DATENIGT

Hei dere!

Her om dagen dro Aleksander og jeg ut på en liten date. Jeg har jo savnet han EKSTREMT mens jeg har vært borte, så jeg ville finne på noe koselig med han. Til dere som lurer, så er vi fortsatt sammen. Det har selvfølgelig vært vanskelig å være borte fra hverandre, og savnet har vært stort. Hvor deilig er det ikke da og endelig få se hverandre igjen? Jeg er hvertfall utrolig glad for å være med han igjen, og det blir LENGE til jeg forsvinner fra han igjen. Hvertfall, noe av det jeg hadde aller mest lyst på var biff, og derfor endte vi opp på Big Horn. NAM! 

Kjekkasen♡

Maten var så god, og jeg var stappmett da vi dro derfra. Magesekken min er sikkert på størrelse med en rosin akkurat, og metthetsfølelsen kommer ikke før etter en stund. Derfor blir jeg virkelig stappmett, og jeg får så vondt i magen. Skikkelig kjedelig, så jeg må være forsiktig med det fremover. Magen min er jo absolutt ikke vandt til mat som dette.. 

Vi måtte selvfølgelig også ta oss en is på brygga. Herregud, jeg ELSKER Norge om sommeren. Været er virkelig på topp om dagen, og byen er så koselig. Masse mennesker, man kan gå i lite klær og selvom det er kveld er det varmt. Så digg! Jeg er skikkelig glad for at jeg ikke har planlagt noen reiser i sommer, for været her slår jo alt nå. Jeg kommer helt klart til å spise masse is på brygga i sommer, og ikke minst masse koselige middager!

Så ja, dette var en av mine første kvelder hjemme igjen. Jeg hadde en super kveld med han over her, og vi koste oss skikkelig♡ Jeg trenger sånne dager fremover, for jeg er helt utsulta på venne og kjærestetid. Nå er Aleksander og jeg på vei til hytta, og der skal vi være i noen dager kun for å slappe av. Vi har kjøpt med oss masse digg mat, så nå er vi klar for en liten hyttetur. Været er jo så bra, så det må utnyttes. Jeg gleder meg! 

176 kommentarer

Siste innlegg