTube!!!
      – Get ready with me (eller us??)
      – «I let my Instagram followers control my life for a day» (har ikke sett noen norske gjøre denne enda!!)
      – Exposing my self
      – Kjøp en acai-bowl fra The Juicery og film første bit og ha typ «taste test», lever det opp til all hypen?
      – Sminke tutorial (hverdags til glam, 2-i-1)
      – First impression på sminke merker, sminke fra wish osv
      – «I let my boyfriend pick my makeup» så lager du en fin look med det han velger
      Har masse forslag til både yotube og blogginnlegg. Skal skrive de til deg senere

    7. Martine, du er nyyyelig og fungerer perfekt som en reklameplakat fort smykkene/ halskjedene dine. Hvor er de fra? 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg