TILBAKE FRA FARMEN

Hei dere!

Herregud, så utrolig rart det er å skrive her igjen. Jeg har virkelig savnet å blogge, og ikke minst det å skrive til dere. Jeg er nå som dere skjønner tilbake fra Farmen igjen, og hvor skal jeg starte? Dette har vært det merkeligste, sykeste, tøffeste og kuleste jeg har vært med på. Jeg har levd 100 år tilbake i tid, og jeg har fått leve i en hverdag som er så langt fra min som man kan få det. Jeg gleder meg så utrolig mye til dere får se dette på TV, men dessverre er det en god stund til. Farmen Kjendis blir ikke sendt på TV før i januar, så ventetiden blir lang. Jeg kan derfor ikke fortelle dere så alt for mye, for ting er jo veldig hemmelig når det kommer til programmer som dette. Jeg har så lyst til å fortelle dere alt, men jeg skal klare å holde meg et halvt år til. Jeg er hvertfall veldig spent på deres tilbakemeldinger, og ikke minst oppleve alt dette igjen gjennom TV-skjermen i januar. 

Jeg kan si så mye som at jeg har hatt det veldig fint! Det er likevel utrolig deilig å være hjemme igjen, og jeg har savnet dere. Jeg skal samtidig innrømme at det har vært skikkelig deilig å være uten telefon og alt av sosiale medier. Jeg har fått meg en skikkelig pause fra det, og det har jeg kun godt av. Jeg som er så avhengig av telefonen min trengte en pause fra den. Selvom det stressa meg skikkelig til tider at jeg ikke hadde kontroll. Nå er jeg hvertfall tilbake, og jeg gleder meg til å oppdatere dere om hverdagen min igjen. 

I går hadde vi en fest med alle deltagerne og produksjonen. Det var så koselig, og vi hadde det så gøy. Jeg var faktisk ikke tilbake på hotellrommet før nærmere 5 i natt, og da kan jeg vel ikke si annet enn at det var en veldig vellykket kveld. Mat, nye gode venner og dødsbra stemning♡ En skikkelig bra avslutning på det syke opplegget jeg akkurat har vært med på. Haha! 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with b1 preset

FOR NOEN MENNESKER♡

Jeg legger forresten merke til at alle bildene nesten inneholdt duckface fra min side.. 

Nå skal jeg slappe av, for det trenger jeg. Jeg er skikkelig sliten, og jeg trenger en liten pause i dag. Vi blogges mer imorgen, for nå skal jeg oppdatere masse. Jeg gleder meg til å finne på masse gøy fremover! Og JA, det er utrolig DIGG å være hjemme♡

53 kommentarer
    1. Åhhhhhhh ble så gla når du la ut bilde på instagram, man så veldig godt at du var lykkelig og hadde kost deg masse<3 utrulig søtt at du og Erik er blitt gode venner! Vært kjedelig uten deg, gleder meg til masse bra blogging fremover, fine duu

    2. Halo du står jo å kysser alle guttene der hvafaen hva tror du Alex tenker! Han tenker helt sikkert at du har hatt sex med dem også! Så stygg du er stakkars Alex håper han har gjort værrre

    3. Sikkert gøy å komme tilbake til sånne kommentara ja. Herregud! Sjukt at noken kan være så barnslige ut ifrå eit bilde! Stå på uansett!😍 drit i nett-trolla.💗

    4. Det går an å være venn med gutter også selv om du har kjæreste drit i hva andre gjør og heller om skrivefeilene deres.. jesus

    5. Skjønner ikke at folk tagger både Ingrid og Aleksander på Instagrambildet til Erik? Det går jo an å være gode venner?

    6. Herregud ja hun og Aleks er sammen folkens, hun har sagt så mange ganger det.
      Så fine bilder og så bra du er tilbake ❤️❤️❤️

    7. Kjønner ikke hvorfor alle sier at Erik og Martine burde være sammen!!!!
      På et intervju sa jo Martine ganske strengt at hun ALDRI i VERDEN kom til å være sammen med Erik. Og på en youtube video sa Martine bare for at Alex og hun ikke alltid er sammen betyr det at de ikke er sammen!!! De bor jo fader meg forskjellige byer son betyr at de ikke alltid får tilbrakt den tiden de vil sammen.
      Takk for meg det var alt!
      Elsker bloggen din Martine❤️❤️

    8. Åååå Martine eneldig er du tilbake!! Har savnet deg så utrolig mye!❤️ Ser ut som om du har hatt det helt supert! Har selv lyst å være med på farmen når jeg blir stor!❤️ Du e er et utrolig forbilde for mange, og en skikkelig god person! ❤️ Fine bilder av dere forresten! Utrolig kult at du er med på farmen kjendis, det hadde jeg ikke sett komme 😂❤️❤️ Stå på!

    9. Du er en kjempe stor kjendis akkurat nå så håper det ikke blir for mye stress men du takler det nok veldig bra Elsker deg Martine

    10. Alle sammen, Martine er sammen med Alex å Erik er sammen med Ingrid! Det går vel Ann å være venner vel uten at hu skal få høre at hu brude dumpe Alex!!! Å hennes privatliv har dere heller ikke noe med! La jente få fred! Hu kysser jo ingen av de! Å lage kysse fjes er ikke det samme som å KYSSE DE!! OMG! 14iser ass!

    11. Kan alle sammen bare slutte!! Aleksander og Martine er fortsatt sammen å bare fordi at hun var med på farmen og ble bedre kjendt med Erik så betyr det ikkje at de er sammen eller liker hverandre!! Jeg er sikker på at Martine elsker Alex like mye som før å jeg VET, at hun aldri ville byttet han ut. Og jeg VET også at Erik og Ingrid fortsatt elsker hverandre de osså. Å jeg er også sikker på at Alex er glad på Martine sine vegner av at hun fikk muligheten. Så ikke gidd å lag en stor sak av det!! Erik og Martine er bare venner!!❤️❤️~ dette er ikke noe «hat» på dere som skriver, men jeg mener bare at de burde få leve sine egne liv uten at alt sammen bare blir til rykter💗

    12. Du Er så pen er en stor fan hilsen Milla du skriver så bra inleg jeg er bare 12 år men jeg elsker bloggen din ❤️

    13. Hei Martine❤️, håper du har kost deg med å være med på farmen. Glad i deg. 💜💜. Elsker bloggen din💜💜💜 og YouTube kanalen til deg og Isabelle. 💜💜❤️💙💚💛🧡

    14. Hei jeg skal kanskje til Oslo i sommer så jeg bare lurer på om det var i Oslo du hadde kjøpt den maten der han rullet opp noe på snapchat (vet ikke hva det heter, men ser godt ut)var det i Oslo? Og har du noen fine plasser i Oslo som er verdt å besøke når man er der?

    15. Jeg synes det er ganske synd at folk skal skrive masse kommentarer om at Martine passer bra men Erik og sånt når alle vet at både Martine og Erik har seriøse romantiske forhold med andre mennesker. Selv om dette virker litt overdrevent, så kan sånt tull resultere i negative virkninger på mennesker fordhold! Selv om disse menneskene har vært i rampelyset enn god stund, og er vant til sånt, så kan det påvirke deres trygghet med sin partner. Fordi alle mennesker søker følelsen av å være trygge og aksepterte av sine nærmeste. Så bare tenk litt mer over bivikningene av det dere skriver! 😉

    16. Herregud e dokker alle her på kommentaran retards eller? Kor e bevise på at jo driv å kysse på alle? Koffer skal alex tru at ho ligg med alle? Han stole sikkert såpass på ho at han ikke kunne tenkt seg det. Serr irritere meg at dokker e fette dum. Å si at erik og ho ska være ilag, og slå opp med de dem har? E dokker fette teit eller? Dem møttes og e venna, og det må være nå meir? Idiota. Vi e i 2018, og ho ska ikke trenge å sitte i et hjørne i huset, for hvis ikke så ligg ho med alle, ærlig talt. Amaze mæ over kor mange i detta landet her som ikke har nokka vett og rett og slett bare e fette dum. Tenk no litt, om dokk har en hjerne. Trur ikke dokker ville sagt det til dokkers venna, som sikkert «gjør verre» enn det ho gjør. Kos dokk videre 😊

    17. Hei!
      Har blitt helt forelska i den svarte tettsittende genseren du ofte bruker som har høy hals og detaljer på ermene. Hvor er den fra? 🙂 Finner aldri noen som ser like fin ut som den du har…

    18. Høres utrolig gøy ut å være med på dette programmet men samtidig veldig merkelig sikkert, siden man lever såpass langt tilbake i tid 😀 gleder meg til å følge med på Kjendis Farmen og heier på deg. Sikkert litt deilig å komme tilbake til den gamle hverdagen din nå. Fulgt med på bloggen din helt siden du startet bloggingen etter Paradise Hotel 🙂
      Du er så utrolig dyktig!
      Lurte på en ting forresten, hadde du syntes det hadde vært gøy å være med på bloggerne? Du hadde passet bra inn i det programmet.
      Nå må du ha en strålende dag videre å bare drite i alle disse stygge kommentarene, jeg blir jo selv sint og oppgitt av å se dem. Tror nok mange av dem er misunnelig på deg og Alex 😉

    19. Hei . Kan du legge ut en link der du og Aleksander ble sammen ? Har ikke fått lest det innlegget . ❤️

    20. Håper på svar. Hvor lenge er 1 uke på farmen? På Paradise går det mandag til torsdag og begynner på mandag igjen på fredagen altså 4 dager. Er det likt på farmen?

    21. Hei, dere trenger ikke å skrive at Erik og Martine skal bli sammen hun er jo sammen med Alex. Og hun får lov til å være sammen med hvem hun vil!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg